Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Harddisk data recovery!!

achie25
29-08-2007, 21:58

Foto's, brieven, belastingaangifte?? U kent het wel; U heeft van alles op de harde schijf bewaard met de bedoeling er binnenkort een backup van te maken. Net op het moment dat u de tijd vindt om een backup te maken gaat het mis. Uw computer start niet meer op. Zoals eenieder zou doen, pakt u de windows cd en begint een nieuwe installatie in de hoop dat u de data terug kunt halen. DIT MOET U JUIST NIET DOEN!!!! Achie.eu biedt u de mogelijkheid om uw data terug te halen. Bij heel veel bedrijven betaalt voor dit soort werkzaamheden alleen al voor onderzoekskosten honderden euros. Bij ons betaalt u GEEN onderzoekskosten. Indien wij uw data niet terug kunnen halen betaalt u dus niks. Kijk nu snel op http://Achie.eu Creation & Automatisering (www.achie.eu/automatisering.html)

achie25
31-08-2007, 10:31
Heb je tegenwoordig een eigen bedrijf achie? Kun je me die Bosche Bollen die je me vroeger ooit beloofd had eindelijk met de bakkerskoerier naar me sturen..:hihi: ZW Ja, ik doe mijn best als Allah het wil.. Zijn die bollen nog niet aangekomen? Volgs mij heeft de koerier ze toch opgepeuzeld...

johnhoward
31-08-2007, 12:28
Heb je tegenwoordig een eigen bedrijf achie? Kun je me die Bosche Bollen die je me vroeger ooit beloofd had eindelijk met de bakkerskoerier naar me sturen..:hihi: ZW Ligt er maar net aan wat je een bedrijf noemt. Ik noem het eerder een vervelings project.

achie25
31-08-2007, 12:54
Ligt er maar net aan wat je een bedrijf noemt. Ik noem het eerder een vervelings project. En so what? Heb je daar problemen mee?? Alas ik daar op een normale manier mijn geld mee kan verdienen, wat is het probleem.. Daarnaast, ik ben het nog aan het opzetten. Data recovery is niet het enige wat op de planning staat en ook niet dat het binnen een jaar volledig moet staan..

johnhoward
31-08-2007, 13:03

En so what? Heb je daar problemen mee?? Alas ik daar op een normale manier mijn geld mee kan verdienen, wat is het probleem.. Daarnaast, ik ben het nog aan het opzetten. Data recovery is niet het enige wat op de planning staat en ook niet dat het binnen een jaar volledig moet staan.. bagger layout :ego: zeker een of andere standaard template zoveel paginas zonder content. Puur onprofessioneel, je ziet gelijk dat er een amateur aan de slag is. http://achie.eu/contact.html Maandag t/m vrijdag: vanaf 18.00 uur Zaterdag en zondag : 09.00 t/m 24.00 uur Die weekend tijden klaren 'm gewoon :hihi: En tenslotte geen bezoekers adres, een 06nummer nemen en dat soort taferelen. Als jij zo ooit een Nederlandse klant weet te bemachtigen geef ik jouw 10klanten van mij. En owja bijna vergeten, de fiscus kijkt hier ook mee op Marokko.nl ... Zonder kvk te werken isniet zo fijn :wow:

achie25
31-08-2007, 13:10
bagger layout :ego: zeker een of andere standaard template zoveel paginas zonder content. Puur onprofessioneel, je ziet gelijk dat er een amateur aan de slag is. http://achie.eu/contact.html Maandag t/m vrijdag: vanaf 18.00 uur Zaterdag en zondag : 09.00 t/m 24.00 uur Die weekend tijden klaren 'm gewoon :hihi: En tenslotte geen bezoekers adres, een 06nummer nemen en dat soort taferelen. Als jij zo ooit een Nederlandse klant weet te bemachtigen geef ik jouw 10klanten van mij. En owja bijna vergeten, de fiscus kijkt hier ook mee op Marokko.nl ... Zonder kvk te werken isniet zo fijn :wow: Laat die klanten maar komen wat ik heb al genoeg klanten. En Nederlandse ook nog.. Ik weet dat lezen moeilijk is, maar ik zei dat ik het nog aan het opzetten ben. Die site is voor mij niet het belangrijkste. Overigens zag ik in jou topics, alleen maar commentaar op mensen, en dan gesproken over verveling.. Als je een een ander niks gunt, hou het dan gewoon voor je. Ik heb je niet gedwongen om daar op te kijken. Met de wil van Allah zal het inscha allah lukken, jou heb ik daar niet bij nodig.

