Bekijk originele versie : beugel
studentje23
26-08-2007, 18:42
vergoed de agis nou wel of niet de kosten van een beugel.
groetjes
AithWaghyerLove
26-08-2007, 21:17
ligt aan het pakket dat je hebt, ik heb een pakket waarbij die 90% word vergoed
Wat betaal je per maand als ik vragen mag?
En hanteren ze 'n wachttijd? Dat je dus eerst 'n jaar of zo bij hun verzekerd moet zijn en dat je dan pas een beugel vergoed krijgt?
R_berkaniia
26-08-2007, 22:23
Hangt er van af..
Hoe het precies in elkaar zit, weet ik niet meer..
Toen ik me beugel had, was ik 16.. 5 jaar terug ja, veel herriner ik me niet meer.. Ga gewoon naar de Agis, vraag hoe het precies in elkaar zit.. Als je niet de juiste pakket hebt, zou ik die wel even gaan nemen..
studentje23
27-08-2007, 15:58
soukran voor het antwoorden
Ik zelf heb nu een beugel, ik heb 90 procent vergoed gekregen omdat ik een extra pakket hebt. Ik heb toen een rekening van ongeveer twee duizend euro gekregen, die heb ik in termijnen betaalt, ik heb het meteen de hele rekening naar agis gestuurd, ze hebben dit vergoed en heb ik meteen het resterende geld betaalt.
Daarnaast heb je elke maand een controle, je betaalt dan elke maand als je geweest bent ongeveer 50 euro, dit krijg je ook terug een deel dan..
Goldielox
28-08-2007, 11:42
Hoe heet dat pakket dat 90% vergoed dan? En voor de topicstarter wat voor pakket heb jij nu op dit moment?
Ik krijg 100% vergoed bij de Agis. Ik heb de hoogste aanvullende verzekering (Comfort Plus Polis) en daarnaast krijg ik 50% korting op mijn aanvullende pakketen omdat ik een Cjp pas heb. :D
Voor de mensen die bij Agis verzekerd zijn, hoelang moet je verzekerd zijn voordat je 'n beugel mag nemen (en dit vergoed krijgt)?? Want de meeste maatschappijen hanteren 'n wachttijd.
En wat betalen jullie aan premie?
bedankt!
I_smahane_I
28-08-2007, 20:08
Nou, het is bijna januari 2008 en dan mag je weer veranderen, de comfortpluspolis van de agis, vergoed alles 100% als het op orthodontie aankomt, dus van de eerste afspraak tot het eind, maar dan moet je dit pakket wel houden zolang je de beugel in hebt, + alle afspraken die je elke 4 weken krijgt, gewoon veranderen als ik jou was en nu al een orthodontist zoeken zonder wachtlijst, want soms moet je wel 3 maanden wachten als je op een wachtlijst komt, terwijl er genoeg zijn waar je na een week al terecht kan, heb er gewerkt dus weet er veel van
I_smahane_I
28-08-2007, 20:11
De Agis ComfortPluspolis kost 28.90 per maand en het hoort bij de aanvullende verzekeringen van Agis, dus het is GEEN tandverzekering!! Wel de moeite waard als je een beugel neemt!
Nou, het is bijna januari 2008 en dan mag je weer veranderen, de comfortpluspolis van de agis, vergoed alles 100% als het op orthodontie aankomt, dus van de eerste afspraak tot het eind, maar dan moet je dit pakket wel houden zolang je de beugel in hebt, + alle afspraken die je elke 4 weken krijgt, gewoon veranderen als ik jou was en nu al een orthodontist zoeken zonder wachtlijst, want soms moet je wel 3 maanden wachten als je op een wachtlijst komt, terwijl er genoeg zijn waar je na een week al terecht kan, heb er gewerkt dus weet er veel van
thanks voor de informatie!
Maar als de verzekering dus op 01-01-08 ingaat, dan kan ik de beugel dus ook per 01-01-08 nemen?? Deze krijg ik dan meteen vergoed?? Want bij de meeste maatschappijen moet je eerst 'n jaar of soms wel langer klant zijn voordat je 'n beugel mag nemen en deze vergoed krijgt.
Wat ga ik dan ongeveer totaal aan premie betalen per maand.. dus 'n ziektekostenverzekering met zo'n aanvullend pakket.
I_smahane_I
28-08-2007, 22:34
Als jij de beugel neemt moet je de verzekering al hebben. Je krijgt meestal een maand nadat je de beugel in je mond hebt de hele rekening thuis gestuurd en dan krijg je 30 dagen de tijd om hem te betalen, dus gelijk naar agis met de rekening en dan duurt het ongeveer twee weken voor je het geld krijgt van agis
dus per januari aanstaande zou ik je pakket wijzigen en dan gelijk de beugel nemen en ik kan niet zeggen wat je gaat betalen, want ik weet niet welke tandverzekering je erbij neemt
thanks voor de informatie!
Maar als de verzekering dus op 01-01-08 ingaat, dan kan ik de beugel dus ook per 01-01-08 nemen?? Deze krijg ik dan meteen vergoed?? Want bij de meeste maatschappijen moet je eerst 'n jaar of soms wel langer klant zijn voordat je 'n beugel mag nemen en deze vergoed krijgt.
Wat ga ik dan ongeveer totaal aan premie betalen per maand.. dus 'n ziektekostenverzekering met zo'n aanvullend pakket.
Agis hanteert geen wachttijd. Ik heb ook mijn beugel meteen vergoedt gekregen! :D
Oh ja, vraag na of je nog steeds CJP korting kunt krijgen. Je krijgt dan 50% korting op je aanvullende pakketten. En dat scheelt echt veel. Ik heb het hoogste pakket (ComfortPlusPolis) en betaal ipv 140 euro maar 111 euro per maand.
originalmocro
29-08-2007, 17:47
Ik betaal 105 euro en ik heb aanvullende pakket en ze betalen als het goed is ook tot een bepaald bedrag. 1500 euro ofzo. De resterende 500 moet ik zelf betalen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.