Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : LET OP DAMES!!Wil JE MINIMAAL 15 CM KWIJT IN EEN UUR OF JE BETAALT NIET!!!

Pagina's : [1] 2 3

esthetique
31-08-2007, 16:58

Universal Contour Wrap: werkt op plaatsen waar u moeilijk afslanking bekomt is een geweldige start voor een vermageringskuur verstrakt en verstevigt de huid na een zwangerschap of na een groot gewichtsverlies is een ideale voorbereiding op een vakantie of een speciale gelegenheid is er voor iedereen die er goed uit wil zien en het liefst ook nog eens ...snel ! Universal Contour Wrap maakt gebruikt van elastische windsels die gedrenkt zijn in een zeeklei-oplossing. We omvatten uw lichaam in een warme omslag. De toxische stoffen in uw huid en de onderhuidse vetlaag voelen zich aangetrokken door de warme omslag en gaan langs deze weg het lichaam trachten te verlaten. De windels voelen comfortabel aan en na een uurtje worden ze verwijderd. De huid voelt zijdezacht aan en na de behandeling hoef je je helemaal niet te douchen. Integendeel, de klei is in de huidporiën gedrongen en gaat daardoor nog enkele dagen kunnen doorwerken, met verder centimeterverlies als gevolg. Na een Universal Contour Wrap voelt u zich lekkerder in uw vel, uw lichaam lijkt wel opgelucht dat het van een pak afvalstoffen verlost is. En de hele behandeling duurt nauwelijks twee uur. Wij bieden Universal Contour Wrap aan met een dubbele garantie op resultaat: U verliest bij de eerste behandeling minstens 15 cm in lichaamsomtrek of u hoeft de behandeling niet te betalen. Op voorwaarde dat er geen gewichtstoename is moet het verlies in lichaamsomtrek ook na een maand minstens 15 cm zijn, of u kan de behandeling gratis laten overdoen. LA MAISON ESTHETIQUE

qNCdC9
31-08-2007, 17:52
,,..? ik vat em niet Het is gratis of niet

prinses007
31-08-2007, 17:59
waar kan je dat doen dan en is het alleen als je net bevalen bent en al veel gewichtverlies hebt??

Naanaa
31-08-2007, 19:42
.... :)

mazhar
31-08-2007, 19:43

het is vrij duur, en het helpt maar pas echt goed als je 3 beurten hebt gehad, en het komt er nadien bij, want het is weefselvocht dat het onttrekt.

Juffrouw_Tjee
31-08-2007, 19:44
wat is duur? hoe duur:hihi:

mazhar
31-08-2007, 19:45
in antwerpen is eht voor 3 maal 200 euro

esthetique
01-09-2007, 10:58
Hallo dames, Ik heb een schoonheidsinstituut in Leiden. De behandeling kost 85 euro, als je het maximale resultaat wil behalen, raad ik 3 behandelingen aan, dan kan je tot 60 cm kwijtraken!!! De behandeling is zeer effectief, er is geen sprake van vochtverlies, want tijdens de behandeling zweet je helemaal niet. Hier nog wat info: Een overzicht van de belangrijkste argumenten om de Universal Contour Wrap uit te testen. 10 argumenten voor een Universal Contour Wrap behandeling: 1. Elk lichaam krijgt te maken met stoffen de er niet thuis horen, toxische stoffen. Ze komen in ons lichaam door bepaalde voeding, milieuverontreiniging, roken, ... Ons lichaam is tot op zekere hoogte zelfreinigend, maar wanneer de last te zwaar wordt moeten we de natuur een handje helpen: een zuiveringskuur inlassen. De Universal Contour Wrap is in staat om het lichaam te zuiveren. Indien we de toxische stoffen niet tijdig uit het lichaam verwijderen kunnen volgende klachten optreden: vermoeidheid, hoofdpijn, migraine, grauwe huid, sneller ziek, beperktere levensduur, ... 2. De Universal Contour Wrap maakt de huid zijdezacht. 3. De Universal Contour Wrap zorgt voor centimeterverlies. Dat centimeterverlies heeft niets te maken met vochtverlies. Doordat de gifstoffen aan het lichaam onttrokken worden, en door dat een lifting plaats grijpt door de windeltechniek is het mogelijk om tussen vijftien en veertig centimeter te verliezen in omtrek. 4. De Universal Contour Wrap is twee uur lang tijd maken voor uzelf en uw gezondheid. 5. De universal Contour Wrap is ideaal tijdens, na of bij de start van een dieet. Toxische stoffen stapelen zich op in de vloeistof tussen de vetcellen. De vetcellen kapselen deze ongewenste stoffen in waardoor ze onschadelijk worden gemaakt. Tijdens een dieet echter, worden de vetcellen leeggezogen waardoor bijgevolg ook de toxische stoffen vrijkomen en niet langer onschadelijk zijn. Met de Universal Contour Wrap zorgt u ervoor dat de vrijgekomen toxische stoffen geen kans krijgen om schade aan te richten. 6. De billen worden strakker en gelift. Via de 'pamper-methode' wordt tijdens de inwikkelingen extra andacht besteed aan het liften van de billen. 7. De Universal Contour Wrap is een ideale beloning en een frisse start voor zij die eindelijk hebben besloten om te stoppen met roken. 8. De Universal Contour Wrap is de perfecte quality time voor partners of vrienden. U kan de behandeling immers met twee of meerdere personen tegelijk ondergaan. 9. De Universal Contour Wrap heeft zeer bevredigende resultaten wat betreft het verminderen van de dubbele kin. Tijdens de behandeling kan u immers - indien u dat wenst - ook uw hoofd laten inwikkelen. 10. De klei die gebruikt wordt tijdens de behandeling is afkomstig uit de Dode Zee. Baden in de Dode Zee is heilzaam voor personen die te kampen hebben met psoriasis of acné. Bijgevolg heeft de Universal Contour Wrap goede resultaten met betrekking tot deze problemen (huidreinigend). voor meer info stuur een pm of bel. 071-8884073 Groeten, la maison esthetique

