Bekijk originele versie : ICT'ers gezocht!
Werkvoorjou
30-08-2007, 21:22
Heb je een (bijna) afgeronde ICT HBO studie en ben je op zoek naar een fulltime baan in Arnhem? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Het betreft een functie Junior tester. Hierbij voer je activiteiten uit om vast te stellen dat het informatiesysteem wat ontworpen is, ook daadwerkelijk is gebouwd. Je voert deze testgevallen uit en legt de bevindingen vast in een testrapport.
Voor meer info, reageer op deze topic...
elmorro_
30-08-2007, 23:48
voor dat werk heb je geeneens een diploma nodig ..
Heb je een (bijna) afgeronde ICT HBO studie en ben je op zoek naar een fulltime baan in Arnhem? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Het betreft een functie Junior tester. Hierbij voer je activiteiten uit om vast te stellen dat het informatiesysteem wat ontworpen is, ook daadwerkelijk is gebouwd. Je voert deze testgevallen uit en legt de bevindingen vast in een testrapport.
Ik neem aan dat men moet testen of iets naar behoren werkt.
Werkvoorjou
01-09-2007, 10:57
Graag alleen serieuze reacties.. Als je op zoek bent naar een baan als ICT'er meldt je dan bij mij..
MrRed0uaN
01-09-2007, 16:36
Hebben jullie ook Webdesigners Nodig ??
Ik wil me wel solliciteren voor Webdesigner maar het Per uur bedrag moet boven de 18 euro Bruto zijn.
Dan praten we Serieus Verder :)
MvG MrRed0uaN
Hazib_tanger
01-09-2007, 18:02
als tester verdien je niet eens 1700 euro:kwaad: dus sluit deze topic... wij Marokkanen gaan minimaal voor 2500 netto ons bedje uit!! anders zullen we de wekker nooit horen rinkelen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.