Bekijk originele versie : Shoppen!!!!!!
Enna_Hiya
14-08-2002, 11:28
Welke steden en winkels raden jullie mij aan?
Antwerpen!
Zeer gezellig om te winkelen, zeer brede autovrije winkelstraten,kortom je zult er kunnen shoppen tot je erbij neervalt ;)
Brussel :D --> vind je zeker alles wat je zoekt... :rolleyes:
saidaaatje
14-08-2002, 11:53
leiden is leuk ben er laatst geweesty met vriendinnen en t is echt zon meisjes stad....
mijn top 5:
1. Antwerpen (brede winkelstraten)
2. Den-Bosch (ook brede winkelstraten)
3. Oberhausen (grootste overdekte winkelcentrum van europa, echt heeeel veel winkels en leuke terrasjes en eet-tentjes) net over de grens
4. Eindhoven (niet alleen centrum maar op de voet ben je ook zo in een paar minuten in woensel waar een gezellige markt is)
5. Breda (gewoon gezellig)
hardtodrive
14-08-2002, 12:04
Amsterdam is place te be.
Kom naar Amsterdam
ontdek het zelf.
Amsterdam-Centrum vind ik persoonlijk heel geschikt om daar te shoppen.
Winkels met mooie kleding zijn:
- Zara
- Mango
- H&M
- SPS
Het Leidsestraat in Amsterdam-Centrum is ook een aanrader.
Origineel gepost door Tarifscht
ik vindt persoonlijk dat er in Amsterdam teveel junkies rondlopen...
groetjes Tarifscht
Niet in de winkelstraten hoor, die zijn meestal op het Centraal Station te vinden. In overvloed. Maar absoluut geen obstakel bij het shoppen moet ik zeggen.
Miss_Banana
14-08-2002, 12:38
Origineel gepost door Enna_Hiya
Welke steden en winkels raden jullie mij aan?
Tja, ik weet dat je als man zijnde heeeeeel goed kan shoppen in Maastricht. Voor vrouwen heb je er ook wel mooie dingen, hoor, maarvoor mannen meer.
En Eindhoven en Rotterdam vind ik wel ok voor vrouwen. Vooral de Donna Guy hebben ze mooie dingen, Die zaak heb je namelijk niet in Amsterdam en de omgeving waar ik woon.
Groetjes,
Banaantje
Sensuela
14-08-2002, 12:41
Mensen, kom naar AMSTERDAM!!!! Waar je moet zijn om te winkelen? Nou, op de Nieuwendijk , de Kalverstraat (ZARA!!!), en vergeet Magna Plaza (de Dam) niet...Nou, shopze!!!!
Adios!! :zwaai:
Sensuela
Hindaatje
14-08-2002, 13:06
leiden leuk om te shoppen? nou ik vind dus echt bijna nooit wat in leiden...r'dam en a'dam den haag,daar is t nog wel te doen ;)
liefs hinda
Missrapster
14-08-2002, 13:15
den haag,rotterdam,amsterdam,brussel,leiden,antwerpen. ....zijn echt steden/plaatsen waar je leuke kleren kunt halen...;)
SaraZena
14-08-2002, 13:17
rotterdam (daar slaag ik altijd)
antwerpen
brussel
Amsterdam
leiden
Hindaatje
14-08-2002, 13:19
Origineel gepost door sabrinat
rotterdam (daar slaag ik altijd)
antwerpen
brussel
Amsterdam
leiden
in r'dam slaag ik ook altijd :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.