Dieetfreak
01-09-2007, 11:00
Waarom bestaan er dan nog dikke sterren?:rolleyes: Wat is de catch? Gewoon eerlijk zijn en is dta nr niet van Belgie? Waar zijn jullie gevestigd

Dieetfreak
01-09-2007, 11:01
in antwerpen is eht voor 3 maal 200 euro Spreek je uit ervaring of ken je iemand die het gedaan heeft?

esthetique
01-09-2007, 11:09
Waarom bestaan er dan nog dikke sterren?:rolleyes: Wat is de catch? Gewoon eerlijk zijn en is dta nr niet van Belgie? Waar zijn jullie gevestigd hallo dame, We zijn gevestigd in Leiden! Ik kan je geen antwoord geven waarom er nog dikke sterren zijn,maar wel over de behandeling. De Universal Contour Wrap was oorspronkelijk een medische behandeling. De Universal Contour Wrap is ontstaan om een natuurlijk antwoord te geven op de nevenverschijnselen van chemotherapie. Uit onderzoek bleek immers de dat windel-methode, in combinatie met de zeeklei-oplossing er in slaagde om de gifstoffen uit het lichaam van de patiënten te trekken. Aangezien na herhaaldelijke observaties bleek dat de behandeling niet alleen een zuiverend effect, maar ook een afslankend effect had, werd de behandeling al snel heel populair bij de rest van de bevolking. Sindsdien is de Universal Contour Wrap een standaard geworden in de gezondheidssector en afslankingsinstituten. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd, anders hoor ik het wel! groeten, La maison Esthetique

Chanel_Sarah
01-09-2007, 11:25
hallo dame, We zijn gevestigd in Leiden! Ik kan je geen antwoord geven waarom er nog dikke sterren zijn,maar wel over de behandeling. De Universal Contour Wrap was oorspronkelijk een medische behandeling. De Universal Contour Wrap is ontstaan om een natuurlijk antwoord te geven op de nevenverschijnselen van chemotherapie. Uit onderzoek bleek immers de dat windel-methode, in combinatie met de zeeklei-oplossing er in slaagde om de gifstoffen uit het lichaam van de patiënten te trekken. Aangezien na herhaaldelijke observaties bleek dat de behandeling niet alleen een zuiverend effect, maar ook een afslankend effect had, werd de behandeling al snel heel populair bij de rest van de bevolking. Sindsdien is de Universal Contour Wrap een standaard geworden in de gezondheidssector en afslankingsinstituten. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd, anders hoor ik het wel! groeten, La maison Esthetique ik wil nog steeds weten wat er op 13 sept gaat gebeuren :lol: Maar dit afslank kuur is het ook voor mij goed?

esthetique
01-09-2007, 11:34
ik wil nog steeds weten wat er op 13 sept gaat gebeuren :lol: Maar dit afslank kuur is het ook voor mij goed? Dag lieve Sarah, Haha..je hoort het wel inshallah! De afslankkuur is voor iedereen goed, dus ook voor jou Sarah! Het werkt echt Wallah!! Het kan zelfs voor hele slanke dames, die hun figuur willen verstrakken! Thalay,

Chanel_Sarah
01-09-2007, 11:44
Dag lieve Sarah, Haha..je hoort het wel inshallah! De afslankkuur is voor iedereen goed, dus ook voor jou Sarah! Het werkt echt Wallah!! Het kan zelfs voor hele slanke dames, die hun figuur willen verstrakken! Thalay, hoe hoor ik het? als er een bruiloft komt dan wil ik wel van te voren weten want dan kan ik me voorbereiden :hihi: bv om langs te komen voor je die behandeling Dames als zij zegt dat het werkt, dan moeten jullie echt vanuit gaan dat het ECHT werkt, ik heb verschillende behandelingen bij haar gehad en ik ben zeer tevreden :goedzo:

esthetique
01-09-2007, 11:55

hoe hoor ik het? als er een bruiloft komt dan wil ik wel van te voren weten want dan kan ik me voorbereiden :hihi: bv om langs te komen voor je die behandeling Dames als zij zegt dat het werkt, dan moeten jullie echt vanuit gaan dat het ECHT werkt, ik heb verschillende behandelingen bij haar gehad en ik ben zeer tevreden :goedzo: Haha..Het is geen bruiloft,maar ik hou je zeker op de hoogte!! p.s thanks voor je positieve reactie!!

Pagina's : [1] 2 3