Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat moet ik doen?

Pagina's : [1] 2

Mama4
31-08-2007, 11:09

Sallaam dames, Mijn dochtertje van 2,5 is gisteren bij me schoonm gevallen. Ik was werken , ze vertelde dat ze zat te springen en in eens hard met haar tanden tegen de tafel aan kwam. Haar gebid is zo blauw en op gezwollen echt een verschrikkelijk en een eng gezicht. Moet ik met haar naar de dokter toe of gaat de zwelling over. Kan iemand mij wat tips geven. Al vast bedankt

Miss_Magrebia
31-08-2007, 11:11
Tuurlijk naar de dokter, je weet maar nooit. Snap niet dat je raad op M.nl komt vragen :confused:

Azhaar
31-08-2007, 11:12
Dokter, jallah! Ga nu ik was gelijk naar de eerste hulp gegaan!

nasiha_2140
31-08-2007, 11:14
Sallaam dames, Mijn dochtertje van 2,5 is gisteren bij me schoonm gevallen. Ik was werken , ze vertelde dat ze zat te springen en in eens hard met haar tanden tegen de tafel aan kwam. Haar gebid is zo blauw en op gezwollen echt een verschrikkelijk en een eng gezicht. Moet ik met haar naar de dokter toe of gaat de zwelling over. Kan iemand mij wat tips geven. Al vast bedankt als ik jou was dan was ik gisteren direct met haar naar dokter of ziekenhuis zijn geweest die kunnen jou het beste helpen.ik ben misschien een overbezorgde moeder maar als mijn kids ziek zijn of iets hebben breng ik ze direct naar de kinderarts.

lach_parel
31-08-2007, 11:18

snel naar de dokter, daadelijk gaat het onsteken dan heb je nog een probleem bij.

Mama4
31-08-2007, 11:21
Dus ik moet met haar naar de dokter want het komt door de omgeving die zeggen dat het komt omdat de zwelling hoog is maar ik maak me zorgen. Maar kan ik haar gewoon nu mee nemen naar de dokter.

Miss_Magrebia
31-08-2007, 11:22
Dus ik moet met haar naar de dokter want het komt door de omgeving die zeggen dat het komt omdat de zwelling hoog is maar ik maak me zorgen. Maar kan ik haar gewoon nu mee nemen naar de dokter. Daar heb je toch een dokter voor, bel ze op en geef aan dat je NU komt. Insahallah zal het niets zijn, maar voor de zekerheid zou ik haar wel brengen!

RENTMEESTER
31-08-2007, 11:24
Dokter, jallah! Ga nu ik was gelijk naar de eerste hulp gegaan! UTRECHT - Nederlanders gaan te snel naar de eerste hulp van een ziekenhuis en laten huisartsenposten ten onrechte links liggen. Vooral in steden waar de huisartsenpost zich vlak bij een ziekenhuis bevindt, bestaat die neiging. ANP Eén loket waar huisartsen en ziekenhuizen samen spoedeisende hulp geven in de avond, de nacht en het weekeinde kan een flinke besparing in de zorgkosten opleveren. Dat constateert directeur Hansmaarten Bolle van de Verenigde Huisartsenposten Nederland. Hij bevestigt berichtgeving in De Telegraaf van donderdag. Kosten Een bezoek aan de huisarts kost ongeveer 50 euro. Een ziekenhuis brengt al gauw 120 euro in rekening, waarbij de kosten van bijvoorbeeld vervolgonderzoek of een röntgenfoto niet zijn meegeteld. In 95 procent van de gevallen kan de huisarts de diagnose stellen en is verder onderzoek niet nodig. Marktwerking Volgens Bolle leidt de marktwerking in de zorg ertoe dat ziekenhuizen actiever worden. Ze willen zich profileren: meer patiënten betekent meer geld. (c) ANP I rest my case..

schatje26
31-08-2007, 11:25
Dus ik moet met haar naar de dokter want het komt door de omgeving die zeggen dat het komt omdat de zwelling hoog is maar ik maak me zorgen. Maar kan ik haar gewoon nu mee nemen naar de dokter. Meid ik was al gisteren met haar naar de eerste hulp gegaan! Als kinderen vallen moet je nooit twijfelen maar meteen handelen:goedzo:

schatje26
31-08-2007, 11:26
UTRECHT - Nederlanders gaan te snel naar de eerste hulp van een ziekenhuis en laten huisartsenposten ten onrechte links liggen. Vooral in steden waar de huisartsenpost zich vlak bij een ziekenhuis bevindt, bestaat die neiging. ANP Eén loket waar huisartsen en ziekenhuizen samen spoedeisende hulp geven in de avond, de nacht en het weekeinde kan een flinke besparing in de zorgkosten opleveren. Dat constateert directeur Hansmaarten Bolle van de Verenigde Huisartsenposten Nederland. Hij bevestigt berichtgeving in De Telegraaf van donderdag. Kosten Een bezoek aan de huisarts kost ongeveer 50 euro. Een ziekenhuis brengt al gauw 120 euro in rekening, waarbij de kosten van bijvoorbeeld vervolgonderzoek of een röntgenfoto niet zijn meegeteld. In 95 procent van de gevallen kan de huisarts de diagnose stellen en is verder onderzoek niet nodig. Marktwerking Volgens Bolle leidt de marktwerking in de zorg ertoe dat ziekenhuizen actiever worden. Ze willen zich profileren: meer patiënten betekent meer geld. (c) ANP I rest my case.. We betalen maadelijks een groot bedrag hier in NL dus zodra er wat met mijn kind is en huisarts is gesloten maak ik gebruik van ze:hadj:

lach_parel
31-08-2007, 11:28
Dus ik moet met haar naar de dokter want het komt door de omgeving die zeggen dat het komt omdat de zwelling hoog is maar ik maak me zorgen. Maar kan ik haar gewoon nu mee nemen naar de dokter. Zeg dat je dochter gevallen is, en dat het behoorlijk gezwollen is en dat ze veel pijn heeft en kan nauwlijks eten. Dan mag je meteen komen, de meeste zeggen door de telefoon dat het nog niet erstig is, dan kan je weer lang wachten. Dit heb ik meegemaakt met m'n zoontje, die had een onstoken vinger achter af bleek ernstig, dan ze voor deden. Je moet die dokters flink aanpakken!

Moedervan2
31-08-2007, 11:28
Dus ik moet met haar naar de dokter want het komt door de omgeving die zeggen dat het komt omdat de zwelling hoog is maar ik maak me zorgen. Maar kan ik haar gewoon nu mee nemen naar de dokter. Mijn hemel zeg, ik was meteen naar de Eerste Hulp gegaan, daar ging ik niet eens over nadenken. :(

chahidaatje
31-08-2007, 11:32
Meid, bel gewoon de dokter op, leg het uit... Vraag of je vandaag nog langs kan komen omdat je het niet vertrouwd!!

Mama4
31-08-2007, 11:33
Dank jullie el allemaal ik heb net een afspraak gemaakt mocht meteen komen. Heb hier al vrij gekregen en ze moet misschien ook lang een tandarts zei de dokter. Dus bid met mij dat het allemaal insallah mee valt. Gr.

caftani27
31-08-2007, 11:35

Dus ik moet met haar naar de dokter want het komt door de omgeving die zeggen dat het komt omdat de zwelling hoog is maar ik maak me zorgen. Maar kan ik haar gewoon nu mee nemen naar de dokter. wat doe je nog online ga als de wiedeweer naar de ehbo

Pagina's : [1] 2