Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een meisje met wratten op haar wang wou mij zoen

Pagina's : [1] 2 3

LZN
12-10-2003, 14:43

ik was gister in de stad en ik leerde n meisje kennen via n vriend van mij toen hij haar groete zoende hij haar op haar wang ik schrok me dood want die griet had last van wratten op haar wang toen ze zich bij mij voorstelde en ze wou mij zoenen gaf ik haar alleen n hand en ik zei er bij ik zoen nooit maar die lelijke wratte hoofd had noh vriending bij zich die wel mooi was en toen zij zich voorstelde zoende ik haar wel die wratte hoofd keek me aan en zei boos je zoende toch niet ik zei tegen haar zou ik mschien daar n reden voor hebben waarom ik jou niet zoende :confused: ze liep boos weg heb ik iets verkeerds of fout gezegd :confused: die andere meisje gaf me haar nr en vroeg of ik haar n keer wilde belle :confused: waarom deed ze dat eiglijk haar nr geven :confused:.

Chatefemqemamu
12-10-2003, 14:50
zoenen als je een jongen begroet die je niet kent is zwaar stupid!!

lilmaroc
12-10-2003, 14:53
ja en nu? zeker weer een bla verhaal..die je altijd verzint... geen leven oelle? thalla...

Chatefemqemamu
12-10-2003, 14:56
Origineel gepost door TONYMONTANA ja maar dit was in n uitgaans gekegenheid daar zoenen mensen meestal maar ik wu haar niet zoen tvoe :jammer: ben vaak genoeg in uitgaansgelegenheden... maar zoenen op wang als ik iemand niet ken.. en pas ontmoet.. pff neeejjj dat doet gewoon niet.. stupid

lilmaroc
12-10-2003, 14:58

Origineel gepost door TONYMONTANA wat bla verhaal jou leven is n bla verhaal thaLLA LEKKER gewoon een bla verhaal!!:lekkerpuh mijn leven is helemaal geen bla verhaal!! ik ga hier niet verzinnen wat ik zogenaamd heb meegemaakt :rolleyes: jompooooooooooooooooooo!! :auw:

Mouhajir
12-10-2003, 14:59
Origineel gepost door TONYMONTANA ik was gister in de stad en ik leerde n meisje kennen via n vriend van mij toen hij haar groete zoende hij haar op haar wang ik schrok me dood want die griet had last van wratten op haar wang toen ze zich bij mij voorstelde en ze wou mij zoenen gaf ik haar alleen n hand en ik zei er bij ik zoen nooit maar die lelijke wratte hoofd had noh vriending bij zich die wel mooi was en toen zij zich voorstelde zoende ik haar wel die wratte hoofd keek me aan en zei boos je zoende toch niet ik zei tegen haar zou ik mschien daar n reden voor hebben waarom ik jou niet zoende :confused: ze liep boos weg heb ik iets verkeerds of fout gezegd :confused: die andere meisje gaf me haar nr en vroeg of ik haar n keer wilde belle :confused: waarom deed ze dat eiglijk haar nr geven :confused: meisje met wratten zoenen dat brengt geluk!!!!!!!!!!!!!!!

ilias_18
12-10-2003, 15:00
Origineel gepost door lilmaroc ja en nu? zeker weer een bla verhaal..die je altijd verzint... geen leven oelle? thalla... je haalt me de woorden uit de mond..precies wat ik wilde zeggen. :goedzo: goed verzonnen..hoe liep het af..? :lekkerpuh:

lilmaroc
12-10-2003, 15:03
Origineel gepost door ilias_18 je haalt me de woorden uit de mond..precies wat ik wilde zeggen. :goedzo: goed verzonnen..hoe liep het af..? :lekkerpuh: :hihi:

lilmaroc
12-10-2003, 15:05
Origineel gepost door TONYMONTANA :lekkerrpuh: iz kei de waarheid en jou leven is n fantasie :lekkerpuh: je bedoelt zeker de waarheid van je dromen!!:hihi: ik heb niet eens wat gezegt over mn leven, dus kom niet zo maar oordelen!!:rolleyes:

lilmaroc
12-10-2003, 15:18
Origineel gepost door TONYMONTANA deze zin klopt al niet dromen zijn geen waarheid maar bedrog:lekkerpuh: hoeft ook niet ik kan aan je gedrag lezen wat voor leven jij leid ;) dit slaat al helemaaaaaal nergens op!!!!:rolleyes: maak maar metteen een topic met: ik zoek AANDACHT:rolleyes: want als je dat zoekt moet je het maar metteen melden!! ik ga hier niet meer op in..ik heb wel wat beters te doen!! Thalla ..............................................:auw :

lilmaroc
12-10-2003, 21:17
Origineel gepost door NadinaNadina Ik snap niet dat die meiden jongens op hun wang zoenen bij de eerste ontmoeting!! Geef gewoon een hand zeg! Jeetje begrijp het nou...dit is een BLA-verhaal!!:rolleyes:

Lady_moi
13-10-2003, 11:20
Origineel gepost door TONYMONTANA ik was gister in de stad en ik leerde n meisje kennen via n vriend van mij toen hij haar groete zoende hij haar op haar wang ik schrok me dood want die griet had last van wratten op haar wang toen ze zich bij mij voorstelde en ze wou mij zoenen gaf ik haar alleen n hand en ik zei er bij ik zoen nooit maar die lelijke wratte hoofd had noh vriending bij zich die wel mooi was en toen zij zich voorstelde zoende ik haar wel die wratte hoofd keek me aan en zei boos je zoende toch niet ik zei tegen haar zou ik mschien daar n reden voor hebben waarom ik jou niet zoende :confused: ze liep boos weg heb ik iets verkeerds of fout gezegd :confused: die andere meisje gaf me haar nr en vroeg of ik haar n keer wilde belle :confused: waarom deed ze dat eiglijk haar nr geven :confused: gij hebt ook nooit nie geluk meskien :D altijd gekke meiskes :maf: die ge tegenkomt :melig:

TwinkleEye_19
13-10-2003, 14:02
Origineel gepost door Mouhajir meisje met wratten zoenen dat brengt geluk!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol:

deheks
13-10-2003, 15:40
Origineel gepost door Echtezhine tazzzzzz 3liek.... jij bent echt gevaarlijk, dus jij weet niet warrom ze jouw een nummer heeft gegeven... zulke marokaantjes haat ik echt... :kwaad: beetje polulair hier doen... Tfoe 3liek Waarom zo grof is nergens voor nodig toch , gewoon relaxed blijven dan zijn de marocjes waar je nog eens mee kan lachen.... Dus gangster wat heb je met die wijf de nummer gedaan? Heb je hem nog gebruikt of niet vertel de rest van het verhaal eens. Wat betreft die wratte wijf ja iemand moet toch de lelijkste zijn vandaar dat ze boos was zeker ja toch :nerd: :D

amilah
13-10-2003, 16:08

bla bla en nog eens bla :jammer:

Pagina's : [1] 2 3