Bekijk originele versie : sendra laarzen
hey! wat vinden jullie van sendra laarzen...kan het nog met een mooie strakke jeans of zijn ze echt ''NOT DONE''...........ouderwets.........???
p.s ik ging ze passen en het zag er lelijk uit bij dat boven stuk...je zag een klein beetje vet .....verkoopster sei dat ze wijder worden en dat ik dat niet meer zal hebben....ik geloofte haar niet.....
greeneyezlady
31-08-2007, 22:18
Sendras zijn prachtig, ongeacht het jaar :hihi:
Jammer dat ze zo duur zijn man. Ik zag laatst hele mooie voor 400 euro!
greeneyezlady
31-08-2007, 22:22
Ikzelf heb deze, die waren iets goedkoper
http://images180.affili.net/501/5488501_1.jpg
Ze staan leuk onder een mooie frankie b broek (geen skinny!)
ik zou mijn jeans of een strakke broek in sendra doen.......of met een rok....ik twijfel dus tussen zwarte laarzen...of sendras....want ik moet dan 300 euro in een keer uitgeven aan laarzen!
p.s. ik vind de torito model leuk...beetje ronde voorkant...andere zijn echt cowboy styling...he he
RkempoeLady
31-08-2007, 23:02
Ik heb ook hele leuke laatst gezien.. ze waren zwart met een ronde neus.. en stevig leer.. heel mooi maar ze waren zeker nie goedkoop..! Ben nog aan t twjifelen of k ze ga halen
moppie....ik hou daarvan (broek in laars) omdat ik lang ben dan staat het wel mooi......onder een rok is ook leuk.....maar dan wel spijker of zwart ...of...zo'n cargo rok.....
wat heeft het voor zin om laarzen te kopen voor 300 euro en onder je broek te dragen??? dan zie je niks.....???
mysteriouszlayd
31-08-2007, 23:07
Kan leuk staan hoor, broek in je laarzen. Ik deed het vorig jaar en stond leuk. Ik ben ook lang en dan staat het des te mooier!
BLABLAA_
31-08-2007, 23:30
Sorry maar die laarzen vind ik echt héél lelijk..
alhoceimaliefje
31-08-2007, 23:42
Nee, doe je broek vooral niet in je laars.
Sendra's zijn mooi onder een iets vale spijkerbroek (recht model, beetje baggy). Onder rokjes zijn ze ook erg mooi!
Klopt, k draag ze zelf ook met een driekwart rokje..of een smalle broek, vind skinny jeans er niet leuk bij staan!
Die laarzen vind ik ook helemaal niet mooi.
Juffrouw_Tjee
01-09-2007, 14:38
Ikzelf heb deze, die waren iets goedkoper
http://images180.affili.net/501/5488501_1.jpg
Ze staan leuk onder een mooie frankie b broek (geen skinny!)
ik had ze eerst in het slangenleer maar heb ze dit jaar zoals die maar dna in het zwart gehaald....ook leuk om dernaast te hebben:)
Zijn er ook sendra laarzen met een hoge hak want ik zie alleen van die lage hakken in de winkel staan.
Juffrouw_Tjee
02-09-2007, 22:14
jah ik heb mijn andere , die wel met slangeleer zijn..met hoge hak:) En het voordeelis , is dat ze lang meegaan en geen geluid maken!
jah ik heb mijn andere , die wel met slangeleer zijn..met hoge hak:) En het voordeelis , is dat ze lang meegaan en geen geluid maken!
Dara ben ik naar op zoek:love:!
Hoe duur heb je ze gehaald als ik vragen mag?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.