Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ~~Huisvrouwen hebben nutteloze leven...~~

Pagina's : [1] 2 3 4

fatt
31-08-2007, 15:33

Ik ben hier te vinden om dat mijn werk af is en ik nu moet blijven zitten tot het 17.30 is en dan ga ik me maar vervelen op marokko.nl inderdaad. Dat is heel wat anders dan de hele dag op mijn luie kont zitten thuis achter de pc wat jij dus doet ;) Heb je niks te doen eten koken, schoonmaken etc etc je bent toch huisvrouwtje??? Of is marokko.nl prioriteit nr 1 voor je :moe: En wat betreft mijn geld dat steek ik lekker allemaal in mijn zak en besteed ik aan dingen die ik wil, dus ik ben echt geen meskiena hoor en mocht ik wat tekort komen dan krijg ik alles wat ik vraag van mijn LIEVE HUSBAND!!! Medelijden heb ik dus eerder met jou en je nutteloze leven :D Nou mensen verklaar jullie nader, als je thuis zit wordt meteen gezegd dat het nutteloos is... :moe: Ik ga er natuurlijk niet op in, aangezien zij mijn woorden niet begrijpt, of ze heeft echt een bril nodig... dat weet ik echt niet... Mensen die me kennen weten waarom ik thuis zit en hoelang??? Jij oordeeld meteen dat ik nutteloze dingen doe.... tier ya 7mama tierrr.... :ego: Ben je helderziend ofzo, dat jij weet wat ik thuis wel of niet uitspook, als dat zo is zie je het echt verkeerd meid... Volgens mij werk ik veel meer uren vanuit huis dan jij, jij moet bij je baas gaan zitten slijmen en hangen... daar heb ik geen last van :D

fatt
31-08-2007, 15:35
Ik zal andersmans topic maar niet meer vervuilen... :D

kamar20
31-08-2007, 15:36
Nou mensen verklaar jullie nader, als je thuis zit wordt meteen gezegd dat het nutteloos is... :moe: Ik ga er natuurlijk niet op in, aangezien zij mijn woorden niet begrijpt, of ze heeft echt een bril nodig... dat weet ik echt niet... Mensen die me kennen weten waarom ik thuis zit en hoelang??? Jij oordeeld meteen dat ik nutteloze dingen doe.... tier ya 7mama tierrr.... :ego: Ben je helderziend ofzo, dat jij weet wat ik thuis wel of niet uitspook, als dat zo is zie je het echt verkeerd meid... Volgens mij werk ik veel meer uren vanuit huis dan jij, jij moet bij je baas gaan zitten slijmen en hangen... daar heb ik geen last van :D Met deze topic lever je inderdaad het bewijs ja :D

Miss_Magrebia
31-08-2007, 15:37
Mijn moeder is huisvrouw en soms zou ik dolgraag willen ruilen met haar. Die vrouw shopt en ziet vriendinnen nog vaker als ik doe! Ik denk dat ze de huisplantjes bedoelde, maar die geef je alleen water ( en alsnog hebben ze een leven!)

fatt
31-08-2007, 15:38

nee dit bewijst het feit hoe dom jij bent... :D

fatt
31-08-2007, 15:42
Je verveeld je meid ga wat doen stofzuigen of afwassen of zo ;) nee sorry, ben nog niet afgewerkt en moet toch nog echt achter me pc blijven plakken, dus ben niet weg te jagen...

kamar20
31-08-2007, 15:42
nee dit bewijst het feit hoe dom jij bent... :D Ja joh het is goed met je ik heb een prachtbaan en ben bijna Bachelor afgestudeerd dus, dom ben jij denk ik eerder die lekker op de bank zit tv te kijken :D Waarheid kan soms hard aan komen ;)

