Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : '''''vreemde frietjes'''''

Pagina's : [1] 2

LQwaad4life
11-10-2003, 23:23

naast die raadsel van de bilhaaarfunctie, die mij, bijna mijn heel leven aan onderzoek heeft gekost. heb ik nog heel veel van mijn tijd in het volgende gestoken, al jaren vraag ik mij af, welke logica mensen gebruiken bij het kiezen van de volgende friet dat ze gaan eten. dus je hebt een zak patat, je kijkt ernaar op de een of andere manier bepaal je toch welke frietje je gaat eten. Ik vraag mij dus af, of er enige logica hier achter zit? zit er een patroon in onze keuze? mn vraag aan jullie is, hoe bepalen jullie welke friet het volgende wordt?

Bachelorette
11-10-2003, 23:25
eentje waar het meest mayo op zit jammie....smullers :Iluvu:

babyboy
11-10-2003, 23:25
Origineel gepost door LQwaad4life naast die raadsel van de bilhaaarfunctie, die mij, bijna mijn heel leven aan onderzoek heeft gekost. heb ik nog heel veel van mijn tijd in het volgende gestoken, al jaren vraag ik mij af, welke logica mensen gebruiken bij het kiezen van de volgende friet dat ze gaan eten. dus je hebt een zak patat, je kijkt ernaar op de een of andere manier bepaal je toch welke frietje je gaat eten. Ik vraag mij dus af, of er enige logica hier achter zit? zit er een patroon in onze keuze? mn vraag aan jullie is, hoe bepalen jullie welke friet het volgende wordt? de kleinste, die zijn dan een beetje afgekoeld :)

LQwaad4life
11-10-2003, 23:28
Origineel gepost door babyboy de kleinste, die zijn dan een beetje afgekoeld :) als je een goedkoop frietzakje hebt gekocht, hoe bepaal je dan welke frietje je gaat eten? of doe je jou ogen gewoon dicht en prikken maar en kijken wat de vork brengt.

babyboy
11-10-2003, 23:32

Origineel gepost door LQwaad4life als je een goedkoop frietzakje hebt gekocht, hoe bepaal je dan welke frietje je gaat eten? of doe je jou ogen gewoon dicht en prikken maar en kijken wat de vork brengt. ik zeg toch, de kleinste :) want ik neem aan dat je ze warm eet, en die grote lange frietjes zijn dan te warm om lekker te kunnen eten, dus pak je steeds de kleinste, die zijn dan al koel om lekker te kauwen :D

mocromagic
11-10-2003, 23:40
mijn theorie luidt als volgt: ik steek mij hand in de zak en pak de eerste de beste uit de zak :rolleyes: waarom kiezen als je ze toch allemaal op gaat eten :D

LQwaad4life
Origineel gepost door Bachelorette eentje waar het meest mayo op zit jammie....smullers :Iluvu: ik kies altijd uit medeleiden de zwakste frietje

babyboy
Origineel gepost door mocromagic mijn theorie luidt als volgt: ik steek mij hand in de zak en pak de eerste de beste uit de zak :rolleyes: waarom kiezen als je ze toch allemaal op gaat eten :D je ziet er cool uit :D

LQwaad4life
11-10-2003, 23:41
Origineel gepost door mocromagic mijn theorie luidt als volgt: ik steek mij hand in de zak en pak de eerste de beste uit de zak :rolleyes: waarom kiezen als je ze toch allemaal op gaat eten :D dus jij bent niet zo'n ik bewaar het lekkerste voor het laatste type.?

mocromagic
11-10-2003, 23:42
Origineel gepost door babyboy je ziet er cool uit :D :o

LQwaad4life
11-10-2003, 23:43
Origineel gepost door babyboy je ziet er cool uit :D er wordt niet op mijn topic verseerd, ik ben geen lqwaad :kwaad: hier wordt alleen over friet gesproken, safi :kwaad:

mocromagic
11-10-2003, 23:43
Origineel gepost door LQwaad4life dus jij bent niet zo'n ik bewaar het lekkerste voor het laatste type.? dat heb ik alleen met vlees....ik eet eerst de groente en dan als laatste het vlees :D is alleen verrot op bruiloften enzo :(

babyboy
11-10-2003, 23:45
Origineel gepost door LQwaad4life dus jij bent niet zo'n ik bewaar het lekkerste voor het laatste type.? nee, als ik eet kan ik niet stoppen tenzij ik vol zit. daarom pak ik dan eerst die kleine die al gauw koud worden, en daarna die dikke frietjes, want dan kan ik ze ook malen :D als ik met die dikke begin, moet ik rustig kauwen omdat ze nog heet zijn, en dat kan een vreetzak als ik niet hebben!

Bachelorette
11-10-2003, 23:47
Origineel gepost door LQwaad4life ik kies altijd uit medeleiden de zwakste frietje safe the best for last...he daar heb je niks aan met patat..patat is lekker wanneer het lekker warm is en je honger hebt. je hebt dan niks aan die zwakkere frietjes. het vult je niet meteen... hoezo gulzig :D

LQwaad4life
11-10-2003, 23:47

Origineel gepost door mocromagic dat heb ik alleen met vlees....ik eet eerst de groente en dan als laatste het vlees :D is alleen verrot op bruiloften enzo :( in bruiloften moet je opschieten wil je wat vlees eten. voor je klaar bent met groenten is het vlees al op. gierige marocs:jammer:

Pagina's : [1] 2