Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Welkom In Mijn Leven ...

LZN
12-10-2003, 16:53

Peepz, Wat zouden jullie doen als jullie dit was overkomen; Je hebt ooit eens iets gezegd ... Maar degene voor wie de boodschap bedoeld was die heeft het nooit geweten dat het om hem/haar ging ... Maar een andere dierbare vriendin/vriend heeft de boodschap verkeerd geinterpreteerd ... Terwijl het niet voor haar/hem was bedoeld :( Maar je kunt het niet meer recht zetten ... Wat zou jij dan doen :(? Welkom In Mijn Leven :verdriet:.

samira_el
12-10-2003, 16:54
Vertel het hem/haar gewoon, zeg dat je het niet over hem/haar had. Hoe langer je gaat wachten, hoe moeilijker het worden gaat.. By the Way: de waarheid komt altijd boven water

Feminine
12-10-2003, 16:55
Origineel gepost door Lamode Peepz, Wat zouden jullie doen als jullie dit was overkomen; Je hebt ooit eens iets gezegd ... Maar degene voor wie de boodschap bedoeld was die heeft het nooit geweten dat het om hem/haar ging ... Maar een andere dierbare vriendin/vriend heeft de boodschap verkeerd geinterpreteerd ... Terwijl het niet voor haar/hem was bedoeld :( Maar je kunt het niet meer recht zetten ... Wat zou jij dan doen :(? Welkom In Mijn Leven :verdriet: Waarom zou je het niet meer recht kunnen zetten? Je kunt er toch over praten?

samira_el
12-10-2003, 16:59
Lieverd, veel succes met wat je ook doet. Misschien moet je het een tijdje laten rusten ;)

Feminine
12-10-2003, 17:08

Ik ben betreft dat heel hard. Als mijn beste vriend(in) iets om de een of ander reden verkeerd opvat en niet bereid is om naar uitleg te luisteren, dan verspil ik mijn tijd en moeite er niet meer aan. Zo'n iemand verdient de term vriend(in) niet eens, laat staan beste vriend(in). Communiceren is een van de belangrijkste dingen binnen een relatie, of dat nou just friends is of lovers. Zonder communicatie ben je nergens.

salimma19
12-10-2003, 17:19
Je kan dingen altijd uitleggen, desnoods een paar keer. Maar als hij/zij niet wil luisteren heeft hij/zij pech gehad. Het leven is te kort om je over dat soort dingen druk te maken. Luister naar je verstand en succes ermee verder.