Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zijn er hier nog meisjes die...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

AbaHoeCh
11-10-2003, 19:23

...geen behoeftes hebben om een vriendje te nemen en netjes zit te wachten tot zij WILT gaan trouwen? Dames geef ff een antwoord op men vraag als jullie willen. :o :zwaai:

Lady_moi
11-10-2003, 19:26
ja ik ma kwil wel trouwen se :stout:

AbaHoeCh
11-10-2003, 19:33
Origineel gepost door NadYaa_Y Ik wil jou......... Tja moeschkiela he..... is een probleem :D Maar we gaan voor het trouwen..... nu nog een weld de ness........ hey er is een veiling he waar wled de ness komen, je kan gewoon op ze bieden....... mijn geld zit op elmoemien ..... Jaa je was daar ook, yallah wats je prijs........ en ehh ga niet hetgene zeggen wat ik denk dat jij zal zeggen........ we hebben het daar al over gehad :D :confused: lesbo :p

SabroenDjamiel
11-10-2003, 19:34
Origineel gepost door AbaHoeCh ...geen behoeftes hebben om een vriendje te nemen en netjes zit te wachten tot zij WILT gaan trouwen? Dames geef ff een antwoord op men vraag als jullie willen. :o :zwaai: Moi....Ik doe niet aan relaties voor het huwelijk en wil da inchallah zo houden totdat ik ga trouwen....Dr is voor mij maar 1 relatie en das 't huwelijk....

AbaHoeCh
11-10-2003, 19:34

Origineel gepost door Femme___FataLe_ ja ik ma kwil wel trouwen se :stout: met wie ? :stout:

AbaHoeCh
11-10-2003, 19:36
Origineel gepost door Nawera Moi....Ik doe niet aan relaties voor het huwelijk en wil da inchallah zo houden totdat ik ga trouwen....Dr is voor mij maar 1 relatie en das 't huwelijk.... Je hebt hetzelfde denkwijze als mij! :goedzo: ;)

Lady_moi
11-10-2003, 19:41
Origineel gepost door AbaHoeCh met wie ? :stout: met A. :stout:

AbaHoeCh
11-10-2003, 19:47
Origineel gepost door Femme___FataLe_ met A. :stout: Is dat die één met een schone innerlijk maar met een 'lelijke' uiterlijk? :stout: ps: hoe heet die? adil ofzo? :o

Lady_moi
11-10-2003, 20:00
Origineel gepost door AbaHoeCh Is dat die één met een schone innerlijk maar met een 'lelijke' uiterlijk? :stout: ps: hoe heet die? adil ofzo? :o seg zo lelijk is die nie se :ego: zijn mooie innerlijk zie je ook van het buitenkant die straalt da gewoon uit :Iluvu: nee nie adil lijkt erop :hihi: gij zijt ook van anvers eh? :confused:

AbaHoeCh
11-10-2003, 20:03
Origineel gepost door Femme___FataLe_ seg zo lelijk is die nie se :ego: zijn mooie innerlijk zie je ook van het buitenkant die straalt da gewoon uit :Iluvu: nee nie adil lijkt erop :hihi: gij zijt ook van anvers eh? :confused: euh.....Amine?? :D yep ik zen van de provincie antw :maf:

Lady_moi
11-10-2003, 20:07
Origineel gepost door AbaHoeCh euh.....Amine?? :D yep ik zen van de provincie antw :maf: neeeeeee ab............... :maf:

AbaHoeCh
11-10-2003, 20:10
Origineel gepost door Femme___FataLe_ neeeeeee ab............... :maf: abdel? :D

Lady_moi
11-10-2003, 20:18
neeeeee :maf:

praatjes
11-10-2003, 20:20
Origineel gepost door AbaHoeCh ...geen behoeftes hebben om een vriendje te nemen en netjes zit te wachten tot zij WILT gaan trouwen? Dames geef ff een antwoord op men vraag als jullie willen. :o :zwaai: Hier geloof ik niet in.

AbaHoeCh
11-10-2003, 20:30

Origineel gepost door Femme___FataLe_ neeeeee :maf: zeg dan gewoon de naam :(

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6