Bekijk originele versie : Er zijn een hoop meisjes
praatjes
12-10-2003, 15:14
Die sex nemen met iemand om hem niet te verliezen. Wie van jullie meisjes is niet zo een? :)
DOUKALIA18
12-10-2003, 15:38
ik ben er wel zo een was daar mis mee
praatjes
12-10-2003, 15:41
Origineel gepost door DOUKALIA18
ik ben er wel zo een was daar mis mee
Ik geloof je niet :)
Feshkel....jouw topics :confused:
miszyiman
12-10-2003, 20:16
tazz zielig hoor ..maar die zijn er wel jah..
en dan worden ze ook nog gedumpt hhahahaa..egt zielig
Lady_moi
12-10-2003, 20:29
om hem nie te verliezen????????? :schrik2:
Damnnnnn how low can they go :stoned:
Shit he,zielig dan.wANT ALS die jonge die meid verlaat is ze meteen haar leven kwijt ook nog.....
Samiratoen
12-10-2003, 20:55
no life....damn.......:verdriet:
h4lima_b
12-10-2003, 20:58
dat is echt zielig als een jongen sex van een meisje wil als zij dat niet wil dan merk je toch als meisje meteen al dat het geen liefde is?!!! of bestaat liefde niet meer!! en je bent als meisje ook gek als je het doet want je hebt geen hand vol jongens maar een land vol!! damn wat kan een jongen zielig zijn al hij een meisje dwingt!!
Origineel gepost door praatjes
Die sex nemen met iemand om hem niet te verliezen. Wie van jullie meisjes is niet zo een? :)
Ik denk toch dat zoiets het meest voorkomt bij de Nederlandse meisjes hoor!!! Ze kunnen zo erg plakken aan de Marokaanse jongens he!! En ze willen er ook Alles Maar dan ook ALLES aan doen om ze niet kwijt te raken!!! Layster wallah...net die marokaanse lijm IHI.
Maar jah...bij de marokaanse meiden zal het vast ook wel voorkomen..jammer genoeg.
Waarom beseffen sommige niet... dat als het elmaktab is...ze samen blijven voor het leven. Je gaat toch geen sex met hem hebben...alleen om het feit dat je bang bent om hem kwijt te raken.....onzin wallah!!!
Zo een type meisje ben ik dus NIET!!!!
ciao..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.