Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom ben ik te kieskeurig?

Pagina's : [1] 2

SherineFan
11-10-2003, 17:08

Als het om een vrouw gaat. Het welbekende totaalpakket moet okay zijn anders haak ik af. Waarom kan ik niet ALLEEN op innerlijk vallen? :(

SherineFan
11-10-2003, 17:10
Origineel gepost door MissChica Waarom kan ik nie gewoon een jongen normaal te vriend houden waarom play ik ze altijd :confused: :stout: wuahaah :giechel: Omdat jij HET bent :D

MissBlaBla
11-10-2003, 17:11
Niemand is perfect. Zelfs jij niet... Je komt er wel overheen, het zal wel veranderen. BlaBla

MissChica
11-10-2003, 17:12
SherineFan :stout:

SherineFan
11-10-2003, 17:14

Origineel gepost door MissBlaBla Niemand is perfect. Zelfs jij niet... Je komt er wel overheen, het zal wel veranderen. BlaBla Ik heb het niet over mijzelf :rolleyes: maar over de vrouwen. Ik kom er helaas helemaal niet over heen zolang ik mijn droomvrouw nog niet heb gevonden :(

Chyhaan
11-10-2003, 17:15
Origineel gepost door SherineFan Als het om een vrouw gaat. Het welbekende totaalpakket moet okay zijn anders haak ik af. Waarom kan ik niet ALLEEN op innerlijk vallen? :( Wat is jou eisenpakket dan?????????

SherineFan
11-10-2003, 17:15
Origineel gepost door MissChica SherineFan :stout: :rolleyes:

SherineFan
11-10-2003, 17:16
Origineel gepost door Chyhaan Wat is jou eisenpakket dan????????? Doet het er iets aan toe?

Lady_moi
11-10-2003, 17:18
ik was vroeger ook zo :D altijd maar op de uiterlijk letten :jammer: ofda ne mooie jongen was of nie :Iluvu: da was echt nie normaal :maf: ma nu heb ik zo ondervonden dat ehh :o minder mooie jongens :hihi: meer aantrekkelijk zijn :verliefd:

Chyhaan
11-10-2003, 17:18
Origineel gepost door SherineFan Doet het er iets aan toe? Ik snap je vraag niet??? bedoel je doet het er iets toe???? dan is t antwoord JA anders vraag ik t niet :)

Fous
11-10-2003, 17:19
Alleen innerlijk is niets. Het oog wil ook wat.

SherineFan
11-10-2003, 17:21
Origineel gepost door Chyhaan Ik snap je vraag niet??? bedoel je doet het er iets toe???? dan is t antwoord JA anders vraag ik t niet :) Jij zegt eisenpakket! Ik praat hier toch niet over een slagerij waar ik het vlees moet gaan keuren :rolleyes:

Lady_moi
11-10-2003, 17:21
Origineel gepost door Femme___FataLe_ ik was vroeger ook zo :D altijd maar op de uiterlijk letten :jammer: ofda ne mooie jongen was of nie :Iluvu: da was echt nie normaal :maf: ma nu heb ik zo ondervonden dat ehh :o minder mooie jongens :hihi: meer aantrekkelijk zijn :verliefd: qua innerlijk dan :)

SherineFan
11-10-2003, 17:22
Origineel gepost door Fous Alleen innerlijk is niets. Het oog wil ook wat. Precies :)

MissBlaBla
11-10-2003, 17:24

Origineel gepost door SherineFan Ik heb het niet over mijzelf :rolleyes: maar over de vrouwen. Ik kom er helaas helemaal niet over heen zolang ik mijn droomvrouw nog niet heb gevonden :( Ik weet dat je het niet over jezelf hebt, maar het heeft toch met jou te maken dat je te kieskeurig bent? Ik bedoel, het heeft toch betrekking tot jou? Ik zeg dat niemand perfect is, en nogmaals; zelfs jij niet... En idd, zolang je jouw ware niet bent tegengekomen zul je er niet overheen komen. Heel herkenbaar wat je typt. Nogmaals, je komt er overheen ;) BlaBla

Pagina's : [1] 2