Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dokter liegt over maagdelijkheid

nohajla
12-10-2003, 14:40

hoi allemaal, onlangs heb ik een vreselijk verhaal gehoord, het gaat over een marokkaans meisje dat lange tijd een relatie had met een nederlandse jonge, hij heeft haar ontmaagd, ze waren lang samen in het geniep zodat haar ouders er niet achter kwamen maar dat is wel gebeurd, haar moeder en broer hebben haar meegesleurd naar de dokter om te zien of ze nog maagd was, de dokter van dienst had medelijden met het meisje toen ze vernam dat ze niet meer maagd was, de dokter heeft voor haar bestwil gelogen dat het meisje wel nog maagd is, omdat ze bang was dat ze het meisje wat zouden aandoen. dit vind ik eerlijk gezegd bedrog, vandaag de dag hoor ik nog dat er wachtlijsten zijn in ziekenhuizen om het maagdenvlies terug aaneen te naaien, ik heb deze info gekregen van een vrouw in de medische sector, en vind het een schande, dat dokters hun gevoelens laten meespelen bij het meedelen van medische uitslagen, deze marokkaanse mensen hebben de juiste uitslagen niet en zijn dus bedrogen wat is jullie mening hierover?

eyes_of_maroc
12-10-2003, 14:42
HE MAAR WEET JE DAT EEN DOKTER, ALS IEMAND HEM IETS VRAAGT AAN NIEMAND TE ZEGGEN DAT HIJ DAT OOK NIET MAG DOEN!

nohajla
12-10-2003, 14:46
ja dat weet ik dat noemt men beroepsgeheim, maar dat gebeurt nou eenmaal wel, ik denk niet dat er veel mensen zijn die zich daar aan houden, anders zou je gek worden

tasmin
12-10-2003, 14:46
wat een leugen zeg. een dokter is vertrouwelijk en plus als het meisje tegen de dokter zegt dat ze niet wil d haar ouders het weten dan doet hij dat ook niet hoor.

nohajla
12-10-2003, 14:48

maar dat meisje heeft dat niet gevraagd, de dokter heeft gewoon gelogen en dat vind ik erg, als je niet wil dat het uitkomt moet je maar maagd blijven dan hoeft niemand voor je te liegen

tasmin
12-10-2003, 14:49
ja oke daar heb je wel weer in gelijk in

praatjes
12-10-2003, 14:51
Het is ook aan die docter om levens te redden. Dat doet hij ook goed door te gaan liegen. Ik ben een voorstander van af en toe liegen :)

Chatefemqemamu
12-10-2003, 14:52
het gaat die ouders geen **** aan.. is d'r eigen probleem. .iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen daden. en ik geef die dokter gelijk, als je ziet dat er serieus mogolen zijn die hun dochter om die reden vermoorden of d'r hele leven verpesten.. dan zeg ik doc lieg maar lekker verder is cool