Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : strippen

Pagina's : [1] 2 3

lovelywoman
31-08-2007, 18:16

wie is er weleens gestript en hoe hebben jullie het ervaren? als ik voor maandag niet ben bevallen,gaan ze me strippen! vind het eigenlijk niet zo een leuk idee:(

esin
31-08-2007, 18:19
Ik ben gestript en vond het best wel pijnlijk.........

mevr_watata
31-08-2007, 18:23
wat is dat? strippen????????//

lovelywoman
31-08-2007, 18:23
het gaat mij niet eens zozeer om de pijn,ik ga me er zeker ongemakkelijk bij voelen!

lovelywoman
31-08-2007, 18:28

wat is dat? strippen????????// dan gaat de verloskundige met der vingers in je vagina om de baarmoedermond te masseren,en daardoor kunnen weeen onstaan!

CryAngel
31-08-2007, 18:56
Ow, strippen is zoiets... dat klinkt best nog 'ok'. Ik had altijd iets in gedachten als een strip die daarronder werd gestoken en dan ruw weggetrokken...zoals bij wax van de bikini-lijn of zoiets in de trant :rolleyes: :haha: Dumbo!

esin
31-08-2007, 19:14
Ow, strippen is zoiets... dat klinkt best nog 'ok'. Ik had altijd iets in gedachten als een strip die daarronder werd gestoken en dan ruw weggetrokken...zoals bij wax van de bikini-lijn of zoiets in de trant :rolleyes: :haha: Dumbo! :melig2: whahaha

esin
31-08-2007, 19:15
het gaat mij niet eens zozeer om de pijn,ik ga me er zeker ongemakkelijk bij voelen! Hoezo ongemakkelijk?? :o

RENTMEESTER
31-08-2007, 19:23
wat is dat? strippen????????// dan gaat de verloskundige met der vingers in je vagina om de baarmoedermond te masseren,en daardoor kunnen weeen onstaan! Gatverrrr wat een freaks!!!!!!!!!! :wow:

chahidaatje
31-08-2007, 19:23
He meid, Het is effe ongemakkelijk iemand anders die effe de vingers erin stopt... Maar je moet maar zo denken allemaal voor een goed doel;) liefs Cha:kus:

RENTMEESTER
31-08-2007, 19:28
He meid, Het is effe ongemakkelijk iemand anders die effe de vingers erin stopt... Maar je moet maar zo denken allemaal voor een goed doel;) liefs Cha:kus: Waarom laten ze het kindje dan niet gewoon zitten tot het vanzelf eruit komt??

cherinaa
31-08-2007, 19:38
ik ben ook gestript. voelde me er ook heel erg ongemakkelijk bij. maar mijn vk, is echt een geruststellend persoon. ik heb het ook tegen haar gezegd, maar ze zei, dat iedere vrouw dat wel heeft. ik ben ook gelijk diezelfde dag bevallen!!!! en het is by the way, heeeeel erg pijnlijkkkkkk

chahidaatje
31-08-2007, 19:43
Waarom laten ze het kindje dan niet gewoon zitten tot het vanzelf eruit komt?? Soms besluit een gynaecoloog of verloskundige om te “strippen” om zodoende een poging te doen een inleiding te voorkomen. Bij strippen maakt de gynaecoloog of verloskundige met de vingers de baarmoedermond los van de vliezen en kan het gebeuren dat de baarmoedermond hierdoor ook rijp wordt. Vaak volgen dan de weeën zodat er toch nog een natuurlijke bevalling in werking treedt. Strippen kan ietwat vervelend/pijnlijk zijn maar het geeft geen garantie tot bevallen

RENTMEESTER
31-08-2007, 19:45
Soms besluit een gynaecoloog of verloskundige om te “strippen” om zodoende een poging te doen een inleiding te voorkomen. Bij strippen maakt de gynaecoloog of verloskundige met de vingers de baarmoedermond los van de vliezen en kan het gebeuren dat de baarmoedermond hierdoor ook rijp wordt. Vaak volgen dan de weeën zodat er toch nog een natuurlijke bevalling in werking treedt. Strippen kan ietwat vervelend/pijnlijk zijn maar het geeft absoluut geen garantie tot bevallen Nee maar ik bedoel... Waarom ook inleiden en dus ingrijpen. De baby komt er vanzelf een keer uit. Of is dat slecht voor het kind ofzo??

lovelywoman
31-08-2007, 19:46

rentmeester met alle respect maar deze topic is alleen voor dames bedoeld!

Pagina's : [1] 2 3