Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Appelazijn

Pagina's : [1] 2 3

sweetAisha
26-08-2007, 18:04

Hoi hoi, Kan iemand mij vertellen of het echt zo is, dat je afvalt van appelazijn? Wie heeft hier ervaring mee? Thx!:)

ROTTERDAMZUIDJE
26-08-2007, 18:23
wil ik ook wel weten.

sweetAisha
26-08-2007, 19:42
Oooh weet niemand dit?

ROTTERDAMZUIDJE
26-08-2007, 19:56
ik denk t wel, alleen niemand reageert.. :kweetnie:

sweetAisha
26-08-2007, 19:59

Ja maar waarom val je van appelazijn af, dat wil ik ook graag weten!

bellydancefan
26-08-2007, 19:59
Nee, van appelazijn val je niet af. Gezonde voeding (zie link (http://www.voedingscentrum.nl/voedingscentrum/Public/Dynamisch/hoe+eet+ik+gezond/hoeveelheden+per+dag/)) en minimaal 30 minuten per dag bewegen helpen wél! Daarnaast is het goed om te weten of er wel een noodzaak is voor afvallen, dat kan je hier (http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html) uitrekenen.

Safoesa
26-08-2007, 20:11
Jawel je valt er wel van af! Ik heb het met mijn eigen ogen meegemaakt! Me zusje (12) heeft best wel last van een dikke buik en overgewicht. Na lang te hebben gezocht, stuurde me tante uit marokko, een flesje gevuld met appelazijn. Ze beweerde dat et erg goed was en dat je er een plattere buik van krijgt. Wij geloofden er niks van, maar dachten; ach, ze kan et proberen. Nou, naar elke hoofdmaaltijd (dus 3x per dag) moest ze 2 druppels appelazijn in een beker water drinken. Eeerst merkten we niks, maar na 3 weken merkten we inderdaad verschil! Ze is het buikje nog niet helemaal kwijt, maar zeker wel meer dan de helft! Ik stond echt versteld! Alleen is het echtt ontzettend smerigg, en smaakt et naar beschimmeld melk ofsjow. Getver. Maare om antwoord op je vraag te geven; bij me zusje heeft het in ieder geval wel geholpen.

bellydancefan
26-08-2007, 20:18
Jawel je valt er wel van af! Ik heb het met mijn eigen ogen meegemaakt! Me zusje (12) heeft best wel last van een dikke buik en overgewicht. Na lang te hebben gezocht, stuurde me tante uit marokko, een flesje gevuld met appelazijn. Ze beweerde dat et erg goed was en dat je er een plattere buik van krijgt. Wij geloofden er niks van, maar dachten; ach, ze kan et proberen. Nou, naar elke hoofdmaaltijd (dus 3x per dag) moest ze 2 druppels appelazijn in een beker water drinken. Eeerst merkten we niks, maar na 3 weken merkten we inderdaad verschil! Ze is het buikje nog niet helemaal kwijt, maar zeker wel meer dan de helft! Ik stond echt versteld! Alleen is het echtt ontzettend smerigg, en smaakt et naar beschimmeld melk ofsjow. Getver. Maare om antwoord op je vraag te geven; bij me zusje heeft het in ieder geval wel geholpen. Een kind van 12 jaar hoort niet af te vallen! Dat is onverantwoord. Als ze te zwaar is, hoort ze onder de begeleiding van een dietist zodanig te leren eten en bewegen dat ze wel langer maar niet zwaarder wordt. Appelazijn is gewoon azijn met inderdaad een zure smaak, verder zit er niets in wat kan helpen bij het afvallen. Waarschijnlijk heeft je zusje iets anders aangepast in haar gedrag waardoor ze is afgevallen.

Safoesa
26-08-2007, 20:20
Een kind van 12 jaar hoort niet af te vallen! Dat is onverantwoord. Als ze te zwaar is, hoort ze onder de begeleiding van een dietist zodanig te leren eten en bewegen dat ze wel langer maar niet zwaarder wordt. Appelazijn is gewoon azijn met inderdaad een zure smaak, verder zit er niets in wat kan helpen bij het afvallen. Waarschijnlijk heeft je zusje iets anders aangepast in haar gedrag waardoor ze is afgevallen. Ze zit ook niet op dieet ofzo hoor, het enige wat ze heeft gedaan is na elke hoofdmaaltijd een bekertje te drinken en dat heeft geholpen. Nou je het gelooft of niet.

