Bekijk originele versie : Gezocht dringend!!!
akboezke
13-08-2002, 23:43
sorry
wil iets vragen zijn hier meiden van nederland of belgie die van thuis willen , maar alleen het huis uit kunnen als hun trouwen.Maar nog niet aan trouwen denken. Dit is alleen voor meiden
en van de rest wil ik geen commentaar,
Kijk ik heb hier een buurjongen in marokko,zijn ouders wonen hier , hij is nu in nederland in breda, maar wel illegaal, hij wil trouwen ofwel voor het echt , ofwel dat hij jouw een som geeft van 5000 euro,
Alleen serieuze reacties, stuur maar privé mail
Hindaatje
13-08-2002, 23:45
WHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA..oepss das nie serieus ;)
Hindaatje
13-08-2002, 23:46
you can't buy love............
akboezke
13-08-2002, 23:49
heb het niet over liefde
Als er een ladie op reageert dan staat het voor mijn part vast ...' je kan alles met geld kopen ..' :rolleyes:
Voor 15000 sluit ik een homohuwelijk met 'm.
Ik ben niet cheap.
saidaaatje
14-08-2002, 00:23
hmm ik weet dat ik niet mag reageren maar sorry dit is echt desperate jeetje mina
beppie_truus
14-08-2002, 22:09
Origineel gepost door akboezke
sorry
wil iets vragen zijn hier meiden van nederland of belgie die van thuis willen , maar alleen het huis uit kunnen als hun trouwen.Maar nog niet aan trouwen denken. Dit is alleen voor meiden
en van de rest wil ik geen commentaar,
Kijk ik heb hier een buurjongen in marokko,zijn ouders wonen hier , hij is nu in nederland in breda, maar wel illegaal, hij wil trouwen ofwel voor het echt , ofwel dat hij jouw een som geeft van 5000 euro,
Alleen serieuze reacties, stuur maar privé mail
haram haram haram haram
Origineel gepost door beppie_truus
haram haram
Wolah illa toen ik dit las wat je schreef moest ik echt lachen hahaha
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.