Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wajouwwwww waarom wordt ik geflasht!!!

Pagina's : [1] 2

Rihem63
11-10-2003, 16:23

Ik weet niet wat het is maar ik wordt telkens weer geflasht! Jongens ik begrijp ze niet ben je lief zacht en aardig dan is het niet goed. Ben je de super ***** en laat je niet met je sollen dan is het ook niet goed. En hoe kan het nou dat de jongens die je niet wil maar wel lief zijn voor je vallen en de jongens die zo moeilijk doen je niet willen. Of na een tijd wel maar je dan dumpen. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is met de jongens van vandaag en wat je moet doen om de juiste tegen te komen!!!!! HELUPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPp

AdamX
11-10-2003, 16:26
gebruik meer je verstand, dan je hartje !!

sherine
11-10-2003, 16:27
GEWOON RUSTIG DOEN,,POT WORDEN OF ANDERE JONGENS ONTMOETEN,,GEWOON LACHEN NIKS MEER SERIEUS NEMEN,,,ENNEH DIE JOU GEFLASHT HEBBEN ALS JE ZE TEGENKOMT EEN KEER KANKERERG VERSCHUT ZEGGEN :)

Rihem63
11-10-2003, 16:40
haahahaha Hey wanhopig is ieder toch op zijn tijd of niet soms. Ewa jah Liefde de ergste ziekte die er bestaat maar goed. Heren ik heb een vraagje hoe moet een marokkaans meisje zich nou echt niet gedragen in een relatie.....? Enne dames Hoe moet een jongen zich nou echt niet gedragen in een relatie.....? Ik ben erg benieuwd hoor het wel

Lady_moi
11-10-2003, 16:42

stay yourself!

sherine
11-10-2003, 16:43
ja hallo dat is bij ieder1 tog anders.. en je moet gewoon jezelf blijven trouw zijn,,,geven en nemen,,tijd voor mekaar hebben,,respect etc etc is nromaal

Lady_moi
11-10-2003, 16:44
daar zeg je zoiets respect...

Rihem63
11-10-2003, 16:49
Maar even eerlijk ER zijn niet veel die je nog respecteren toch. Ik bedoel de meeste denken toch slecht over je omdat ze andere meiden kennen die zo zijn en dus denken dat elke marokkaans meisje zo is. Wat moet je doen om je respect te verdienen zonder vertrouwen

Tinkelbel
11-10-2003, 16:57
Guy's are players and that's a fact Don't fall in love just play 'em back Play the player before the player playzzz you!!! :D snap je n'm de meeste jongens zijn nie echt uit op een seriuese relatie die willen het liefst elke dag een andere chicky maar wij meisjes zijn anders snapie???!!! ciao :zwaai:

AdamX
11-10-2003, 16:57
Origineel gepost door Rihem63 Maar even eerlijk ER zijn niet veel die je nog respecteren toch. Ik bedoel de meeste denken toch slecht over je omdat ze andere meiden kennen die zo zijn en dus denken dat elke marokkaans meisje zo is. Wat moet je doen om je respect te verdienen zonder vertrouwen laten we eerlijk zijn, wij zijn mensen, we maken allemaal fouten en de beste van ons is degene die berouw toont na een slechte daad. zolang jij beouw hebt getoond aan Allah en geen slechte dingen meer met jongens of wat dan ook doet, zal je je het vertrouwen van iedereen snel terug winnen! liefde is niet haraam in de islam, maar liefde kent wel regels :zwaai:

Chyhaan
11-10-2003, 17:05
Origineel gepost door Rihem63 Ik weet niet wat het is maar ik wordt telkens weer geflasht! Jongens ik begrijp ze niet ben je lief zacht en aardig dan is het niet goed. Ben je de super ***** en laat je niet met je sollen dan is het ook niet goed. En hoe kan het nou dat de jongens die je niet wil maar wel lief zijn voor je vallen en de jongens die zo moeilijk doen je niet willen. Of na een tijd wel maar je dan dumpen. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is met de jongens van vandaag en wat je moet doen om de juiste tegen te komen!!!!! HELUPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPp Bij de jongens van tegenwoordig weet je het niet.... Ook al wil de jongen voor jou gaan, dan heeft ie altijd nog ene moeder en ene vader die het voor je kunnen verpesten... :kwaad: En dan moet ie met een bergkonijn trouwen uit marokko.... Of ze zijn aan het fleshen en willen alleen even scoren... Lieve schat ik weet echt waar je over praat... Als je sext met ze gaan ze het verellen bij vrienden, wat hij allemaal heeft gedaan... Jongens van tegenwoordig weet je niet meer of ze seri zijn of niet..... Je moet het er altijd maar op gokken.... En je niet te dsnel aan m hechten, en met m sexen... Zo probeer ik t nu... Ik heb al bijna twee kinderen .... Drie kinderen is een beetje te veel van t goede voorlopig... Je moet zelf maar kijken wat je doet.... Wens je sterkte :)

MissChica
11-10-2003, 17:07
Gewoon playen die handel net zo als ik doe :bril:

Lady_moi
11-10-2003, 17:09
Origineel gepost door sweet mocro Guy's are players and that's a fact Don't fall in love just play 'em back Play the player before the player playzzz you!!! :D snap je n'm de meeste jongens zijn nie echt uit op een seriuese relatie die willen het liefst elke dag een andere chicky maar wij meisjes zijn anders snapie???!!! ciao :zwaai: tja utrecht

Rihem63
11-10-2003, 17:21
Thanks voor jullie raad. Maar goed stel je voor Rihem gaat ze playen en dan waar beland ik dan. Ik bedoel ik ben boos om hem dat hij mij geflasht heeft en dan ga ik het zelfde doen als hem. Dan ben ik toch net zo laag als hem of niet soms. Oke eerlijk is eerlijk misschien voel ik me dan lekkerder als ik een ander flash maar zal ik beter dan hem zijn...... Of ziet Rihem het verkeerd.........?

Lady_moi
11-10-2003, 17:31

rihem zou beter niks doen :)

Pagina's : [1] 2