Bekijk originele versie : stoten
mountain
27-08-2007, 16:10
ben pas sexueel actief...
en volop aan het proeven van dit leven... sinds mijn "huwelijk"
op TV... (vooral ik de kans krijg om de zappen, afstandsbediening onbereikbaar etc...) zag ik bij de erotische gedeeltes in een film waar de man stoot penetreert maar dan echt constant en vlug en zag je het bed bewegen...
nu mijn vraag...
Bij ons is dit niet het geval... hij stoot of gaat zachtjes in me... stoot 4 of 5 keer en komt klaar..
is dit slecht uithoudingsvermogen... ?
ik durf met hem er niet over te spreken... ofwel moet ik hem zeggen dat hij ruwer moet gaan... ?
De ontmaagding deed nogal pijn en heb het ook dan uitgeschreeuwd van de pijn... maar nu gaat het lekker... mischien is hij bang.. om me pijn te doen???
herkent iemand zich in dit verhaal...
ik denk dat je dat moet opbouwen, maar kan je verder niet helpen, ben nog niet getrouwd dus nog maagd
missy1979
27-08-2007, 17:11
ben pas sexueel actief...
en volop aan het proeven van dit leven... sinds mijn "huwelijk"
op TV... (vooral ik de kans krijg om de zappen, afstandsbediening onbereikbaar etc...) zag ik bij de erotische gedeeltes in een film waar de man stoot penetreert maar dan echt constant en vlug en zag je het bed bewegen...
nu mijn vraag...
Bij ons is dit niet het geval... hij stoot of gaat zachtjes in me... stoot 4 of 5 keer en komt klaar..
is dit slecht uithoudingsvermogen... ?
ik durf met hem er niet over te spreken... ofwel moet ik hem zeggen dat hij ruwer moet gaan... ?
De ontmaagding deed nogal pijn en heb het ook dan uitgeschreeuwd van de pijn... maar nu gaat het lekker... mischien is hij bang.. om me pijn te doen???
herkent iemand zich in dit verhaal...
Geef nou maar gewoon toe dat je zat te kijken...:D
Lieverd van harte gefeliciteerd met je huwelijk!
Er gaat een wereld voor je open he...:o
Misschien dat je hem hebt afgeschrikt...zou kunnen./..maar het kan ook zijn dat hij gewoon te snel klaarkomt...waardoor jij niet echt kunt genieten...vrouwen hebben nou eenmaal meer tijd nodig daar tegenover staat wel dat vrouwen achter mekaar klaar kunnen komen...:ego:
Voor een man is het dus belangrijk dat hij probeert de tijd te rekken...de enige manier om hem dit duidelijk te maken dat ben JIJ...het is je man...ik begrijp je schat...je schaamt je misschien...maar wat is erger niets zeggen...en dan maar niet genieten...of een goed gesprek met je man...en vertelt waar je mee zit.
Hij zal het waarderen...hij kan niet in je hoofd kijken...dus communicatie
heel veel succes meid!
Leuk dat je het hier hebt geplaatst...want je bent niet de enige...;)
missy1979
27-08-2007, 18:03
Volgens mij ben je nu met hem aan het praten...of nog beter...uitproberen...:haha:
Praten en lezen over.......
missy1979
27-08-2007, 20:45
Praten en lezen over.......
Inderdaad tegenwoordig heb je internet lekker anoniem.
amster_dametje
27-08-2007, 21:49
wajooow tijd dat ik maar moet trouwen:o
Inderdaad tegenwoordig heb je internet lekker anoniem.
Het anonieme maakt het zo lekker en spannend.:hihi:
de rede dat hij langzaam stoot is omdat hij bang is snel klaar tekomen..dus als hij hard stoot komt tie nog sneller dan die 4 a 5 keer op en neer,
jullie moeten meer ervaring krijgen experimenteren etc etc hij moet gaan leren zijn zaadlossing te beheersen.,als hij dat wat beter kan ,kan die ook wat harder gaan stoten,,misschien moet je hem eerst 1 keer klaar laten komen (zonder sex) dan de 2e keer ga je wel sexen en duurt het wat langer en kan die misschien iets harder gaan..gewoon gaan experimenteren etc
sterkte!
missy1979
27-08-2007, 22:04
Het anonieme maakt het zo lekker en spannend.:hihi:
Misterieus...:wow:
Misterieus...:wow:
You know it.:hihi:
missy1979
27-08-2007, 22:15
You know it.:hihi:
You think..i don't know anything...:o
You think..i don't know anything...:o
Je bent nooit te oud om te leren, maar wees er vroeg bij om te experimenteren.:likje:
Tip:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1530897
Tweede tip:
http://www.sexwoordenboek.nl/voortijdige_zaadlozing_vraag.html
missy1979
27-08-2007, 22:35
Tip:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1530897
Tweede tip:
http://www.sexwoordenboek.nl/voortijdige_zaadlozing_vraag.html
Doortje bedankt voor de tips maar ik ben meer van moeder natuur!
Beetje experimenteren en uithoudingsvermogen op peil houden is genoeg.
Heb je enig idee wat die zooi aanricht...?
Verdovende middelen en zo...:jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.