Bekijk originele versie : Alle jonge meisjes hebben niet genoeg
praatjes
12-10-2003, 16:14
Aandacht van alleen hun vriendje. Ze moeten meer aandacht hebben van alle mannen. Je ziet ze er ook naar op zoek gaan. Ze dagen het uit. Hoe komt dat? Wat trekt jullie aan om aandacht te vragen van alle mannen?? :) :)
RealMadridGirl
12-10-2003, 16:39
correctie niet ALLE jonge meiden maar de MEESTE jonge meiden :D
Blizzard
12-10-2003, 16:55
De meeste meisjes zijn eenmaal zo :zwaai:
Mysteria
12-10-2003, 17:41
InderdaaD hij heeft wel ergens gelijk.
Je hoort vaak jonge meisjes,zeggen dat ze graag veel aandacht hebben van anderen. Waarom? Ook al hebben ze een vriendje,ze maken zich nog zo uitdagend op. Wie weet kan die vriend van hun wel niet de ware zijn,en degene van wie ze de aandacht trekken juist wel!!! Dat is vaak hun antwoord!Wajaw sommige meisjes,niet te begrijpen!!!Erguhhhhhhhhhhhhhhh!!!! :)
Origineel gepost door BUIKDANSERES
JA DE MEESTE GOZERS ZIJN PLAYERS... :rolleyes:
TSJAH DAT IS NU EENMAAL SO... :zwaai:
players of niet, als je genoeg hebt aan één man, dan ga je niet zelf meer aandacht zoeken, door je dan nog extra op te maken, en half-bloot erbij lopen, en ik praat in het algemeen :)
en ik heb het over de meeste meiden, niet allemaal :)
praatjes
12-10-2003, 18:12
Origineel gepost door BUIKDANSERES
WAT EEN GELUL... SORRY HOOR... MAAR IK HEB GENOEG AAN ÉÉN REAL MAN!!!
Het zijn echt juist de meisjes die het meest ontkennen die er zich schuldig aan maken. :)
Ewa jah wat kun je er tegen doen.....jah precies WALLOU!!
Sommige meiden zijn nou eenmaal zo.....Hoe meer aandacht ze krijgen hoe beter ze zich voelen.
praatjes
12-10-2003, 18:33
Origineel gepost door hayatoe
Ewa jah wat kun je er tegen doen.....jah precies WALLOU!!
Sommige meiden zijn nou eenmaal zo.....Hoe meer aandacht ze krijgen hoe beter ze zich voelen.
Je kan er wel wat aan doen, het is aan mijn om die meisjes hard onderuit te helpen, net voordat ze zich beter gaan voelen. :)
Lady_moi
12-10-2003, 18:36
eentje is genoeg :)
Origineel gepost door praatjes
Je kan er wel wat aan doen, het is aan mijn om die meisjes hard onderuit te helpen, net voordat ze zich beter gaan voelen. :)
Hmzzzz Ewa jah if you say so...GA JE GANG!!!
Ik hou je niet tegen......
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.