johnhoward
31-08-2007, 16:47
Laat die klanten maar komen wat ik heb al genoeg klanten. En Nederlandse ook nog.. Ik weet dat lezen moeilijk is, maar ik zei dat ik het nog aan het opzetten ben. Die site is voor mij niet het belangrijkste. Overigens zag ik in jou topics, alleen maar commentaar op mensen, en dan gesproken over verveling.. Als je een een ander niks gunt, hou het dan gewoon voor je. Ik heb je niet gedwongen om daar op te kijken. Met de wil van Allah zal het inscha allah lukken, jou heb ik daar niet bij nodig. Ik betwijfel zeer dat jij Nederlandse klanten hebt die een beetje snugger zijn. Jouw soort types verpesten het voor de hele branche vindt je het gek dat je hier reclame maakt over je suffe automatisering, op webhostingtalk had het een ban voor je leven moeten kosten maargoed zoals jij al zei wie ben ik ? Een gemiddelde doorsnee Nederlander zal per direct een KVK/BTW nummer vragen mits jij factures opstuurt :eek: ( dat zal dus niet het geval zijn ) Maargoed nogmaals puur amateurisch

achie25
31-08-2007, 17:10
Ik betwijfel zeer dat jij Nederlandse klanten hebt die een beetje snugger zijn. Jouw soort types verpesten het voor de hele branche vindt je het gek dat je hier reclame maakt over je suffe automatisering, op webhostingtalk had het een ban voor je leven moeten kosten maargoed zoals jij al zei wie ben ik ? Een gemiddelde doorsnee Nederlander zal per direct een KVK/BTW nummer vragen mits jij factures opstuurt :eek: ( dat zal dus niet het geval zijn ) Maargoed nogmaals puur amateurisch Jongen, wat jij wil.. http://www.belastingdienst.nl/zakelijk/ondernemen_ondernemerworden/ondernemen_ondernemerworden-27.html#P224_38703 U steekt nu al tijd en geld in uw onderneming Misschien maakt u al kosten voordat u zich bij de Belastingdienst als ondernemer meldt, bijvoorbeeld als u alvast een marktonderzoek laat doen. Bewaar alle bewijsstukken en facturen van de kosten die u maakt zorgvuldig. Als de Belastingdienst u eenmaal als ondernemer beschouwt, kunt u de btw die u heeft betaald, als voorbelasting aftrekken op uw aangifte omzetbelasting. Het is ook mogelijk dat u voor de inkomstenbelasting met terugwerkende kracht alsnog gebruik kunt maken van de speciale regelingen voor ondernemers. Houd ook steeds een registratie bij van de uren die u aan de onderneming besteedt. U kunt het aantal uren dat u al vóór uw aanmelding als ondernemer aan uw onderneming besteedt, meetellen voor het minimumaantal benodigde uren voor bijvoorbeeld de zelfstandigenaftrek. Als u een uitkering ontvangt, bijvoorbeeld een WW-uitkering, dan kan het ook belangrijk zijn bij te houden hoeveel uren u aan uw onderneming besteedt. Het gaat daarbij wel om de uren die u aan de onderneming besteedt in het jaar waarover u aangifte inkomstenbelasting doet. Meer informatie over het urencriterium vindt u in het onderdeel Ondernemersaftrek. Waar staat dat je geen aanloopfase mag hebben.. Vanaf het moment dat ik me heb ingeschreven, mag je kritiek hebben. Daarnaast, mijn lot hieromtrent ligt in de handen van Allah en gelukkig niet in die van jou.. ajuuss..