Tazzgirl
26-08-2007, 20:30
waar kan ik het halen?

Safoesa
26-08-2007, 20:34
waar kan ik het halen? Geen idee, wij hebben et vanuit marokko toegestuurd gekregen.

bellydancefan
26-08-2007, 20:36
Ze zit ook niet op dieet ofzo hoor, het enige wat ze heeft gedaan is na elke hoofdmaaltijd een bekertje te drinken en dat heeft geholpen. Nou je het gelooft of niet. Er zijn allerlei onderzoeken gedaan naar afslankmiddelen. Als er een wondermiddel was, was er nu geen overgewicht meer volgens mij. Helaas strijden er nog dagelijks veel te veel mensen tegen overgewicht. Hieronder een stukje van www.voedingscentrum.nl Vermageringspreparaten Bij de drogist, apotheek, supermarkt en soms via huiskamerverkoop zijn tientallen middelen te koop die gewichtsverlies tot doel hebben. Dit kunnen poeders, pillen en dranken zijn die vóór of in plaats van de maaltijd moeten worden gebruikt. Voorbeelden van vermageringspreparaten zijn: * preparaten met carnitine, chroom of enzymen uit ananas of papaja, die het lichaamsvet of -eiwit zouden oplossen; * kruidenmengsels en kruidenthee, die laxerend en vochtafdrijvend zouden werken; * preparaten met algen, lecithine, zeewier of gisten, die de schildklierwerking zouden stimuleren, vet zouden oplossen, laxerend of eiwitsplitsend zouden werken; * stoffen die invloed hebben op bepaalde hormonale systemen, zoals lysine en argininerijke producten die de afgifte van groeihormoon bevorderen, en efedrine en cafeïne die de stofwisseling stimuleren * stoffen die de vetverbranding zouden stimuleren, zoals appelazijn of Pu-Erh thee * supplementen met chitosan, dat de opname van vet in de darm zou remmen * supplementen met CLA (geconjugeerd linolzuur) * zwelmiddelen en vezelpreparaten, zoals guar en cellulose. Deze zwellen op in de maag, waardoor een hongergevoel achterwege zou blijven en afvallen dus minder moeite zou kosten. Geen aangetoonde werking Als er onderzoek is gedaan, gaat het vrijwel altijd om laboratoriumonderzoek of onderzoek bij dieren, waarbij hoge doseringen zijn gebruikt. Het effect bij de mens is niet aangetoond. Waarschijnlijk hebben de gevonden effecten voor de mens weinig of geen (praktische) betekenis. Het gebruik kan in sommige gevallen, bijvoorbeeld overmatig gebruik van laxerende middelen, risico opleveren voor de gezondheid, zeker op de lange termijn. Om die reden zijn bijvoorbeeld preparaten met stimulerende middelen zoalsefedra inmiddels verboden.Link: http://www.voedingscentrum.nl/voedingscentrum/Public/Dynamisch/gewicht+en+dieet/overgewicht/afvallen/vermageringsdi__ten/preparaten.htm

miniehops
26-08-2007, 20:37
hoi, k heb wel gehoord dat het helpt, en trouwens je kan het bij de tuinen kopen!! ma3a salama.

Safoesa
26-08-2007, 20:41
Er zijn allerlei onderzoeken gedaan naar afslankmiddelen. Als er een wondermiddel was, was er nu geen overgewicht meer volgens mij. Helaas strijden er nog dagelijks veel te veel mensen tegen overgewicht. Hieronder een stukje van www.voedingscentrum.nl Link: http://www.voedingscentrum.nl/voedingscentrum/Public/Dynamisch/gewicht+en+dieet/overgewicht/afvallen/vermageringsdi__ten/preparaten.htm Nogmaals; wat probeer je hier mee te bereiken? probeer je me ervan te overtuigen dat et niet helpt, terwijl ik het met mijn eigen ogen gezien heb?! Dan vertel ik je nu; stop er maar mee, ik blijf erbij dat het echt helpt.

SaSa_Lici0uss
26-08-2007, 22:40

me vriendin kwam juist aan van dat spulll.. Gataaarrrr

Pagina's : [1] 2 3