Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Moedervlekjes:S

Pagina's : [1] 2

LZN
28-08-2007, 20:28

Ik had ze zelf nog nooit opgemerkt.. Tot een paar maanden terug, toen had ik het met mijn zus over moedervlekjes en zei ze van hee jij hebt er best wel veel eigelijk, en toen ik in de spiegel keek zag ik dat ik er een stuk of zes had 3 van 1/2 mm en 3 van 2/3 mm(verspreid over mijn gezicht) en zinsdien zit ik er altijd op te letten enzo, en vraag ik altijd aan vriendinnen en familie of je het erg ziet, maar zei zeggen dat je ze bijna niet ziet… op straat loop ik altijd te kijken naar hoeveel andere mensen op hun gezicht hebben:( ... ik wil ze wel weg halen, alleen schijnt het haram te zijn plus het feit dat je er of littekentjes(bij wegsnijden) of wittevlekjes(bij weglaseren)overhoud Volgens mijn vriendinnen stel ik me aan.. ik zei vandaag nog tegen een vriendin dat ik mijn hele leven eenzaam zal blijven omdat niemand mij aantrekkelijk zal vinden door mijn moedervlekjes... ze zitten me heel erg dwars en ik ben heel erg jaloers op meiden met een egalehuid!! ik ben altijd al onzeker geweest over me zelf en dit heeft het nog veel erger gemaakt...:moe: stel ik me aan? of is het terecht dat ik me druk maak?.

Dirty_trickz
28-08-2007, 20:33
Moedervlekjes kunnen echt schattig zijn! Denk niet dat er iemand rondloopt die zoiets heeft van ieuuw moedervlekjes... Maakt je juist speciaal

MargaD
28-08-2007, 20:35
Moedervlekjes kunnen leuk zijn en horen bij je. Maar heb je er echt last van moet je ze laten weghalen. Maar moedervlekken die veranderen, van vorm,kleur, gaan bloeden zonder reden, moet je onmiddellijk aan je huisarts laten zien want die kunnen gaan ontaarden in huidkanker. Mar7aban

zinalady80
29-08-2007, 00:16
ik heb ook moedervlekken op me gezicht 1 kleintje op me neus en 1 precies midden op me voorhoofd wat maakt het nou uit is toch mooi meid je maakt je druk om niks

pinklady01
29-08-2007, 14:46

hey meid weet je, ik dacht eerst ook helemaal zoals jouw maar eigenlijk zijn moedervlekken schoonheidsvlekken ik met mijn domme kop wou ze ook weg doen enzo :-S en meid, niet jarloes worden op mensen met egale huid ten eerste wat heeft het voor zin? ten 2de jij bent wie jij bent, met je eigen specialiteiten en talenten! dat jij je soms niet altijd heel mooi vindt wil niet zeggen dat anderen mensen daar ook zo over denken ;-) ik vindt mensen die helemaal niets op hun gezicht hebben juist saai, weet je dat sommige mensen dat zelfs bijtekenen moedervlekken dus meid ... wees trots op wat je hebt :-)

BLABLAA_
29-08-2007, 14:52
Volgens mijn vriendinnen stel ik me aan.. Idd! & niet een beetje ook.. K snap niet dat je je daar zorgen over maakt:confused:

SaSa_Lici0uss
29-08-2007, 15:01
Ik begrijp haar wel eerlijk gezegd want ik heb ook een best grote moedervlek net bij m'n haarlijn.. en ik vindt 'm zo lelijk.. maar ik ga 'm weg halen insha allah..!.. Maar ik heb ook kleine moedervlekjes in me gezicht, die vindt ik juist leuk.. ze zijn gewoon leuk ik weet niet waarom.. dus dat valt echt niet op.. tenzij je een best grote hebt..

SaSa_Lici0uss
29-08-2007, 15:41
die ik heb zijn niet heel groot, maar het zijn net stipjes Nou die heb ik ook, ik heb er een iets boven me lip.. en nog wat moedervlekjes.. maar die zijn klein.. die zijn echt niet lelijk wollaah.. Koll Elhamdoelilahh..!:D

real_me
29-08-2007, 15:55
Moedervlekjes oftewel schoonheidsvlekjes!! Het zit allemaal tussen je oren, die moedervlekjes horen bij jou. Ik heb 2 hele lichte die bijna niet opvallen, maar dat wil niet zeggen dat mijn gezicht niet egaal is. Een egalehuid is een verzorgde huid.

laila_mocro2
29-08-2007, 16:00
ik vind moedervlekjes mooi hr:D, ik zou ze eigenlijk ook wel willen:hihi: egt sgattig zelfs wentworth miller(die van prison break) heeft r eentje naast zn oogje is egt prachtig meid mohiem ik vind t mooihttp://buzznet-18.vo.llnwd.net/media-cdn/jj1/headlines/2006/09/prison-break-subdivision.jpg http://claudiaschiepers.typepad.com/photos/uncategorized/prisonbreak_wentworth.jpg http://tvcocktail.ivillage.com/entertainment/E_WentworthMiller_325.jpg oke 3e was nutteloos maar hij is cute:D

laila_mocro2
29-08-2007, 16:47
whaha ik ken dat ik ben ook helemaal weg van hem:D!!! maar hij heeft er maar een, eentje is mooi 2 of 3 kunnen ook nog maar als je er meer dan 3 hebt dan denk je er echt anders over...! neej joh tis mooi egt, mn zus heeft r paar op der gezicht en ik ben wel soms jarloers op der:hihi: gewoon blij zijn sgat, er komt een tijd waar je die moedervlekjes ook sgattig gaat vinden haha inshallah meid:goedzo::D

insaf18
29-08-2007, 16:59
Wajou kheb over heel mijn lichaam moedervlekken .. echt lelijk is gwn te veel.. khad er zelfs één op mijn lip maar die is ineens verdwenen..Khad ook een moedervlek die groter en groter werd.. die heb ik laten wegsnijden.(nu zit ik wel met een litteken).. Als ik op straat liep bleef ik maar nar de grond staren..En hoopte dat niemand mijn moedervlekken zou opvallen..Maar nu intresseert het mij niet meer.. Nu ik er één heb weg laten snijden ben ik gelukkiger hihi..(was wel een grote)...

Pagina's : [1] 2