Bekijk originele versie : Studeren
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
Salaam oe 3aleikoem (studerende) dames!
Welke studie volg jij en vertel er eens wat meer over. Bevalt het goed of had je liever iets anders gedaan? Hoeveel tijd besteed je aan je studie? Wat zijn de leuke kanten en minder leuke kanten van je studie? Ben je vrijgezel/getrouwd/moeder en hoe combineer je dat?
Ook de dames die hun studie al hebben afgerond zijn welkom om hun zegje te doen.
Ben me weer aan het orienteren maar geen enkele (hbo) studie trekt me. :moe: :(
tangia19
28-08-2007, 18:53
ben sinds gister student :D
doe juridische medewerker en het bevalt me prima
hbo zei je? ik heb Wo gedaan namelijk..dat scheelt veel in tijd..
Nysha: Ja, ik denk dat het wel een groot verschil is ja. Maar je bijdrage is welkom hoor. :D
ben sinds gister student :D
doe juridische medewerker en het bevalt me prima
huh begrijp ik het verkkerd of ben je moeder :eek:
als het zo is hoe oud ben je als k vragen mag :o
p.s geef maar kusje aan die 3 schates :sjans::hihi:
Mijn advies:
Maak zoveel mogelijk lol tijdens je studentijd maar zet school op nummer 1
en doe in de eerste jaren van je studie zoveel mogelijk ervaring op nevenactiviteiten ed en laatste jaar knallen met 8en..
Sayyidah
28-08-2007, 20:49
Nysha, jij was toch voor de studie "rechten" gegaan he?!
Ben je nu afgestudeerd dan?:)
Alaina_1985
29-08-2007, 09:14
Ik ben 4de jaars PABO-studente en nog vrijgezel. Het is een leuke opleiding. Misschien niet iets voor jou?
Nysha, jij was toch voor de studie "rechten" gegaan he?!
Ben je nu afgestudeerd dan?:)
ik studeer Internationaal en Europees recht, geen NL en kan ook geen advocaat worden..
inshallah studeer ik deze 2 maanden af...:moe:
Sayyidah
29-08-2007, 11:13
ik studeer Internationaal en Europees recht, geen NL en kan ook geen advocaat worden..
inshallah studeer ik deze 2 maanden af...:moe:
haha, dat wou ik dus ook gaan doen op de universiteit van maastricht!
Internationaal en europees recht, alleen vond ik het een raar systeem, heel anders dan hier in Belgiƫ. Dus ik blijf gewoon hier!:D
Het leek me wel een interessante studie, niet? wat kan je ermee doen na je diploma?
Ik ben 4de jaars PABO-studente en nog vrijgezel. Het is een leuke opleiding. Misschien niet iets voor jou?
Ik ben vorig jaar met de Pabo gestopt...:o
Widii: Wat studeer jij? :)
Nysha: Bedankt voor je tips :hihi: Volgens velen is hun studententijd de leukste tijd van hun leven geweest. Ik mis het soms wel, de lol die ik tussen de lessen door had.
RENTMEESTER
29-08-2007, 11:19
:lol: leuk dat je erbij vermeldt dat je vrijgezel bent alhoewel ik de relevantie niet begrijp :gniffel: Dames hebben jullie geen broer over voor deze dame die graag wil trouwen en nog vrijgezel is :hihi:
Sayyidah
29-08-2007, 11:20
:lol: leuk dat je erbij vermeldt dat je vrijgezel bent alhoewel ik de relevantie niet begrijp :gniffel: Dames hebben jullie geen broer over voor deze dame die graag wil trouwen en nog vrijgezel is :hihi:
Hoe oud ben jij?:maf:
Sayyidah
29-08-2007, 11:22
Ik ben vorig jaar met de Pabo gestopt...:o
Widii: Wat studeer jij? :)
Nysha: Bedankt voor je tips :hihi: Volgens velen is hun studententijd de leukste tijd van hun leven geweest. Ik mis het soms wel, de lol die ik tussen de lessen door had.
Ik begin nu aan de studie "Accountancy & fiscaliteit.. " :D
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.