Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Freakin girlie girls..........

Pagina's : [1] 2 3 4

saidaaatje
13-08-2002, 18:03

hey meiden ik vroeg me af er er meer crazy chica s als my hier zijn.want elke keer als ik een gaaf liedje hoor brn ik gewoon door t hele huis aan t freaken en aan t dansen......en als ik dan aan t werk ben of ik loop in de stad en hoor gave muziek,damn dan moet ik me echt inhouden.....hebben jullie dat ook....... ik weet nog een paar weken geleden in brussel,toen hoorde ik een gave plaat en was een beetje mee aan t grooven komt er zon franse kaaskop naar me tu veux danser avec moi????ikke zo i dont speak french..en later ging ik van zon enkelsokjes bij hem kopen kreeg ik ze gratis :D

Moonshine
13-08-2002, 18:13
haahha jij bent zwaar loony......ik denk dat ik niet zo loony ben maartja kom dicht bij in de buurt..........

Missrapster
13-08-2002, 18:13
haha...meid ik ben echt gek...zonder grappen..als ik muziek hoor begin ik mee te zingen en te dansen...ik heb echt schijt aan iedereen..ik dans in de winkels..overal..me moeder lacht me echt altijd uit...;)...i'm really crazy...:toink:

saidaaatje
13-08-2002, 18:21
hmmmmm nee ik denk dat we gewoon meiden zijn die lol in hun leven hebben en schitj aan idreen hebben.sorry but i love music en tja als ik tergens hoor ewa jah dan ben ik niet te stoppen......

saidaaatje
13-08-2002, 18:23

hey mora tegenwoordig ben je een meisje he of niet??waarom reagger als je er staat hey meiden??je hoort hier ook bij hmm ok nice to know en pleasee ga naar je eigen topics je verpest de mijne:D

Missrapster
13-08-2002, 18:24
he omar wat heb jij tog steeds waarom reageer je iedere keer zo dom tegen mij...zo kom jij alleen bij mij op de verkeerde lijst..mn jongen..:kwaad:

saidaaatje
13-08-2002, 18:26
omar kan niet tegen crazy girlies maarree we zijn wel gezellie:D en we kunnen mensen voor schut zetten als geen ander:D

Missrapster
13-08-2002, 18:38
haha...you are right...;)

saidaaatje
13-08-2002, 18:57
i know i am right nee maar ik ben blij dat ik niet de enige freaky girl ben:D

Missrapster
13-08-2002, 19:05
haha er zijn er nog veel meer believe me en die zijn nog erger dan ons...hihihi....:hihi:

Missrapster
13-08-2002, 19:14
he babycake..zo ben ik ook...kloop op straat en heb ineens zon aanval om te zingen..begin gelijk met zn alle te zingen en te stampen...de meeste kijken me echt aan van hello...

BZZZZZZZZ
13-08-2002, 19:32
Origineel gepost door saidaaatje hey meiden ik vroeg me af er er meer crazy chica s als my hier zijn.want elke keer als ik een gaaf liedje hoor brn ik gewoon door t hele huis aan t freaken en aan t dansen......en als ik dan aan t werk ben of ik loop in de stad en hoor gave muziek,damn dan moet ik me echt inhouden.....hebben jullie dat ook....... ik weet nog een paar weken geleden in brussel,toen hoorde ik een gave plaat en was een beetje mee aan t grooven komt er zon franse kaaskop naar me tu veux danser avec moi????ikke zo i dont speak french..en later ging ik van zon enkelsokjes bij hem kopen kreeg ik ze gratis :D Moet je voor stellen als je gewoon met m ging dansen, dan had je vast en zeker meer dingen gratis gekregen

Missrapster
13-08-2002, 19:35
haha...ja bzzzzzzzzzz daar heb jij goed over nagedacht....;)

TonyM
13-08-2002, 21:31
Op straat dansen is wel cool ... ter compensatie van het uitgaan! Ga ma lekker uit je dak dannnnnnnnnn! Shake ya ass .. watch yourself ... shake ya ass!!

saidaaatje
13-08-2002, 22:17

hey mensen jullie vern********en me topic als jullie willen vecjten ga dan naar buiten okezzz :D en ik denk dat ik al raar ben maar er zitten nog wel ergere weirdo's als my hier :D

Pagina's : [1] 2 3 4