Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie hebben er met Kerstmis

Jim_Morrison
11-10-2003, 21:00

thuis een kerstboom staan. Ik ken best wel veel Marokkaanse mensen die met Kerstmis een kerstboom hebben staan. Ik zelf heb met Kerstmis geen boom staan,omdat het simpelweg mijn cultuur en mijn geloof niet is. :) :zwaai:

Lady_Cazawia
11-10-2003, 21:12
ik ook nie!! :zwaai:

FEALTJE
11-10-2003, 21:14
wij hebben ook zo een kerststal in ons woonkamer zo een met maria, de drie koningen, jezus, jozef ohwjaaa en een paar schapen en ezels die door mijn broertjes en zusjes gespeeld worden :D

Lady_moi
11-10-2003, 21:15
wie hen nadoet hoort als 1 van hun ofsow zei ons profeet saw dus nope geen boompie

peacefull
11-10-2003, 21:18

Schandalig dat er zijn die er aan mee doen :jammer:

FEALTJE
11-10-2003, 21:21
het was maar een grapje hoor :rolleyes:

Jim_Morrison
11-10-2003, 21:22
Origineel gepost door FEALTJE wij hebben ook zo een kerststal in ons woonkamer zo een met maria, de drie koningen, jezus, jozef ohwjaaa en een paar schapen en ezels die door mijn broertjes en zusjes gespeeld worden :D Is toch normaal in Barcelona! :)

FEALTJE
11-10-2003, 21:25
Origineel gepost door Jim_Morrison Is toch normaal in Barcelona! :) ja zeker, maar wij vieren dat niet mijn vader is gewoon een moslim hoor zijn broers en zussen vieren het wel, maar ach......... :)

babyboy
11-10-2003, 21:36
Origineel gepost door Jim_Morrison thuis een kerstboom staan. Ik ken best wel veel Marokkaanse mensen die met Kerstmis een kerstboom hebben staan. Ik zelf heb met Kerstmis geen boom staan,omdat het simpelweg mijn cultuur en mijn geloof niet is. :) :zwaai: jammer dat ik de oude niet kan gebruiken, nu moet ik weer een nieuwe kerstboom kopen :( ze zijn duur ook nog :(

Jim_Morrison
11-10-2003, 21:40
Origineel gepost door NadYaa_Y :lol: :lol: heb er nog wel 1..........zullen we kerst samen vieren en ehh eindigen op een mooie manier ;) Ik wist niet dat Chinezen aan Kerstmis deden! :)