Bekijk originele versie : Wat si het raarste wat je hebt meegemaakt in Marokko?
SherineFan
11-10-2003, 19:57
Echt iets typisch wat in marokko kan gebeuren :D
Ik heb afgelopen vakantie een ongeluk gezien in Casa midden op het drukste punt in de medina. En na 6 uurtjes kwamen de polities en brandweer pas:jammer:
En jullie?
Jim_Morrison
11-10-2003, 20:09
Origineel gepost door SherineFan
Echt iets typisch wat in marokko kan gebeuren :D
Ik heb afgelopen vakantie een ongeluk gezien in Casa midden op het drukste punt in de medina. En na 6 uurtjes kwamen de polities en brandweer pas:jammer:
En jullie?
Ik moest zo'n 6 jaar geleden met de bus terug van Marokko naar Nederland.Ik stapte in Casablanca in de bus.Er zou in Rabat een andere buschauffeur de plaats overnemen van deze buschauffeur.Aangekomen in Rabat moesten we zo'n 2 uur wachten op de volgende buschauffeur.
We kregen te horen dat de buschauffeur thuis nog aan het slapen was. :)
Origineel gepost door Jim_Morrison
Ik moest zo'n 6 jaar geleden met de bus terug van Marokko naar Nederland.Ik stapte in Casablanca in de bus.Er zou in Rabat een andere buschauffeur de plaats overnemen van deze buschauffeur.Aangekomen in Rabat moesten we zo'n 2 uur wachten op de volgende buschauffeur.
We kregen te horen dat de buschauffeur thuis nog aan het slapen was. :)
:giechel:
lovely_mariam
11-10-2003, 20:40
heey wonen jullie in casa?
Ikram_4ever
11-10-2003, 20:44
Het raarste wat ik heb meegemaakt in Marokko was dat ik 4 dagen achter elkaar in de gaten werd gehouden door een jongen die helemaal verliefd op me was. Hij stond al die tijd gewoon vlakbij mijn huis. En ik merkte het pas de vierde dag zelf. Dit was in de zomer van 2001. Gewoon gestalkt werd ik. Elhamdoelilah heb ik hem duidelijk gemaakt dat hij een leven moest gaan zoeken. En mij met rust moest laten. Maar nu kan ik er wel om lachen.
Ma salama, Ikram
SABREENTJE
11-10-2003, 20:46
DAT WAS TWEE JAAR TERUG. IK BRACHT ME MOEDER EN ME TANTE NAAR DE MARKT OM BOODSCHAPPEN TE DOEN EN IK HAD ME VADERS AUTO MEEGENOMEN. EN DAT WAS EEN HELE DURE LUXE AUTO. IK HAD GEEN ZIN OM MET ZE MEE TE GAAN DUS WE SPRAKEN AF DAT IK ZE ZOU OPWACHTEN. NOU STAAN ER EEN PAAR VAN DIE ZIELIGE MAROKKANEN DIE NIETS TE DOEN HEBBEN TEGENOVER ME. ZE STONDEN DE HELE TIJD MET ELKAAR TE SMOEZEN, EN DAN KOMT EEN VAN HEN NAAR ME TOE EN VRAAGT ME MET HOEVEEL MANNEN IK HEB GESLAPEN OM ZO EEN AUTO TE KUNNEN KOPEN. NOU IK HAD HET NIET MEER, IK KON ME NIET INHOUDEN EN ZEI TEGEN HEM DAT IK ER TENMINSTE EEN AUTO AAN HAD OVERGEHOUDEN, MAAR ZIJN MOEDER EN ZUS DOEN HET VOOR NIETS!!!! IK MOEST TOCH WAT ZEGGEN OM HET TE RAKEN ZOALS HIJ MIJ RAAKTE!!!?!?!? NOU EN TOEN WERD HIJ HELEMAAL GEK, HIJ WOU ME SLAAN MAAR VOORDAT HIJ EEN STOEL NAR ME HAD GEGOOID WERD HIJ AL DOOR ME BROER EN NEVEN VERROT GESLAGEN. DAARNA IS HIJ MEEGENOMEN DOOR POLITIE SAMEN MET DIE ANDEREN. IK VERTELDE WAT GEBEURD WAS OP DE POLITIEBUREAU EN TOEN SMEEKTE HIJ ME OM HEM TE VERGEVEN EN DAT HEB IK TOCH MAAR GEDAAN!!! DAT WAS HET ERGSTE WAT MIJ OVERKOMEN IS!!!
LIEFS SABREENTJE
Lady_moi
11-10-2003, 20:48
stoned jongens die me vroegen om mijn ring :jammer:
SherineFan
11-10-2003, 21:18
Origineel gepost door lovely_mariam
heey wonen jullie in casa?
Maaharif :) en jij?
alhoceimia001
11-10-2003, 21:24
Het raarste wat mij in Marokko is overkomen is dat ze me ten huwelijk gingen vragen toen ik nog 11 was :confused: . En wat zeggen ze we wachten wel als je wat ouder bent dan kun je mijn zoon naar nederland meenemen.... :giechel: :zwaai:
Stalkacties van jongens die zehma met je willen trouwen :jammer: En dat noemt zich serieus... :confused:
ezel met rijder die ook voor de stoplicht staan :confused:
Jim_Morrison
11-10-2003, 21:33
Origineel gepost door FEALTJE
ezel met rijder die ook voor de stoplicht staan :confused:
Dat is toch niet raar
Hij houdt zich toch gewoon aan de verkeersregels! :) :zwaai:
kenitrajasmine7
11-10-2003, 22:02
ewa het raarste wat ik heb meegemaakt is toch... ik was 2 jaar geleden op het strand in rabat.. lekker zonnen en toen wilde ik zwemmen het werd ff te warm.. dus ik ging zwemmen met mijn zusje en ik draai me om en ik zie me toch een drol liggen tfoe zeker vies ik er meteen uit rennen ben niet meer gaan zwemmen....eg marokko shit weer he
kenitrajasmine7
11-10-2003, 22:08
of ook erg raar en vies....gewoon in et water ook in rabat ....gewoon zwemmen en ja hoor...een maandverband..TFOE .. eg genzzz
Bent_Fes
11-10-2003, 23:18
Origineel gepost door kenitrajasmine7
ewa het raarste wat ik heb meegemaakt is toch... ik was 2 jaar geleden op het strand in rabat.. lekker zonnen en toen wilde ik zwemmen het werd ff te warm.. dus ik ging zwemmen met mijn zusje en ik draai me om en ik zie me toch een drol liggen tfoe zeker vies ik er meteen uit rennen ben niet meer gaan zwemmen....eg marokko shit weer he
Hahaha dat had ik vorig jaar in Martil....bahhhhhh
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.