Bekijk originele versie : Marokko/ familie verhalen..
latifa_soussia
27-08-2007, 12:48
Vertel hier wat over je belevenissen in Marokko, wat je allemaal gedaan hebt en de weerzien met je familie. Was het leuk/ minder leuk etc....:goedzo:
schatje26
27-08-2007, 12:51
Vond het geweldig om sommige famillieleden terug te zien :o
Sommige die ik lang niet gezien had herkenden mij niet terug toen ze mij zagen :hihi:
latifa_soussia
27-08-2007, 12:54
Vond het geweldig om sommige famillieleden terug te zien :o
Sommige die ik lang niet gezien had herkenden mij niet terug toen ze mij zagen :hihi:
Kreeg je dan ook vragen als "schatje26, weet je wie ik ben" ...Terwijl je degene vaak aan de telefoon krijgt en nog geen jaar geleden had gezien, alsof ik met het jaar meer aan geheugenverlies lijd. :moe:
schatje26
27-08-2007, 12:58
Kreeg je dan ook vragen als "schatje26, weet je wie ik ben" ...Terwijl je degene vaak aan de telefoon krijgt en nog geen jaar geleden had gezien, alsof ik met het jaar meer aan geheugenverlies lijd. :moe:
Nee mensen gingen niet tegen mij praten ze dachten dat ik geen marokkaanse was:hihi:
De eerste keer dat ik iedereen zag was op een bruiloft van een neef, mijn ma en zus waren er al en ik ging later! Ik kwam die kamer binnen waar de vrouwen zaten en iedereen was gesluierd behalve ik:ego: vraagt er een tante aan mijn ma wie is die Taromast (hollandering)
Mijn ma dat is schatje26 mijn dochter:hihi:
Kreeg thuis een preek van ma:hadj:
Ik was erg bruin en mijn haren waren te licht geworden door de zon:D
le payage III is in aanmaak:o
latifa_soussia
27-08-2007, 13:03
Nee mensen gingen niet tegen mij praten ze dachten dat ik geen marokkaanse was:hihi:
De eerste keer dat ik iedereen zag was op een bruiloft van een neef, mijn ma en zus waren er al en ik ging later! Ik kwam die kamer binnen waar de vrouwen zaten en iedereen was gesluierd behalve ik:ego: vraagt er een tante aan mijn ma wie is die Taromast (hollandering)
Mijn ma dat is schatje26 mijn dochter:hihi:
Kreeg thuis een preek van ma:hadj:
Ik was erg bruin en mijn haren waren te licht geworden door de zon:D
:haha: :haha:
De hele avond werd je zeker aangestaard door iedereen. :maf:
imaane911
27-08-2007, 13:04
:hihi:
Latifa_Sousia, wil je die oude topic van je voor me uppen?
Dat ging over bellen naar familieleden in Marokko.
I need some inspiration voor een stuk : p.
schatje26
27-08-2007, 13:06
:haha: :haha:
De hele avond werd je zeker aangestaard door iedereen. :maf:
Juist en je zag zo iedereen het rijtje af gaan en over mij fluisteren:moe:
latifa_soussia
27-08-2007, 13:08
Latifa_Sousia, je met die oude topic van je voor me uppen.
Dat ging over bellen naar familieleden in Marokko.
I need some inspiration voor een stuk : ).
Die topic was lachen....:hihi:
Ik moet dan effe voor je gaan graven...:maf:
Die topic was lachen....:hihi:
Ik moet dan effe voor je gaan graven...:maf:
It was!
Thanks ; ).
1 familielid wilde ik gewoon niet zien he. en dat was me 4 weken gelukt die persoon niet tegen te komen. tot die verdomde laatste dag kwam ik die persoon tegen tfoeeeeeee d8 ik bij mezelf :moe:. dat was dus minst leuke moment. toen moest ik neplachen en nepgroeten :moe:
latifa_soussia
27-08-2007, 13:17
It was!
Thanks ; ).
Ik kan hem niet meer vinden...4 pagina's vol maar geen bel topic....:jammer:
AbaHoeCh
27-08-2007, 13:17
Vertel hier wat over je belevenissen in Marokko, wat je allemaal gedaan hebt en de weerzien met je familie. Was het leuk/ minder leuk etc....:goedzo:
:lol:
K denk dat jouw 'familie' het minder leuk hadden omdat ze jouw hoofd weer zagen. :giechel:
latifa_soussia
27-08-2007, 13:19
1 familielid wilde ik gewoon niet zien he. en dat was me 4 weken gelukt die persoon niet tegen te komen. tot die verdomde laatste dag kwam ik die persoon tegen tfoeeeeeee d8 ik bij mezelf :moe:. dat was dus minst leuke moment. toen moest ik neplachen en nepgroeten :moe:
Gaar...:hihi:
Ik was voor 2 dagen naar het platteland, was alleen gegaan omdat er bruiloften waren, fuckingg heet was het toen. :moe: in die 2 dagen heb ik me zwaar geergerd aan mensen, ik kan niet nep doen dus kom altijd dan heel bot over, die mensen hebben echt de tijd van hun leven gehad om over mij te roddelen, ze denken serieus waar dat ik gek ben. :moe:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.