Bekijk originele versie : Zou jij met een persoon trouwen die verlamd is?
stel je hebt een relatie met een persoon, en je bent van plan om met hem of met haar te trouwen,
en hij raakt ineens verlamd!!
zou jij hem of haar dumpen? of zou je met hem/haar toch gaan trouwen?
of weet je het niet??? :D.
Meknessia_warda70
13-08-2002, 22:42
ehhh ik weet het niet hahahahh zou jij met die persoon trouwen?
saidaaatje
13-08-2002, 22:44
hmm ja ik zou met hem trouwen.voordat hij verlamd was zouden jullie al gaan trouwen.ik bedoel je houdt van elkaar wat maakt dat nu uit dat ie verlamd is??als je echt vam hem houdt dan zal je bij hem blijven zo denk ik eroveer
ik vind t laf als je wegloopt echt laf...
Sarahsalima
13-08-2002, 22:44
Ja ik zal wel met die gene trouwen, aangezien ik al plannen had met die gene
het zal wel heel rasictisch van mij zijn als ik zou afhaken
Het is gewoon zo voorbestemd
akboezke
13-08-2002, 22:50
hallo
ik zou met hem blijven en met hem trouwen, je houdt toch van hem als je van plan was om te trouwen , hou zou je hem dan kunnen achterlaten, dat gaat niet , het zal jezlf niet eens lukken anders houdde je niet echt an hem
tetuania
13-08-2002, 22:52
ewa ik hou van hem alles en dangzz zou ik hem zomaar dumpen ....nou nee hoor gewoon steunen en alles komt insallah goed.
domme vraag, om welke reden wou je dan met die persoon trouwen in eerste instantie, omdat hij zo leuk kon lopen.
Ik zou juist nog meer voor haar willen zorgen, ze heeft je dan nog meer nodig dan ooit. Slaat nergens op als je iemand verlaat omdat die persoon niet meer kan lopen.
SweetRose
13-08-2002, 23:18
nou ik denk een persoon die veel geduld heeft en echt van haar partner houd...dat die dermee zou trouwen...maar eentje die constant dan zaagt van pfff wie gaat er voor je zorgen...en wie gaat er voor de kindjes werken....nou dan niet hé
maar heeeeeeeeeeeeel eerlijk...kzou het echt echt niet weten
mijn eerlijke mening...
xxx
soussiasaida
13-08-2002, 23:29
Origineel gepost door elmarocani
stel je hebt een relatie met een persoon, en je bent van plan om met hem of met haar te trouwen,
en hij raakt ineens verlamd!!
zou jij hem of haar dumpen? of zou je met hem/haar toch gaan trouwen?
of weet je het niet??? :D
Allah oehlem! Maar als ik daar al toekomst plannen mee had zou ik diegene nooit dumpen om het feit dat hij verlamd is. Doe je dat wel dan kan ik zeggen dat er geen sprake was van liefde!
valenteijn
13-08-2002, 23:36
hallo allemaal
ik zou bij hem blijven en met hem trouwen
ik bedoel als je van elkaar houd moet daar niks tussen kunnen komen
veel liefs
Natuurlijk zeggen de meesten in hun jeugdig enthousiasme nu natuurlijk: "ja, natuurlijk zou ik met die persoon trouwen."Vraag is alleen wel: "hoe lang hou je het vol?" Een huwelijk met een valide partner is al een heleboel geven en nemen. Laat staan wanneer je partner gehandicapt is. Je moet wel heel sterk in je schoenen staan om je gehandicapte partner op de lange termijn geen verwijten te gaan maken. Of je die nou uitspreekt of niet.
toevallig ken ik iemand bij dit gebeurd is. Alleen zij waren al getrouwd en hadden een kind, dan krijgt de man een ongeluk en raakt daarbij verlamd. na 6 maanden van verzorgen kon ze er niet meer tegen en is ze van hem gescheiden.
als ik mezelf in zo'n situatie stop dan zeg ik, ik blijf bij hem tot de dood ons scheid. ik zou niet met mezelf kunnen leven om hem dan in de steek te laten. Ik zou dan een onwijs schuldgevoel hebben.
Aan de andere kant:
Dat zeg ik nu, maar misschien is dat verzorgen ook wel heel moeilijk,
en is het moeilijk om niet alles met je echtgenoot te kunnen doen wat je graag wilt, dus ik weet niet hoor. Maar ik denk dat ik blijf!
Uitgeblust
14-08-2002, 09:34
Salaam
wat er ook met het persoon gebeurt, je houdt van iemand anders neem je elkaar in de maling, door dik en dun ik kies voor het persoon en niet om de buitenkant.
ja ik zou zonder twijfel trouwen
beslama
Als ik echt van die persoon houd dan zou ik met hem trouwen. Als iemand alleen verlamd is bij zijn benen dan kan hij nog heel veel zelf doen hoor. Je hoeft niet voor 100% voor hem te zorgen. Er zijn mensen die in een rolstoel zitten en helemaal alleen in een aangepaste woning wonen. Dus zo'n ramp is het nou ook al weer niet. Als je nog normaal met hem kunt communiceren dan is er niets aan de hand vind ik.
Meknessia_warda70
14-08-2002, 13:16
Origineel gepost door elmarocani
ik vroeg het aan jullie!!!
dus was mijn vraag!!!! en je mag mij niet mijn vraag stellen!!! :stout: :hihi:
ik vraag gewoon of jij met die persoon zou trouwen he vertel nou............
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.