Bekijk originele versie : voor de jongens met zus(jes)
miss_ahed
11-10-2003, 13:58
he ik even een vraagje aan de jongens die zusjes hebben:
wat zouden jullie doen als je zus(je) een relatie had voor het huwelijk en daarbij ook sex voor het huwelijk heeft.
aub geen reacties van moet ze zelf weten het is haar leven, want als het puntje bij paaltje komt denken jullie toch heel anders
en aub ook geen reacties van hoezo ben jij dan geen maagd meer of dergelijke ik vroeg het me af laat dat duidelijk zijn.
en nog iets als jullie s*x hebben voor het huwelijk (dus niet iedereen) is dat dan ook niet het zusje van iemand of het nichtje?
ik weet wel wat ik zou doen als ik een jongen was, en het was mijn zusje!!
groetjes
ahed
ilias_18
11-10-2003, 14:09
shotgunnnnnnn :auw:
soraya88
11-10-2003, 14:11
ik zou nie weten maar je moet weten als je een vrouw bent moet je maagt blijven tot je trouwt (maar dat weet al iedereen )
Lady_moi
11-10-2003, 14:39
Origineel gepost door psitolenpaultje
De Nederlandse wet naleven lijkt me het enige wat je doen mag. Als de zus minderjarig en die gast meerderjarig, dan is aangifte een optie.
Anders eens goed met haar praten wellicht.
Als ze 18+ is lijkt me het beste haar te laten doen wat ze wil. Ik heb daar niks mee te maken, het is haar leven en niet het mijne. Ik doe wat ik wil en zij wat zij wil. Het blijft mijn zus, niet mijn eigendom.
nederlandse wet naleven :rolleyes:
bij ons is het de islamregels naleven
miss_ahed
11-10-2003, 15:42
he houd effe op wil je
als jij je in deze situatie zou bevinden zou je alles doen behalve de nederlandse wet naleven
en ja femme heeft gelijk we leven in nederland maar we moeten ook de islamitische wet naleven!!!
we trouwen niet voor niets volgens de islamitische wet anders is het toch ook niet halal je kan niet zeggen dat je de nederlandse wetgeving moet volgen alleen maar omdat je in nederland woont
we zijn inderdaad in nederland maar de grondwet zegt ook: VRIJHEID VAN GELOOFSUITING en dat houdt ook in dat je je eigen wetgeving mag volgen
snappie
SherineFan
11-10-2003, 15:44
Ik weet niet wat ik zou doen, aangezien ik niet weet hoe ik zal reageren :)
Mouhajir
11-10-2003, 15:50
Origineel gepost door miss_ahed
wat zouden jullie doen als je zus(je) een relatie had voor het huwelijk en daarbij ook sex voor het huwelijk heeft.
aub geen reacties van moet ze zelf weten het is haar leven, want als het puntje bij paaltje komt denken jullie toch heel anders
en aub ook geen reacties van hoezo ben jij dan geen maagd meer of dergelijke ik vroeg het me af laat dat duidelijk zijn.
en nog iets als jullie s*x hebben voor het huwelijk (dus niet iedereen) is dat dan ook niet het zusje van iemand of het nichtje?
groetjes
ahed
je ogen dicht doen als je niks van weet......
Lady_moi
11-10-2003, 15:51
Wat doe je in Nederland dan? Iedereen is gehouden aan de NL wet, iedereen. Ik snap niet hoe je kunt zeggen dat je de Moslimwet hier in de praktijk wil brengen en de NL samenleving niet wenst te respecteren.
Wellicht zijn dit de redenen waarom mensen wereldwijd gekant zijn tegen moslims, dat deze niet seculier zijn en geen rekening houden met het feit dat ze in een land leven waar de grondwet niet de Sharia als basis kent?
Wat doe je hier, als je niet van plan bent de Nl wet te respecteren als het je niet uitkomt?
wa zijde gij aant schijte? :rolleyes: leg geen woorde in mijn mond a hmar :kwaad: ten eerste ik ben van belgie :belgie: a BLO :vingers: en ten tweede ik heb nie gezegd da ze de NL wet nie moete naleven :kwaad: en ten derde ik ben geen sharia :jammer: maar sounia :bril: tfoee ik walg van a soort zomaar zegge da ik da heb gezegd :rolleyes:
Lady_moi
11-10-2003, 15:59
En nu in het Nederlands aub.
nie voor u :rolleyes: denkde gij da ge hier zomaar kunt zegge wa ze wel en nie moete doen???? :confused:
nogmaals leg geen woorden in mijn mond
Lady_moi
11-10-2003, 16:06
ik vind u toch ma ne saaie :jammer:
MissBlaBla
11-10-2003, 18:07
Origineel gepost door Femme___FataLe_
wa zijde gij aant schijte? :rolleyes: leg geen woorde in mijn mond a hmar :kwaad: ten eerste ik ben van belgie :belgie: a BLO :vingers: en ten tweede ik heb nie gezegd da ze de NL wet nie moete naleven :kwaad: en ten derde ik ben geen sharia :jammer: maar sounia :bril: tfoee ik walg van a soort zomaar zegge da ik da heb gezegd :rolleyes:
Zo, nu kun je ook eens voelen hoe het is om voor iets uitgemaakt te worden wat je tot het verste niet bent. :p
Het moest 'r effe uit, no hard feelingZ :rolleyes:
BlaBla
Origineel gepost door miss_ahed
groetjes
ahed
Ik heb een zusje en als zij voor haar ontmaagd zal zijn zou ik der neer knallen maar inshallah gaat mijn zusje alse een maagd het huwelijk in anders gaat ze dood klaar
samira_el
12-10-2003, 16:31
Een relatie dat mag ik wel, maar als ik ook sex zou hebben voor het huwelijk dan:
Ik denk dat mijn broer me verdrietig aan zou kijken, en zeggen "Jammer Samira, dat had ik niet van je verwacht"
Mijn broertje (pietsnot) die zou volgens mij Para worden, en me gaan verraden bij paps en mams
Maar InshaAllah hoef ik dat niet mee te maken
Lady_moi
12-10-2003, 16:50
Origineel gepost door MissBlaBla
Zo, nu kun je ook eens voelen hoe het is om voor iets uitgemaakt te worden wat je tot het verste niet bent. :p
Het moest 'r effe uit, no hard feelingZ :rolleyes:
BlaBla
nee die moe gewoon geen woorde in mijn mond legge :jammer:
ma van u wasda zo grappig :haha:
ik moe der nog om lache :lol: :lol:
chicamaroquia
12-10-2003, 16:56
Mijn broer zou woedend zijn, in alle staten, maar hij zou me met geen vinger aanraken! Bij ons thuis praten we over dingen. Mijn broer kan wel boos worden maar mijn ouders hebben 't voor het zeggen en niet hij. Inch'allah zal dit nooit voorkomen, maar ja... :)
Als ik mijn broer zou 'betrappen' dan zou ik verdrietig en teleurgesteld zijn. Ook boos, maar ik zou tot Allah (swt) bidden en hopen dat Hij hem op het rechte pad leidt en hem vergeeft. Maar ook dit zal denk ik niet gebeuren hoor, ik ken mijn broer heeeeeeeeeeel goed... ;)
Ik denkt dat oprecht moslims elkaar vergeven en het beste met elkaar voor hebben, moord en mishandeling zijn geen oplossing... :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.