RENTMEESTER
31-08-2007, 15:44
Nou mensen verklaar jullie nader, als je thuis zit wordt meteen gezegd dat het nutteloos is... :moe: Ik ga er natuurlijk niet op in, aangezien zij mijn woorden niet begrijpt, of ze heeft echt een bril nodig... dat weet ik echt niet... Mensen die me kennen weten waarom ik thuis zit en hoelang??? Jij oordeeld meteen dat ik nutteloze dingen doe.... tier ya 7mama tierrr.... :ego: Ben je helderziend ofzo, dat jij weet wat ik thuis wel of niet uitspook, als dat zo is zie je het echt verkeerd meid... Volgens mij werk ik veel meer uren vanuit huis dan jij, jij moet bij je baas gaan zitten slijmen en hangen... daar heb ik geen last van :D He juffrouw, hoe gaat het....

esin
31-08-2007, 15:45
Huisvrouwen hebben absoluut geen nutteloos leven.. Tis aanbevolen (verplicht???) in de islam om voor je gezin te zorgen... :)

fatt
31-08-2007, 15:46
Ja joh het is goed met je ik heb een prachtbaan en ben bijna Bachelor afgestudeerd dus, dom ben jij denk ik eerder die lekker op de bank zit tv te kijken :D Waarheid kan soms hard aan komen ;) waarheid... die heb ik nog nergens gelezen... afgestudeerd???? dacht dat je niet van je pappiee mocht gaan naar het buitenland... ow jah... was je man bedoel ik.... Volgens mij ben ik slimmer, die vanuit thuis op me luie reet ja, geld binnen krijgt... dan iemand die om 6 uur als soldaat moet opstaan... denk logisch na... wat is slim... :confused:

lovelywoman
31-08-2007, 15:47
juist mensen die die doen alsof ze alles voor mekaar hebben en zelfverzekerd proberen over te komen,zijn de gene die heel erg ongelukkig en onzeker zijn! dus fatt laat gaan!!!

RENTMEESTER
31-08-2007, 15:50
Ja joh het is goed met je ik heb een prachtbaan en ben bijna Bachelor afgestudeerd dus, dom ben jij denk ik eerder die lekker op de bank zit tv te kijken :D Waarheid kan soms hard aan komen ;) :lol: Bachelor of spek en bonen zeker

kamar20
31-08-2007, 15:52
waarheid... die heb ik nog nergens gelezen... afgestudeerd???? dacht dat je niet van je pappiee mocht gaan naar het buitenland... ow jah... was je man bedoel ik.... Volgens mij ben ik slimmer, die vanuit thuis op me luie reet ja, geld binnen krijgt... dan iemand die om 6 uur als soldaat moet opstaan... denk logisch na... wat is slim... :confused: Dan heb je lekker pech als je de waarheid nergens hebt gelezen, en inderdaad ja mijn man wil mij niet alleen laten gaan naar het buitenland dat verklaard denk ik wel zijn ware liefde voor mij ;) Of heb jij een mannetje die je zo vaak mogelijk het huis uitjaagd om dat ie je zat is :confused: En ter info ik sta echt niet om 6 uur op en jij zit doelloos thuis en krijgt geld binnen en ik verveel mij op werk en zit de hele dag op marokko.nl en krijg mijn salaris binnen. Lmoehiem ik kom die deur nog wel eens uit, van jou kan je dat niet zeggen :goedzo:

bigmomma25
31-08-2007, 15:53
Ik zelf werk 40 uur per week, maar vindt iemand die 24 uur thuis zit absoluut niet minder als ik. Ik begrijp echt niet dat mensen anderen nutteloos kunnen noemen omdat ze thuis zitten. Kun jij in hun leven en in huis kijken?? Wie weet hebben ze hobbies en doen ze alles wat ze leuk vinden. Waarom zou iemand werken als ze dat niet leuk vindt. Ik zelf doe t echt niet alleen om t geld, maar ook echt omdat ik t leuk vindt. Mocht ik inshAllah een tweede kind krijgen ooit dan stop ik misschien ook met werken puur omdat ik dan zeker me handen vol zal hebben. Lekker op mijn gemak mijn gezin verzorgen. Maakt mij echt niet in 1 keer nutteloos hoor.

kamar20
31-08-2007, 15:55

:lol: Bachelor of spek en bonen zeker bezaf 3alik, inderdaad lees het maar goed B.A.C.H.E.L.O.R

Pagina's : [1] 2 3 4