johnhoward
31-08-2007, 17:31
Hey Mr.Achie even bij de les blijven jij, ik doe nog soft tegen je en dan verwacht ik het zelfde terug. Helemaal niet moeilijk gewoon een stukje terug lezen. Heb je tegenwoordig een eigen bedrijf achie? Kun je me die Bosche Bollen die je me vroeger ooit beloofd had eindelijk met de bakkerskoerier naar me sturen..:hihi: ZW Jij antwoord hier op Ja, ik doe mijn best als Allah het wil.. Zijn die bollen nog niet aangekomen? Volgs mij heeft de koerier ze toch opgepeuzeld... Je hebt gelezen wat je hierboven zei, je zei heel duidelijk 'ja'. Dus ik geef antwoord aan de zwarte_weduwe Ligt er maar net aan wat je een bedrijf noemt. Ik noem het eerder een vervelings project. Maar toen moest jij zodig commentaar leveren op mij, je weet dat ik gelijk heb en je post zojuist zelf een citaat van de belastingdiesnt. Als de Belastingdienst u eenmaal als ondernemer beschouwt, kunt u de btw die u heeft betaald, als voorbelasting aftrekken op uw aangifte omzetbelasting. Maar is goed jongen, alleen de harde jongens in de ICT sector overleven het ;-) Veel geluk toegewenst aan je 'bedrijf'

Globi
31-08-2007, 17:44
bagger layout :ego: zeker een of andere standaard template zoveel paginas zonder content. Puur onprofessioneel, je ziet gelijk dat er een amateur aan de slag is. http://achie.eu/contact.html Maandag t/m vrijdag: vanaf 18.00 uur Zaterdag en zondag : 09.00 t/m 24.00 uur Die weekend tijden klaren 'm gewoon :hihi: En tenslotte geen bezoekers adres, een 06nummer nemen en dat soort taferelen. Als jij zo ooit een Nederlandse klant weet te bemachtigen geef ik jouw 10klanten van mij. En owja bijna vergeten, de fiscus kijkt hier ook mee op Marokko.nl ... Zonder kvk te werken isniet zo fijn :wow: Geef eens een link naar jouw site......dat moet wel iets zijn dat dicht in de buurt van perfectie komt.

JAMIE_3
31-08-2007, 20:46
Foto's, brieven, belastingaangifte?? U kent het wel; U heeft van alles op de harde schijf bewaard met de bedoeling er binnenkort een backup van te maken. Net op het moment dat u de tijd vindt om een backup te maken gaat het mis. Uw computer start niet meer op. Zoals eenieder zou doen, pakt u de windows cd en begint een nieuwe installatie in de hoop dat u de data terug kunt halen. DIT MOET U JUIST NIET DOEN!!!! Achie.eu biedt u de mogelijkheid om uw data terug te halen. Bij heel veel bedrijven betaalt voor dit soort werkzaamheden alleen al voor onderzoekskosten honderden euros. Bij ons betaalt u GEEN onderzoekskosten. Indien wij uw data niet terug kunnen halen betaalt u dus niks. Kijk nu snel op http://Achie.eu Creation & Automatisering (www.achie.eu/automatisering.html) So hee, had je niet eerder een topic kunnen posten. Onlangs heb ik geprobeerd gegevens van mijn gecrashte laptop terug te halen, maar helaas, terwijl men zie dat het allemaal wel mogelijk was. Kosten: € 70,-- :moe:

achie25
01-09-2007, 00:08
So hee, had je niet eerder een topic kunnen posten. Onlangs heb ik geprobeerd gegevens van mijn gecrashte laptop terug te halen, maar helaas, terwijl men zie dat het allemaal wel mogelijk was. Kosten: € 70,-- :moe: Ja sorry.. eerder kon het echt niet... Misschien voor de volgende keer om te onthouden..

johnhoward
01-09-2007, 01:05
Geef eens een link naar jouw site......dat moet wel iets zijn dat dicht in de buurt van perfectie komt. Ik promoot die link liever niet via Marokko.nl, slecht voor mijn reputatie aangezien ik hier de remmen los gooi op Marokko.nl Ik moet ook zeggen dat Marokkanen niet echt de beste klanten zijn betreft webhosting :hihi: Bellen je 7dagen per week pletter om dat ze simpel weg niet met een cpanel kunnen omgaan.