Bekijk originele versie : Tips?
Iemand enige Speciale Tips, die iedereen hier goed kan gebruiken, om:
BETER EN GECONCENTREERD TE KUNNEN LEREN/STUDEREN?
Hoe pak jij het efficient en grondig aan??
LET US KNOW! :zwaai:
ps: het lukt mij nu namelijk niet meer.... :(
Hindaatje
13-08-2002, 23:09
uhh..een grote zak chips...fles cola(light)...bon bon block..ennuh lekkere muziek...
das mijn methode ;)
liefs hinda
LELIJKERD
13-08-2002, 23:11
door mij jou te laten overhoren
HELPT ALTIJD
want je hersencellen worden aangetast door mijn aanwezigheid en dan gaan ze beter functioneren :D
LELIJKERD
13-08-2002, 23:14
Origineel gepost door Faissa
Je kunt het best leren in een rustgevende omgeving, vind ik persoonlijk...Bijv. aan een meertje, is echt relaxed, maar dan moet er geen herrie zijn.....Of anders gewoon op je kamer en alle ruimen sluiten zodat er geen herrie van buitenaf binnenkomt.....Zo zou ik het doen....
meertje hayhay zehma op z'n amerikaans :D
Dus LELIJKERD...
Door jouw aanwezigheid worden mn hersens aangetast en door mij door jou te laten overhoren gaan ze beter werken??
Het kan of sjo of sjo, maar nie beide kanten op! :D
Jij bent hier nu en ik Leer niet!! Helpt dus nie echt... maar bedankt! ;)
Hmm...
Kga morgen gewoon ouderwets naar de BIEB om te studeren denk ik...
Heb VERDAMD vrijdag een hertentamen!! en zie mij hier zitten... :D
Het beste is je af te zonderen van personen of dingen die je kunnen afleiden. tv, jongens, ouders, telefoon.
dus zoek een plekje waar je niet gestoord kan worden en ga vroeg daarnaar toe om te studeren, in de ochtend kunnen je hersennen het meest op nemen. Als je een tijdje er tussen uit bent geweest, is het het beste om rustig te beginnen met leren, neem ook een boek mee, maak in iedergeval altijd een schema, met doelstellingen die je wilt halen, zoals bijvoorbeeld vandaag wil je drie hoofdstukken lezen. Dan probeer je ook drie hoofdstukken te lezen die dag. in de avond uren kan je dan lekker genieten en vroeg slapen, leer in de ochtend dat is het beste
Das inderdaad een goede tip Mihan, bedankt!
In de Ochtend leer je stukke beter ;) thnx.
Origineel gepost door Kenitrya
Iemand enige Speciale Tips, die iedereen hier goed kan gebruiken, om:
BETER EN GECONCENTREERD TE KUNNEN LEREN/STUDEREN?
Hoe pak jij het efficient en grondig aan??
LET US KNOW! :zwaai:
ps: het lukt mij nu namelijk niet meer.... :(
hoi kenitrya ...ja het is lastig he .. ;)
het beste is natuurlijk , je kamer op slot zodat niemand je kan storen
en je kan dan ook een ( achtergrond) muziekje opzetten , het liefst een monotome muziekje want anders krijg je de neiging mee te zingen en raak je gauw je concetratie kwijt en das ook niet de bedoeling
wat ook goed helpt is bijv met je boeken en schriften in de bibliotheek gaan zitten ergens in een hoekje waar je echt geen afleiding hebt
en je moet jezelf natuurlijk zoveel mogelijk blijven motiveren , en het kan zeker geen kwaad jezelf op iets lekkers te trakteren nadat je een paar uur hebt zitten blokken ... :)
Hey Remii,
Ewa morgen en overmorgen inshallah ga ik smorgens vroeg (volgens mihan!) in de Bieb zitten met een paar Red Bulls voor me neus!
Das dus ff mijn Gouwe tip aan jullie:
RED BULL STIMULEERT DE GEEST ZEKER WEL!
Alleen moet ik jullie waarschuwen voor overmatig gebruik...
Lachbuien om Lucht als Gevolg namelijk.... :D (EIGEN EXPERIENCE MET VRIENDINNEN!)
Hey Remii,
Ewa morgen en overmorgen inshallah ga ik smorgens vroeg (volgens mihan!) in de Bieb zitten met een paar Red Bulls voor me neus!
Das dus ff mijn Gouwe tip aan jullie:
RED BULL STIMULEERT DE GEEST ZEKER WEL!
Alleen moet ik jullie waarschuwen voor overmatig gebruik...
Lachbuien om Lucht als Gevolg namelijk.... :D (EIGEN EXPERIENCE MET VRIENDINNEN!)
werk jij voor de red bull-fabrikant .. :D :D
Origineel gepost door remii
werk jij voor de red bull-fabrikant .. :D :D
Man,
ik kan je zeggen...Ze verdienen GOUD aan mij! :D
Ik heb er op dit ogenblik alweer 3 in de koelkast liggen... :rolleyes:
Voor de gene die het willen kopen:
Bij Wizzle Treinwinkels is er een RedBull Actie pakket! :D
4 voor de prijs van 7 euro! ;)
saidaaatje
13-08-2002, 23:53
ja mang die dingen zijn duur en ik merk er nix van.wat voor hertentamen heb je als ik vragen mag???en je moet dingen onderstrepen zo lees je geconcentreerder
Hertentamen in een tentamen van een propedeutisch vak genaamd KLO voor de studie geneeskunde....Ouf...:(
Man,
ik kan je zeggen...Ze verdienen GOUD aan mij! :D
Ik heb er op dit ogenblik alweer 3 in de koelkast liggen... :rolleyes:
Voor de gene die het willen kopen:
Bij Wizzle Treinwinkels is er een RedBull Actie pakket! :D
4 voor de prijs van 7 euro! ;)
7 euro...?? jeetje ..dat krijg ik zakgeld per maand ... :eek:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.