Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Deze wil ik hebben...

Pagina's : [1] 2

fatt
30-08-2007, 17:16

http://www.faya4you.nl/showerdreamsimages/popup_cabine_showerdream.jpg Maar probleem is dat ie hoekkig is... ik wil er 1tje die recht looptt... Aangezien me man liever douch heeft en ik bad voor zo nu en dan vonden we dit de ideale oplossing...

dina34
30-08-2007, 17:18
zooo deze is wel mooi hoor. heb jij genoeg ruimte in je badkamer ?

fatt
30-08-2007, 17:19
Deze is rechthoekig, alleen hij heeft niet die leuke blauwe lampjesssss.... en natuurlijk de topper LCD tv... Ik wil zo wie zo een tv op me badkamer en vond die andere wel een oplossing... :o http://www.technoline.nl/thumb.php?photo=products/js719-

fatt
30-08-2007, 17:21
zooo deze is wel mooi hoor. heb jij genoeg ruimte in je badkamer ? ja ja... de ruimte is geen probleem... We wouden eerst een bad doe en een douche met alles erop en eraan... maar man vond bad niet nodig neemt alleen ruimte in beslag bla bla bla bla bla... dus kwamen we dit tegen... Alleen de maat klopt niet, het pas wel alleen ik had liever 1tje die recht loopt als je snapt wat ik bedoel... de 2de foto past precies zeg maar...

3anood
30-08-2007, 17:22

wat duur zeg :maf:

fatt
30-08-2007, 17:26
2de foto is beveiligd :moe: kan hem niet kopieƫren...

Independence
30-08-2007, 17:31
Deze is rechthoekig, alleen hij heeft niet die leuke blauwe lampjesssss.... en natuurlijk de topper LCD tv... Ik wil zo wie zo een tv op me badkamer en vond die andere wel een oplossing... :o http://www.technoline.nl/thumb.php?photo=products/js719- Leuk zo'n douche/badkamer!! Ben jij dat op je avatar?

Ewaywaa
30-08-2007, 17:36
Fancy : ).

noona
30-08-2007, 18:19
stoer! toen ik zei dat ik een nieuwe badkamer wilde, keek mijn man me aan met een blik van: hebben we geen warm en koud water dan?:rolleyes: voorlopig moet ik het doen met een badkamer van 20 jaar oud tot ie van ellende uit elkaar gaat vallen en het ziet ernaar uit dat ie voorlopig geen kik gaat geven

gwn_nadoria18
30-08-2007, 18:20
Mijn advies: spaar dat geld op voor Hadj en niet voor wereldse zaken waar je later niks aan hebt

Yasmeenah
30-08-2007, 18:47
afschuwelijk overdreven zeg alsof je de tijd daar voor neemt onder het douchen. uitgebreid een film kijken als jij je oksel aan het scheren bent. moet niet gekker worden, geldverspilling

fatt
30-08-2007, 19:24
stoer! toen ik zei dat ik een nieuwe badkamer wilde, keek mijn man me aan met een blik van: hebben we geen warm en koud water dan?:rolleyes: voorlopig moet ik het doen met een badkamer van 20 jaar oud tot ie van ellende uit elkaar gaat vallen en het ziet ernaar uit dat ie voorlopig geen kik gaat geven :hihi: ik snap wat je bedoeld... me man had in begin ook zoiets van, alles is nog nieuw aangezien wij de eerste bewoners waren van dit huis, maar nadat ik uitgelegd heb dat we hier toch inshca allah blijven wonen en maar moeten genieten en alles op smaak, stemt ie er mee in... Nu de tuin klaar was, was hij de eerste die ging zoeken hoe de badkamer eruit ging zien... vind het alleen maar leuk, krijg ik niet de shculd dat ik altijd degene ben die wil hebbe hebbe hebbe... :ego: ik geef alleen hints en hij maakt af :hihi:

fatt
30-08-2007, 19:25
Mijn advies: spaar dat geld op voor Hadj en niet voor wereldse zaken waar je later niks aan hebt Inscha allah zou dat geen probleem zijn ;)

Safia21
30-08-2007, 19:26
De prijs valt nog mee, je hebt ze echt wel duurder... en als je het kunt betalen waarom niet... genieten van het leven is niets verkeerds aan..

fatt
30-08-2007, 19:26

Trouwens het ging me totaal niet om het geld om het hier te zetten, want als je weet wat een verbouwing van een badkamer kost, dan is het veel meer denk ik als dit, een fatsoelijk bad kost misschien 500 euro en dan nog alle afvoer kopen cementblokken tegels en degene die het gaat plaatsen bla bla bla bla... dan ben je misschien wel meer kwijt... Het ging me meer op de design van de cabine's ;)

Pagina's : [1] 2