Bekijk originele versie : Superlange knie ghimaars
moslimastyling
27-08-2007, 15:12
Salaam aleykoum
Ik en nog een zuster zijn hopeloos op zoek naar de volgende ghimaars.
http://www.barakallah.com/images/long_olive_khimar.jpg
http://www.barakallah.com/images/long_navy_blue_khimar.jgp.jpg
http://www.barakallah.com/images/long_chocolate_khimar.jpg.jpg
http://www.barakallah.com/images/long_gray_khimar.jpg.jpg
we hebben ze tot hier toe enkel op buitenlandse websites gevonden en zelfs een keer proberen te bestellen maar zonder resultaat. Meestal zijn de betaalmogelijkheden enkel met visa.
Dus moest iemand ons kunnen helpen zouden jullie ons een heeeeeel groot plezier doen.
Het is gemaakt uit volgende materiaal: super fijne crepe
Super lange khimaar tot de knielengte : 125cm breed en 155cm
:banana:
Bridezilla
27-08-2007, 15:17
In Antwerpen zijn ze bij manier van spreken op ieder hoek vn de straat te vinden :)
Jvi verkoopt ze ook :)
Volgens mij zijn ze op deze site te koop: http://www.awrah.nl/category.php?cat=4
Helemaal naar beneden scrollen en dan zie je de knieghimaars
moslimastyling
27-08-2007, 15:27
salaam aleykoum
ik kom uit antwerpen, en heb ze daar nooit gezien
jvi verkoopt enkel heup ghimaars zuster
assalaam aleykoum warahmoutAllah wabarakatuhu
ouafaetoen
27-08-2007, 15:29
oeghties oeghties oeghties
DEN-HAAG, DEN-HAAG, DEN-HAAG
Ik heb 4 verschillende soorten kleuren ghimaars tot en met mijn enkel en iets verder, en van een goede stof hoef ze namelijk niet te strijken, heb zomer ghimaars en ghimaars voor de winter, die zijn van wat dikkere stof....
bij dat marokkaanse winkeltje naast de markt, lijn 6 vanaf centraal station voor € 17,50
Bridezilla
salaam aleykoum
ik kom uit antwerpen, en heb ze daar nooit gezien
jvi verkoopt enkel heup ghimaars zuster
assalaam aleykoum warahmoutAllah wabarakatuhu
Er zijn er ook de iets langere, voor de zomer hadden ze ze althans.
Hebben zin in een aparte verpakking.
Je moet eens gaan kijken Zijstraat van de Handelstraat is er een winkeltje die ook djilbaabs verkoopt end aar ook ghimaar.
In brussel op de Chaussee de gand heb je ook zo n winkeltje.
En in Laken, rue marie christine heb ej een islamtisch winkeltje die ghimaars verkoopt
moslimastyling
Volgens mij zijn ze op deze site te koop: http://www.awrah.nl/category.php?cat=4
Helemaal naar beneden scrollen en dan zie je de knieghimaars
Salaam aleykoum
baraka'Allahu feeki zuster, ik vraag me af van uit welk materiaal het gemaakt is...
moslimastyling
27-08-2007, 15:30
Ik heb 4 verschillende soorten kleuren ghimaars tot en met mijn enkel en iets verder, en van een goede stof hoef ze namelijk niet te strijken, heb zomer ghimaars en ghimaars voor de winter, die zijn van wat dikkere stof....
bij dat marokkaanse winkeltje naast de markt, lijn 6 vanaf centraal station voor € 17,50
Salaam aleykoum
Den-Haag... dat is een eindje voor mij, is het mogelijk om te bestellen??
moslimastyling
27-08-2007, 15:32
Er zijn er ook de iets langere, voor de zomer hadden ze ze althans.
Hebben zin in een aparte verpakking.
Je moet eens gaan kijken Zijstraat van de Handelstraat is er een winkeltje die ook djilbaabs verkoopt end aar ook ghimaar.
In brussel op de Chaussee de gand heb je ook zo n winkeltje.
En in Laken, rue marie christine heb ej een islamtisch winkeltje die ghimaars verkoopt
lieve schat heb ze allemaal gehad, hun materiaal is echt niet goed, is alsof je een baksteen draagt bij wijze van spreken, heb er nu 2 gekocht in marokko en die blijken heel goed te zijn... jammer had er meer moeten kopen al zeker een zwarte...:(
Salaam aleykoum
baraka'Allahu feeki zuster, ik vraag me af van uit welk materiaal het gemaakt is...
Wa alaikum salaam,
Ik weet niet van welk stof het is, want dat staat er niet op, maar mijn nicht heeft ze ook en ze zijn van een wat dikke stof die je niet hoeft te strijken na het wassen, maar je kunt ze ook wel in de zomer dragen. En 25% van alle opbrengsten gaat naar Dar el Houda, een weeshuis in Marokko.
ouafaetoen
27-08-2007, 15:35
Salaam aleykoum
Den-Haag... dat is een eindje voor mij, is het mogelijk om te bestellen??
denk het niet het is gewoon een winkeltje, ik ga binnenkort inschaallah weer, voor mij is het ook een hele eind, maar met het ov kom ik heel ver :maf2: mag ik vragen waar jij woont, misschien kun je ze bellen en dan telefonisch geld overmaken of internetbankieren en dan vragen of hij het je per post opstuurt
zijn hele betrouwbare mensen en vriendelijk
Bridezilla
27-08-2007, 15:40
lieve schat heb ze allemaal gehad, hun materiaal is echt niet goed, is alsof je een baksteen draagt bij wijze van spreken, heb er nu 2 gekocht in marokko en die blijken heel goed te zijn... jammer had er meer moeten kopen al zeker een zwarte...:(
Jvi haalt ze allemaal uit jordanie en middenoosten, kan me moeilijk inbeelden dat het slechte materiaal is :)
ge kunt nog altijd zelf stof halen en ze laten omzoomen tot de maat die je wilt;)
Stoffenwinkels zat en heb je meteen wat je zoekt in de juiste lengte.
SuzieHomemaker
05-02-2008, 19:18
Waar moet ik dan precies uitstappen? :o
En weet iemand waar ik misschien in Rotterdam ghimaars kan vinden?
oempje_N
05-02-2008, 19:22
Het is agawaat en niet ogties zuster:o
Mag ik vragen welke marokaanse winkel? Bedoel je risallah?
www.islamitischekleding.nl
Supersnelle service en hele goede kwaliteit !!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.