Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tekst voor op uitnodigingen

Pagina's : [1] 2

Manal01
11-10-2003, 14:36

Ik ben op dit moment bezig met het maken van uitnodigingen voor mijn bruiloft. Het enigste wat nog ontbreekt is een mooie originele tekst voor op de uitnodigingen. Wie van jullie kent een leuke tekst of weet sites waar ik dat vandaan kan halen?????????? :confused: Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Gr, Manal

S.samira
11-10-2003, 15:26
Gaat er binnenkort iemand trouwen?? (Bericht #) Goede morgen allemaal!!! Gaat er binnenkort iemand trouwen en is men op zoek naar mooie trouwkaarten? Dan kunnen jullie bij mij terecht. Ik heb een stuk of veertig mappen met allemaal voorbeelden waaruit je een keuze kunt maken. Interesse?? Stuur me ff een mailtje. (achie52@hotmail.com) Gr, Achmed dat is wat ik gevonden heb,misschien dat hij je kan helpen

bouhia
12-10-2003, 00:39
:zwaai: salam Ik zou heel graag wat uitnodigingen van je willen zien Zou je ze naar me toe kunnen mailen rfatiha@hotmail.com Alvast bedankt

Noufissa
13-10-2003, 11:44
ook naar mij alsjeblieft anissa_tetouania@hotmail.com

xAciax
14-10-2003, 21:49

stuur maar door k_salhi@hotmail.com alvast bedankt

tatouzient
14-10-2003, 22:15
als je de kaartjes wil zien, moet je aan masterdam vragen of hij het door stuurt ;) stuur hem een pm veel succes bisous xxx

oepsie_doepsie
23-07-2005, 23:32
Zou je aub ook naar mij willen sturen?? alvast hartelijk bedankt! Groeten Oepsie_doepsie,

JAMAL_ANVERS_be
12-08-2005, 06:16
Ik ben op dit moment bezig met het maken van uitnodigingen voor mijn bruiloft. Het enigste wat nog ontbreekt is een mooie originele tekst voor op de uitnodigingen. Wie van jullie kent een leuke tekst of weet sites waar ik dat vandaan kan halen?????????? :confused: Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Gr, Manal oke wij houden van elkaar en zijn verliefd. Hoop niet dat jullie ene cadeau gaan kopen van hugo van praag of van ene turkse winkel. Ik wil geld van jullie en liefste vanaf 50 euro. Mijn traiteur kost al 30 euro per persoon dus met geven jullie eineglijk maar 20euro. Voor derest beslama.

SweetRose
12-08-2005, 08:41
oke wij houden van elkaar en zijn verliefd. Hoop niet dat jullie ene cadeau gaan kopen van hugo van praag of van ene turkse winkel. Ik wil geld van jullie en liefste vanaf 50 euro. Mijn traiteur kost al 30 euro per persoon dus met geven jullie eineglijk maar 20euro. Voor derest beslama. 30 euro per persoon :stoned: die van mij is maar 20 euro per persoon en damn ze zijn goeeeeeeeeeeeed :goedzo:

JAMAL_ANVERS_be
12-08-2005, 08:44
30 euro per persoon :stoned: die van mij is maar 20 euro per persoon en damn ze zijn goeeeeeeeeeeeed :goedzo: 20 maar amaji ik wil wat classe he. moet eten zijn met een show snap je. Met vuurwerk aan tafel enz. En desert gelambeerd aan een buffet.

SweetRose
12-08-2005, 08:48
20 maar amaji ik wil wat classe he. moet eten zijn met een show snap je. Met vuurwerk aan tafel enz. En desert gelambeerd aan een buffet. deze hebbe da allemaal da vuurwerk echt prachtig ook wanneer et ete naar binne word geserveerd..echt prachtig... ik heb tot nu toe echt geen spijt da k hen heb genome wie heb jij genome?

JAMAL_ANVERS_be
12-08-2005, 08:50
deze hebbe da allemaal da vuurwerk echt prachtig ook wanneer et ete naar binne word geserveerd..echt prachtig... ik heb tot nu toe echt geen spijt da k hen heb genome wie heb jij genome? nog niemand. ben aan het zien naar men zusters en broers. Ik denk dat ik men eigen ga nemen brui van iedeen. echt mijn huwelijk met een show zijn van a tot z. Buiten men familie zo'n goei 300 man nodig ik niets anders dan vrienden en kennisen uit en dat zijn een goeie 300 dus zegt genoeg.

achermijnpc
12-08-2005, 10:45
deze meid is allang getrouwd en verwacht een kind :moe: niet normaal hoever mensen gaan zoeken naar topics :hihi:

Manal01
15-08-2005, 08:19
deze meid is allang getrouwd en verwacht een kind :moe: niet normaal hoever mensen gaan zoeken naar topics :hihi: hahah ja inderdaad ik zie nu pas de topic joh hihi maar damens ik ben inderdaad al getrouwd en heb geen tekst meer nodig voor mijn bruiloft, over een maandje of 7 dan heb ik een tekst nodig voor geboortekaartjes ;)

achermijnpc
15-08-2005, 08:39

hahah ja inderdaad ik zie nu pas de topic joh hihi maar damens ik ben inderdaad al getrouwd en heb geen tekst meer nodig voor mijn bruiloft, over een maandje of 7 dan heb ik een tekst nodig voor geboortekaartjes ;) wollihila, dan heb je geen tekst nodig voor trouwen maar voor een kindje inschallah :hihi:

Pagina's : [1] 2