Bekijk originele versie : Islam vrouwen weg
ik vindt dus wel.
wand dan kunnen we beter moslimland maken..
Centraal
31-08-2007, 18:14
Mensen, laat je niet voor de gek houden door deze zogenaamde moslimjongen. Dit is een Nederlander die zich voordoet als Moslim.
Stem dus niet op de poll.
Zelfs de spelfouten komen niet geloofwaardig over.
lastminute
31-08-2007, 20:39
Mensen, laat je niet voor de gek houden door deze zogenaamde moslimjongen. Dit is een Nederlander die zich voordoet als Moslim.
Stem dus niet op de poll.
Zelfs de spelfouten komen niet geloofwaardig over.
hej salam!
manikantgit??
hmm ik dacht al wat een rare topic, de titel vond ik al zo belachelijk :S ik heb per ongeluk toch al gestemd voordat ik je reactie las, maar je hebt gelijk... iemand zit hier gewoon reacties uit te lokken..
Centraal
31-08-2007, 20:50
hej salam!
manikantgit??
hmm ik dacht al wat een rare topic, de titel vond ik al zo belachelijk :S ik heb per ongeluk toch al gestemd voordat ik je reactie las, maar je hebt gelijk... iemand zit hier gewoon reacties uit te lokken..
Hey, jij. Hamdulillah goed. En Met jou?
En toch zijn er mensen die hebben gestemd. Dit gaat een verkeerd beeld schetsen. Mensen weten niet dat uit zulke topics journalisten en onderzoekers hun gegevens halen.
Baa3_Baa3_Baa3
31-08-2007, 21:44
Whahahhahahhhhh.....wel grappig hoe een nl'er als een marokkaan probeert over te komen...:haha:
lastminute
31-08-2007, 21:45
Hey, jij. Hamdulillah goed. En Met jou?
En toch zijn er mensen die hebben gestemd. Dit gaat een verkeerd beeld schetsen. Mensen weten niet dat uit zulke topics journalisten en onderzoekers hun gegevens halen.
alhamdulilah goed hoor!
ja belachelijk gewoon, en dan durven ze het te presenteren als zijnde een 'representatief' onderzoek :jammer:
Oe7ibbu_Soenna
31-08-2007, 21:48
Als Marokkaan overkomen door te doen alsof je je basisschool niet hebt afgemaakt? :moe
Weet Iemand Wat Bull SHit is ??
EWa
Dit is een BULLSHIT
TOpic!
TJuhs!
ik vindt dus wel.
wand dan kunnen we beter moslimland maken.
Dikke Zever
Trekt echt op niks Dom da ben je :moe: denk je nou echt da we hier in gaan trappen????:rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.