Bekijk originele versie : Wayoooow
LELIJKERD
14-08-2002, 00:23
mijn vader belde net vanuit de auto, ze zijn nog maar 18 km verwijdert van amsterdam
WAYOOOWW mijn relaxte vakantie is voorbij
het zal weer een ramp zijn zoals van oudsher, zeurende zusjes die GTST willen zien, en broertjes die geld willen om die ene nieuwe dieselbroek te kopen.
Moeder die me om de haverklap belt op mijn gsm om boodschappen te doen bij de marokkaanse slager, vader die me elke weekend om 7 uur s'ochtends wekt om hem te brengen naar zijn broer in rotterdam.
het valt niet mee om in zo een grote gezin te leven :(
Lieve schat,
Wees God er dankbaar voor....geloof me uit een gezin komen met weinig kids....sucks!
LELIJKERD
14-08-2002, 00:26
Origineel gepost door Alabama
Lieve schat,
Wees God er dankbaar voor....geloof me uit een gezin komen met weinig kids....sucks!
ben jij enigs kind ?
RUILEN ? :D
soussiasaida
14-08-2002, 00:26
Ik zou juist blij zijn!!!!!!!!!!!!
Origineel gepost door Alabama
Lieve schat,
Hmmmm nee hoor, heb aan 1 zus en 1 broer genoeg, zou niet anders willen. En me ouders vinden 3 kids al teveel.... :rolleyes:
Nee, heb een broertje ...but he also sucks!!!
Nee, wil niet ruilen...kan niet zonder pa en ma!
Dikke zoen
SweetRose
14-08-2002, 00:27
Origineel gepost door LELIJKERD
mijn vader belde net vanuit de auto, ze zijn nog maar 18 km verwijdert van amsterdam
het zal weer een ramp zijn zoals van oudsher, zeurende zusjes die GTST willen zien, en broertjes die geld willen om die ene nieuwe dieselbroek te kopen.
Moeder die me om de haverklap belt op mijn gsm om boodschappen te doen bij de marokkaanse slager, vader die me elke weekend om 7 uur s'ochtends wekt om hem te brengen naar zijn broer in rotterdam.
nou met zijn velen is toch wel leuker hoor
bij ons is iedereen al getrouwd
en ben ik nog alleen met mijn klein zusje...boring is dat soms hoor!!!
xxx
zin midar,
Met een klein zusje...zou ik tegek vinden! Zo anders...dan een broertje from hell!!
LELIJKERD
14-08-2002, 00:30
het is leuk, als je de jongste bent
maar ik ben 1 van de oudste thuis
dat is een RAMP
ze verwachten van me dat ik elke dag met geld strooi
ik ben sinterklaas niet
Misschien zien ze je wel aan voor de Kerstman :D
Dan moet je ze ook niet het idee geven dat je geld hebt.
Ik loop thuis altijd te gillen dat ik scared ben....loop bij iedereen te bietsen....haha...ik ben de laatste die ze ooit om geld zullen vragen!!!
alabama
tha_lady
14-08-2002, 13:39
ik begrijp het wel hoor, ik kom ook uit een groot gezin -heel groot- maar ik vind het wel goed zo ben er erg blij mee (soms dan )
laterZ :blauwkus:
tha_lady
14-08-2002, 13:41
Origineel gepost door LELIJKERD
ik heb echt medelijden met je ouders, broetjes en zusjes :hihi:
mijn broers waren in ieder geval heel erg blij mij weer te zien en ik was blij om hun weer te zien :)
laterZ :blauwkus:
Missrapster
14-08-2002, 13:42
kben de oudste thuis en het valt echt niet mee.Ze verwachten te veel van me...kdoe alles in huis...ook op school...kheb alleen zusjes....en God wat zijn die errug zeg...
tha_lady
14-08-2002, 13:43
Origineel gepost door Missrapster
kben de oudste thuis en het valt echt niet mee.Ze verwachten te veel van me...kdoe alles in huis...ook op school...kheb alleen zusjes....en God wat zijn die errug zeg...
haha het is maar dat ik een van de jongste ben hoor ik heb nog een zusje :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.