Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Morgen op ned3 om 20.45.......

Nouraia
11-10-2003, 00:11

jaaaaaaaaaa...........anders keken jullie niet :o :D Islam, tegenwoordig een godsdienst die aan het wegvagen is En ik weet zeker, ik heb het echt niet mis Mensen houden zich bezig met drugs drank en nog meer verboden dingen Zoals uitgaan, sex, gokken en voor een publiek zingen Meiden met hoofddoek En daaronder een ontzettend strakke broek Jongens die altijd en overal meiden achterna gaan Ze denken er nooit aan om voor 1 minuut voor Allah te gaan staan Mannen, heb respect voor onze vrouwen Zodat zij ons weer kunnen vertrouwen en op ons kunnen bouwen O mensen dit leven is niet voor altijd, en zal stoppen En we zullen geen plek vinden om voor Allah te verstoppen Elke fout die we maken word genoteerd En niemand die van zijn fouten leert Als we niet veranderen wacht ons een pijnlijke straf En niet meteen denken van: “Jij bent maf” Neem de tijd om je godsdienst te bestuderen En doe je best om het aan je kinderen te leren Denk aan de gunsten die Allah ons heeft gegeven En probeer naar zijn vergiffenis te streven O mensen vergeet de gunsten van Allah niet En onthoud dat Allah alles ziet Niks blijft voor hem verborgen Hij weet al wat jij gaat doen, morgen Wa salaam wa aljkoem warahmatoe allah wa barakatoeh

salimma19
11-10-2003, 00:18
Dit is niet waar, velen zijn juist na 11 september en de zogenaamde 'oorlog tegen terreur' meer met de islam bezig. Ik ken er genoeg. Je moet wel verder kijken dan je neus lang is en niet zomaar dingen gaan roepen. Tuurlijk heb je mensen die afdwalen, maar zeker niet allemaal. Neem dat maar van mij aan.

Nouraia
11-10-2003, 00:22
wat ik dan waarneem bewijst toch weer het tegendeel salimma.....

salimma19
11-10-2003, 00:26
Dan wil ik niet weten door wat voor soort mensen jij omringt bent. Ik ken in ieder geval genoeg mensen die veel met islam bezig zijn en niet op internet fabeltjes aan het plaatsen zijn over hoe IEDEREEN de islam in de steek laat.

RealCasawia
11-10-2003, 00:38

Nou Salimma ik vind ook dat er erg veel mensen ontspoord zijn en die mensen moeten zich aangesproken voelen die text is juist naar hun gericht en niet naar degenen die goed bezig zijn: Keep up the good work...Let Allah be your guide !!

Jeblia_Tetouania
11-10-2003, 02:04
shit hey ik dacht shie leuke film ofzo :kwaad:

Nouraia
11-10-2003, 13:26
vergeef me.....Jeblia_Tetouania

lilmaroc
11-10-2003, 13:31
Nouraia wie is dat op je avater? ze kijkt me aan alsof ik 3 ogen en 5 neuzen heb :maf:

Nouraia
11-10-2003, 13:40
Origineel gepost door lilmaroc Nouraia wie is dat op je avater? ze kijkt me aan alsof ik 3 ogen en 5 neuzen heb :maf: kijk naar het nieuws op RTM en gij zult zien :D

lilmaroc
11-10-2003, 13:51
Origineel gepost door Nouraia kijk naar het nieuws op RTM en gij zult zien :D :maf: RTM? ow shie mocro net..noo wij kunnen niet ontvangen :(

Nouraia
11-10-2003, 14:02
welke mocro kan rtm nou niet ontvangeeeenenenenenen