Bekijk originele versie : BoolshitTopic
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
SweetRose
13-08-2002, 20:43
oké mensen...ik zie dat er vandaaaag nogal veeeel geruzied werd...dus!!
heb je iets te zeggen of gewoon iemand de groeten te doen....here is thaaa PLACE...oké!!
let it alllllllllll go here!!
maar oppassen...voor je taalgebruik!!!
ps: kmoest van iemand een nieuwe topic openen omdat het nogal saai werd op MJLR...dus!!!
don't blame me ...haha
allé ik wacht!!
xxx
SweetRose
13-08-2002, 20:44
oké ik begin dan...eum....ik wil aan iedereeeeeeeeeeeeen de groeten doen....eumh....ik wil iedereeeeeeeen bedanken die meegewerkt heeft aan de topic JUST DO IT!
euhm...ik wil wajaaaauw ik wil zoveel...nu jullie!! :D
xxx
Ik wil graag de groeten aan mezelf doen. Omdat ik dat meer dan verdien om de vijandigheid die hier tegenover mij heerst te compenseren.
Dus : nime de groeten !!
A_Wiellie
13-08-2002, 20:46
Ik wou ff reageren.....dus bij deze heb ik dat ff gedaan..:D
SweetRose
13-08-2002, 20:47
Origineel gepost door A_Wiellie
Ik wou ff reageren.....dus bij deze heb ik dat ff gedaan..:D
amaaaaai wat heb je veeel te vertellen zeg!!! wajaaauw niet normaal .... :hihi: :D haha
xxx
SweetRose
13-08-2002, 20:48
Origineel gepost door achmad
nime, jij bent wel ok, de groetjes ook van ik
en wie krijgt nog de groetjes..?? :D :D :D
xxx
A_Wiellie
13-08-2002, 20:49
Origineel gepost door zin 'n midar
amaaaaai wat heb je veeel te vertellen zeg!!! wajaaauw niet normaal .... :hihi: :D haha
xxx
Ewa tsja what can I saY.... :rolleyes: Kheb vandaag zoveel gepraat...dat ik bijna geen stem meer over heb...(en dat staat in verbinding met mn vingers (die za3ma ook schor zijn..:D) )
Snappez- vous??:D:D
en wie krijgt nog de groetjes..?? :D :D :D
xxx
wie vraagt word.... >>
SweetRose
13-08-2002, 20:51
Origineel gepost door A_Wiellie
Ewa tsja what can I saY.... :rolleyes: Kheb vandaag zoveel gepraat...dat ik bijna geen stem meer over heb...(en dat staat in verbinding met mn vingers (die za3ma ook schor zijn..:D) )
Snappez- vous??:D:D
meskina...probeer je me in te halen met mijn zovele geposte berichten...wat had je allemaal te vertellen meid...zeg het eens...
snappez- vous?? hahah frans is niet jouw sterkste kant zeker....? :D
xxx
SweetRose
13-08-2002, 20:51
Origineel gepost door nime
wie vraagt word.... >>
word WAT..???
xxx
Ik doe iedereen de groeten, behalve:
Chiel (omdat jij nog steeds de afwas moet doen in onze keuken en die staat er al twee dagen, en geen excuses over introductiedagen bitte!)
Remson (omdat je eten dat anderhalve week in de koelkast heeft gestaan ABSOLUUT NIET kan opwarmen en weer lekker opsmikkelen en aan je vriendin geven..... (ben misselijk) )
die mevrouw die elke dag zeurt over troep in haar broodje kaas (dat noemen we rauwkost).
aan de sjacherijnige man die ik mij aan de kant drukte in de supermarkt.
Verder vind ik (bijna) iedereen lief. Dus WEEST GEGROET.
Ik hou van jullie!
:zwaai:
SweetRose
13-08-2002, 20:53
Origineel gepost door achmad
overgeslagen nime?
nime, wie vraagt wordt belaagd??
nee, ook zin 'n midar natuurlijk al was het alleen omdat ze ook uit anvers kwam maar er is meer hoor.........
greatings!!!!!!!!!!!!
dank u achmad....your greatings are gold waard....haha
xxx
SweetRose
13-08-2002, 20:54
Origineel gepost door nl-girl
Ik doe iedereen de groeten, behalve:
Chiel (omdat jij nog steeds de afwas moet doen in onze keuken en die staat er al twee dagen, en geen excuses over introductiedagen bitte!)
Remson (omdat je eten dat anderhalve week in de koelkast heeft gestaan ABSOLUUT NIET kan opwarmen en weer lekker opsmikkelen en aan je vriendin geven..... (ben misselijk) )
die mevrouw die elke dag zeurt over troep in haar broodje kaas (dat noemen we rauwkost).
aan de sjacherijnige man die ik mij aan de kant drukte in de supermarkt.
Verder vind ik (bijna) iedereen lief. Dus WEEST GEGROET.
Ik hou van jullie!
ocharmkes..... :rolleyes:
xxx
A_Wiellie
13-08-2002, 20:54
meskina...probeer je me in te halen met mijn zovele geposte berichten...wat had je allemaal te vertellen meid...zeg het eens...
snappez- vous?? hahah frans is niet jouw sterkste kant zeker....? :D
xxx
Nou ik probeer niks....sterker nog daar heb ik tegenwoordig niet eens de tijd voor... :verdriet: Ik heb vandaag de hele tijd instructie gegeven aan een klas vol blèrrende kinderen.... :rolleyes: ...dus vandaar.....
Snappez vous is mn eigen taaltje...:D:D Fhamtie?:D:D:D
SweetRose
13-08-2002, 20:57
mensen ik moet vandaag zoveeel snappen....en jaaaaa ik snap jullie!!!
safie de rest heeft niets anders te melden hier zovan...euhm...der is een spin in de kamer of...mijn cassettespeler eet mijn cassettes op..?? :D
xxx
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.