Bekijk originele versie : Is maghrib "liefde" eggt?
Sorry Die lichtblauw Was een Beetje Onleesbaar Dus daarom Opnieuw Mijn Vraag: Hoe gaan Jullie met t Idee Om Als Jullie In "maghrib" Iemand Ontmoeten waarVan Je denkt Is Het Alleen Om de Papieren?
En bedankt Abahoech;).
nihed_86
11-10-2003, 20:45
Jah veel jongens denken alleen aan papieren
maar niet iedreen dusssssssss je merkt het denk ik wel of iemand echt van je houdt of alleen om die rooie paspootje die je in je achterzak hebt
dikke kus nahid/nihed
ps. hoe denk jij er over????????????????
ja he ik zit daar ook echt mee
want ik hou van me neef en hij van mij
maar toch denk ik er altijd bij als ik hem zie dat het om de papieren gaat
maar aan de andere kant hoor je ook wel over mensen die uit marokko zijn getrouwt en heel gelukkig zijn.
dusss voor mij ook graag jullie reactiessss...........
nihed_86
11-10-2003, 20:47
hier kan ik maar 1 ding zeggen: VOLG JE HART!!!!!!!!!!!!!
Ikram_4ever
11-10-2003, 20:48
Dat hoeft niet zo te zijn. Maar het is wel een grote stap die je neemt. Leer iemand goed kennen. Maak vanaf het begin duidelijk wat je standpunten zijn. Als je merkt dat diegene snel wil trouwen, dan kun je misschien al conclusies trekken dat het alleen maar om de papieren gaat. Maar het blijft een gok om met iemand te trouwen uit Marokko!! Ik heb er niets op tegen, maar het lijkt me gewoon moeilijk. Ook met de afstand etc.......
Bye, Ikram
AbaHoeCh
11-10-2003, 21:00
Origineel gepost door misz_nador15
Sorry Die lichtblauw Was een Beetje Onleesbaar Dus daarom Opnieuw Mijn Vraag: Hoe gaan Jullie met t Idee Om Als Jullie In "maghrib" Iemand Ontmoeten waarVan Je denkt Is Het Alleen Om de Papieren?
En bedankt Abahoech;)
je hoeft me niet te bedanken lieverd :blauwkus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.