Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : anasheed dj's???

sanaeb
11-10-2003, 22:11

a salam wa alaikoem het is misschien een rare aanvraag, maar bestaan er dj's die anasheeds spelen, ik vindt een anasheedgroep erg duur, hoor in belgie is het al bijna 1000euro!en allah houdt niet van degene die overdrijven.hoe minder kosten hoe meer zegenen inchallah! maar echt wie weet bestaat zoiets! kan iemand me helpen, ps: ze moeten wel uit belgië komen! salam wa alaikoem

sueno83
11-10-2003, 22:44
salaam alajkoem wr wb :) . sobhana allah ik vraag me ook af of die dj van anashied bestaat, ik kan je zelf helaas niet helpen want op dit moment weet ik t niet, maar ik zal t navragen voor je ik hoop dat ik je daarmee kan helpen, gir insha allah.

oem_roekaya
13-10-2003, 12:28
salaam eleykoem wr wb ja dat vroeg ik me nou ook af maar dan voor m ij in nederland kan iemand ons helpen inscha Allah?

DJ_Lubna
01-12-2004, 13:13
Ehlen wa sehlen dames, Ik ben zelf een proffesionele dj, en ik heb besloten om naast "dansmuziek" ook Anasheed te draaien. Ik kan jullie mededelen dat ik een koffer vol anasheed heb gehaald, dus voor de dames die Anasheed op hun bruiloft/verloving of elke andere gelegenheid willen die kunnen me bellen op 06-16698170. En natuurlijk ligt de prijs hiervan veel lager, ik doe dit namelijk voor de meiden die geen duizenden euro's voor hun feest willen uitgeven. Dus een bescheiden avond, voor een bescheiden prijsje. Maar wel een gezegend huwelijk incha allah. Ma3a Sallama DJ Lubna

Meryem_
02-12-2004, 11:46

Ehlen wa sehlen dames, Ik ben zelf een proffesionele dj, en ik heb besloten om naast "dansmuziek" ook Anasheed te draaien. Ik kan jullie mededelen dat ik een koffer vol anasheed heb gehaald, dus voor de dames die Anasheed op hun bruiloft/verloving of elke andere gelegenheid willen die kunnen me bellen op 06-16698170. En natuurlijk ligt de prijs hiervan veel lager, ik doe dit namelijk voor de meiden die geen duizenden euro's voor hun feest willen uitgeven. Dus een bescheiden avond, voor een bescheiden prijsje. Maar wel een gezegend huwelijk incha allah. Ma3a Sallama DJ Lubna Sellaam oe3alaykoum wr wb Masha' Allah.!! Ik heb dan nog wel een vraagje.? Voor hoeveel doe je het dan :o.? Wa3alaykoum oesallaam wr wb.

DJ_Lubna
02-12-2004, 15:48
Sellaam oe3alaykoum wr wb Masha' Allah.!! Ik heb dan nog wel een vraagje.? Voor hoeveel doe je het dan :o.? Wa3alaykoum oesallaam wr wb. voor de prijs kan je me bellen of prive mailen. lubna

Meryem_
02-12-2004, 15:57
voor de prijs kan je me bellen of prive mailen. lubna Oké ghair Insha' Allah.

Merjoema
02-12-2004, 18:27
Salamwahalaykoem Ik ken een anashied groep die het voor 200 euro doet ;))) 1000euro is elfasad!!! Echt overdreven hoor. xxx groetjes en veel suxxes

nadorhalfbloed
02-12-2004, 19:20
salaam sanaeb, DJ ELHABIB speelt sinds kort ook anasheed. Hij is ook niet duur en heel aardig. Ik ken hem zelf persoonlijk namelijk. Kijk anders even op zijn website oke?! www.djelhabib.com wa salaam nadorhalfbloedje

chica_tangawia
02-12-2004, 19:38
Salamwahalaykoem Ik ken een anashied groep die het voor 200 euro doet ;))) 1000euro is elfasad!!! Echt overdreven hoor. xxx groetjes en veel suxxes 200???? Mag ik weten wie dit is? En bedoel je hiermee een dj?

chica_tangawia
05-12-2004, 15:48
hallo?

Merjoema
05-12-2004, 15:57
Neen het is een anashied band.. een groep ;) Wasalam xxx

Ouidath
05-12-2004, 16:51
salaam alajkoem wr wb :) . sobhana allah ik vraag me ook af of die dj van anashied bestaat, ik kan je zelf helaas niet helpen want op dit moment weet ik t niet, maar ik zal t navragen voor je ik hoop dat ik je daarmee kan helpen, gir insha allah. Nichie toch:o Jij bent al geweest elhamdolilah.:p En allah iey kemel bel gheer. Maar om on topic te blijven ze zijn er wel hoor.

marocina
05-12-2004, 17:42
er is wel een dj voor ik heb laats een pm gehad van dj lubna dat is ook haar nick hier