Bekijk originele versie : Kleine ogen
Moshinoe
26-08-2007, 13:52
Hoe kun je deze groter laten ogen met zo min mogelijk troep make-up?
xx_riffia
26-08-2007, 14:18
Breng een donkere tint oogschaduw op de arcadeboog aan, maar leg het accent op de buitenste ooghoeken door daar een donkerdere kleur aan te brengen (zie tekening). Let er op dat je geen donkere kleuren gebruikt op het binnenste ooghoek. Dan lijken de ogen kleiner en meer naar elkaar toe getrokken. Heb je kleine oogleden, wees dan matig met donkere kleuren op dat gedeelte. Gebruik ook geen donker oogpotlood in je oog, ogen lijken dan alleen maar kleiner. Wel kun je een wit oogpotlood in je ogen aanbrengen, zo zijn ook eventuele rode binnenrandjes minder opvallend en geeft het een frisser, meer open effect.
TIP: donkere tinten 'duwen' optisch naar 'achteren', lichte tinten brengen optisch naar 'voren'.
heb het via internet dus vraag mij niet:P
xx_riffia
26-08-2007, 14:21
Kleine ogen
Als dit je probleem is lijkt het alsof er weinig ruimte is tussen de bovenkant van je oog en je wenkbrauw. De oplossing is dus om die ruimte groter te laten lijken, door een lichte kleur op het ooglid aan te brengen.
Breng een donkere kleur aan in de holte of vouw aan de zijkant van je oog en breid dit iets verder uit om het wat uitgestrekter te laten lijken. Breng donkere eyeliner aan de buitenkant van de ogen en smeer dit wat uit. Gebruik ten slotte een highlighter aan op het harde gedeelte onder je wenkbrauw.
http://beauty.rubriek.nl/modeschoonheid/plaatjes/makeup/diepliggend.gif
Chekouri
13-09-2007, 12:09
Zet oogpotlood aan de buitenkant van je oog niet van binnen.....en eyeliner boven net op je wimpers beetje naar buiten doortrekken van beneden hetzelfde, de lijntjes moeten elkaar tegemoet komen...
probeer het maar succes
Letchiinaa_
13-09-2007, 14:51
Kleine ogen zijn schattig.
Lhayet_fi_Dunya
13-09-2007, 16:05
Ich habe kleine ogen:jammer:
Letchiinaa_
13-09-2007, 16:18
I know.:love:
miss_tangier
13-09-2007, 16:30
ik heb grote ogen:jammer: ik vind kleine ogen mooier dat is zo schattig:o
Lhayet_fi_Dunya
13-09-2007, 16:55
ik heb grote ogen:jammer: ik vind kleine ogen mooier dat is zo schattig:o
Het ziet er eigenlijk best wel stom uit:hihi: Kleine ogen maarja ik heb heb moet er tevreden mee zijn:banana:. Groot is mooii maar niet te groot koeien groot:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.