Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : V8 model

Pagina's : [1] 2 3

FATINELLE
13-08-2002, 19:48

worden jullie ook niet schijtziek van die " BE A V8 MODEL " spotjes laats zag ik een egyptische meisje die mee deed, oh pleasee :giechel:

SweetRose
13-08-2002, 19:50
kwoon in belgica en kweet totaal niet over wat je bezig bent meid!! haha :D xxx

Uitgeblust
13-08-2002, 19:51
Origineel gepost door FATINELLE worden jullie ook niet schijtziek van die " BE A V8 MODEL " spotjes laats zag ik een egyptische meisjke die mee deed, oh pleasee :giechel: JALOERS :D

prinsofmarok
13-08-2002, 19:52
het is toch haar keus dat ze een v8 model wil worden ben je soms jaloers of wil jij graag v8 model worden die je niet kunt worden

FATINELLE
13-08-2002, 19:52

Origineel gepost door zin 'n midar kwoon in belgica en kweet totaal niet over wat je bezig bent meid!! haha :D xxx aha het zijn reclame spotjes waarin meisjes vertellen waarom ze V8 model willen worden, ze moeten de mensen thuis overtuigen om op hun te stemmen zodat hun model worden van V8 V8 is een tv-zender in Nederland

FATINELLE
13-08-2002, 19:54
NOU JA JALOERS om mijn lichaam te verkopen aan een stelletje fotografen en commeciele doelen MOOI IS DAT jullie hebben mij ONDERSCHAT ! ik ben immers alleen jaloers op goede moslima's ben diep telergesteld :kwaad:

Uitgeblust
13-08-2002, 19:56
Origineel gepost door FATINELLE NOU JA JALOERS om mijn lichaam te verkopen aan een stelletje fotografen en commeciele doelen MOOI IS DAT jullie hebben mij ONDERSCHAT ! ik ben immers alleen jaloers op goede moslima's ben diep telergesteld :kwaad: ik zou het ook nooit doen hoor, maar waarom maak je je er nou zo kwaad over, je bent toch ook niet boos op die westerse meisjes.

prinsofmarok
13-08-2002, 19:59
geeef het maaar toe dat je jaloers bent dat over je lichaaam verkopen is bullshit je hebt heeel veeel soorten modellen

FATINELLE
13-08-2002, 19:59
Origineel gepost door Uitgeblust ik zou het ook nooit doen hoor, maar waarom maak je je er nou zo kwaad over, je bent toch ook niet boos op die westerse meisjes. Maar uitgeblust ik heb nergens gezegd dat ik me kwaad maak over de andere meisjes en over de westerse niet, er is geen verchil tussen ik heb alleen gezegd wat ik er van vind en er moeten er altijd een aantal tussen zitten die je afkraken en met JALOERS komen, ze zijn zelf jaloers :ego:

Uitgeblust
13-08-2002, 20:01
Origineel gepost door FATINELLE Maar uitgeblust ik heb nergens gezegd dat ik me kwaad maak over de andere meisjes en over de westerse niet, er is geen verchil tussen ik heb alleen gezegd wat ik er van vind en er moeten er altijd een aantal tussen zitten die je afkraken en met JALOERS komen, ze zijn zelf jaloers :ego: /me zegt wijze woorden van een wijze vrouw, maar blijf bescheiden, het siert je beter :D

LELIJKERD
13-08-2002, 20:01
IEWA SAFIE LAAT FATINELLE MET RUST MAN WAAROM MOETEN JULLIE ALTIJD ZO NEGATIEF REAGEREN ? EERLIJK GEZEGD STOOR IK ME OOK AAN DIE SPOTJES OH SHIT, NU BEN IK OOK JALOERS VOLGENS DE MEESTE TASS WHATEVER

Junkie
13-08-2002, 20:03
Origineel gepost door achmad hahahaha, hebben jullie niets beters dan naar zulke programma's kijken? sorry hoor, slappe hap die zooi..............gtst is nog pittiger Ga jij nu de intellect uithangen met een smaak die wel kies is? Hamas, Hamas........gas. Mag lijen dat ze zo opgerold worden door die Turken.

FATINELLE
13-08-2002, 20:03
Origineel gepost door LELIJKERD IEWA SAFIE LAAT FATINELLE MET RUST MAN WAAROM MOETEN JULLIE ALTIJD ZO NEGATIEF REAGEREN ? EERLIJK GEZEGD STOOR IK ME OOK AAN DIE SPOTJES OH SHIT, NU BEN IK OOK JALOERS VOLGENS DE MEESTE TASS WHATEVER thanks lelijkerd SUPPORT had ik wel nodig ;)

Uitgeblust
13-08-2002, 20:09
Origineel gepost door LELIJKERD IEWA SAFIE LAAT FATINELLE MET RUST MAN WAAROM MOETEN JULLIE ALTIJD ZO NEGATIEF REAGEREN ? EERLIJK GEZEGD STOOR IK ME OOK AAN DIE SPOTJES OH SHIT, NU BEN IK OOK JALOERS VOLGENS DE MEESTE TASS WHATEVER /me zegt er stond een :D bij of heb je dat niet gezien, sukkel /me get a life en loop niet zo te slijmen :kwaad:

prinsofmarok
13-08-2002, 20:10

support had je zeker nodig maar ja soort zoekt soort dus twee jaloerse meiden

Pagina's : [1] 2 3