Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Eigen website ..??

Pagina's : [1] 2

remii
13-08-2002, 23:43

hey guys ....effe een vraagje wie heeft er een eigen website ..?? een hoop mensen denken dat het erg moeilijk is en veel tijd en moeite zal kosten , maar dat valt reuze mee eigenlijk .. er zijn op het internet een hoop site's die de mogelijkheid bieden een gratis eigen website aan te maken een hele bekende en goede is www.tripod-lycos. op een regenachtige saaie zondagmiddag zou je zo een eigen website inelkaar kunnen knutselen , want het is heel eenvoudig en door middel van een stappenplan heel overzichtelijk. je hoeft geen kennis te hebben van HTML of javascript de web-builder werk met what you see is what you get dus aanklikken text veranderen en voila , je kunt naar gelang foto's plakken etc. en je krijgt 50 mb ruimte je moet je in het begin wel eerst aanmelden , maarja dat moet je overal ..

ZiLaaL
13-08-2002, 23:45
what about the.. girlz? ;) kben namelijk al eens begonnen laaaang geleden met het maken van een site bij tripod. maar toen kreeg ik zo een lelijk gestandariseerd site die op alle andere lijkt, en totaal geen aandacht trekt...game over voor die site dus. Maar ik denk dat je met de Profess. Mode van tripod wel hele leuke dingen in elkaar kan knutselen tijdens koude winterdagen achter de pc. Iemand nog andere sites waar je een eigen website kan maken...gratuit ofcourse? :D :zwaai:

remii
13-08-2002, 23:46
Origineel gepost door Kenitrya what about the.. girlz? ;) ehmm..nou vooruit .... :D

saidaaatje
13-08-2002, 23:47
ja ik ben er mee bzig maar t klukt eigelijk van geen kanten.....ik weet niets eens hoe ik me picca fatsoenelijk kan plaatsen....:D

SweetRose
13-08-2002, 23:49

mijn site heet www.idonthaveasite.com xxx

ZiLaaL
13-08-2002, 23:50
Origineel gepost door zin 'n midar mijn site heet www.idonthaveasite.com xxx Hij doet het niet.... (zegt het domme blondje :D)

remii
13-08-2002, 23:53
hey een hoop internet-miljonairs zijn oook eerst begonnen met een eenvoudige web site .....dus wie weet als het aanslaat , kun je zo de concurentie aangaan met yasmina.nl hahaha ... ;)

SweetRose
13-08-2002, 23:54
Origineel gepost door Kenitrya Hij doet het niet.... (zegt het domme blondje :D) haah je bent al de zoveeeeeelste die er in trapt hhaaha xxx :D :D

remii
13-08-2002, 23:56
Origineel gepost door zin 'n midar haah je bent al de zoveeeeeelste die er in trapt hhaaha xxx :D :D nou ik ben er niet ingetrapt hoor ... :D

SweetRose
14-08-2002, 00:00
Origineel gepost door remii nou ik ben er niet ingetrapt hoor ... :D Next time better hé.... :D xxx

Junkie
14-08-2002, 00:10
Als je meer over mij wlt weten ga je naar www.JunkieXl.nl

Sjakie
14-08-2002, 00:17
Origineel gepost door JunkieXL Als je meer over mij wlt weten ga je naar www.JunkieXl.nl Vettuh site man...:D Al3afriet

Junkie
14-08-2002, 00:21
Origineel gepost door Al3afriet Vettuh site man...:D Al3afriet Ik ben professional:D

Sjakie
14-08-2002, 00:23
Origineel gepost door JunkieXL Ik ben professional:D Da heb ik gesjien jah...klasse... :goedzo: Al3afriet

Safira75
14-08-2002, 00:35

trouwens- als je een leuk, kort adres wil...moet je kijken bij www.v3.com ....die hebben van die go.to/blabla adressen en surf.to....gratis snappie

Pagina's : [1] 2