Bekijk originele versie : Hulp gevraagd..
Assalam alaikum,
Ik zit met een hulpvraag en ik hoop dat jullie me kunnen helpen?? Met pijn schrijf ik het onderstaand stuk;
Er is een geliefd persoon in mijn directe omgeving die heel erg last heeft van agressieve aanvallen waarbij hij de mensen om zich heen niet spaart. Hij schreeuw en scheldt ze uit en maakt dingen stuk. Na zo een aanval, is de persoon pas na een tijd aaanspreekbaar, maar kan niet logisch verklaren waarom hij het heeft gedaan. Zijn uitleg is dat hij ineens
"zwart ziet voor zijn ogen"
Deze persoon bidt, leest veel koran en heeft ook de hadj verricht. Volgens sommigen is het boze oog en anderen zeggen weer Si7r. Allahua3lam. We weten alleen dat het zo niet door kan gaan :jammer:
We willen nu niet naar een willekeurige Fkih gaan, omdat je niet weet wat voor genezingsmethode deze toepassen. We willen alleen de
Ruqya methode!! Dus genezing door middel van alleen de Koran.
Wie weet waar we zo een Imam /persoon kunnen vinden??
Onze dank is groot en moge Allah ta3ala jullie belonen.
Me nicht had dit ook :jammer: en gelijk haar eerste trouwdag dus na het feest. Ze zag haar man's ogen rood en was bang voor hem ging iedereen slaan moeder vader man. Na veel dua's volgens mij is het er niet meer.
Ja het is erg om het van dichtbij zo te zien..
elhobgataar
28-08-2007, 14:46
ik heb ook wel eens woede aanvallen, waarbij ik niks meer zie!!
wist niet dat dat iets ergs was :maf:
ik kan zo omslaan in een hex.. moe ik nu ook naar een refkey :maf: :maf:
Ismahane1981
28-08-2007, 15:38
Ik raad een psycholoog aan!
hbiba_Hakima
28-08-2007, 16:01
Assalamou 'aleikoum wa ra7matouAllah zuster,
De situatie is voor mij herkenbaar. Ik vind het mooi dat je de uitweg zoekt via de Ruqya methode en de Qoran.. Ik denk alleen dat de persoon in kwestie toch beter professionele hulp kan gaan zoeken van gedragstherapeuten. Zij kunnen samen met hem zijn gedrag onderzoeken en verbanden gaan zoeken wat betreft oorzaak en gevolg. Ik denk niet dat alleen bidden en dua's hem zullen helpen.. Maar inshallah zal een goede hulpverlening je geloofsovertuiging betrekken bij het hulpverleningsproces..
Wa'aleikoum salaam wa ra7matouAllah!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.