Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik stel voor!!

Pagina's : [1] 2

RaZer
10-10-2003, 22:42

Dat we allemaal naar www.funx.nl luisteren. Zo creeren we onze eigen uitgaans sfeertje! Kan je naar het weekend met je nederlandse klasgenoten meepraten over het uitgaan. En hier doen we alsof we samen zijn. Dus is er een leuk liedje bezig dan begin je een gesprek. Of als je een leuk lid zie loop (scroll) je naar hem toe en vraag je hem of haar of je haar niet eerder heb gezien. Owja iedereen mag naar binnen! Jaaaaaaaaaaahhhhhhhh dat horen wij niet vaak he!

NaDoR.ZiNa
10-10-2003, 22:44
Hahahaha wat verveling allemaal wel niet met je doet

NaDoR.ZiNa
10-10-2003, 22:46
Where is the lovaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

chicamaroquia
10-10-2003, 22:46
:hihi: Ff m'n tijgerprintstring tevoorschijn toveren!! Als ik uitga, ga ik uit in stijl... :p

salimma19
10-10-2003, 22:47

We kunnen ook allemaal braaf gaan bidden en de koran lezen........

RaZer
10-10-2003, 22:50
Origineel gepost door salimma19 We kunnen ook allemaal braaf gaan bidden en de koran lezen........ we kunnen nu ook allemaal gaan werken en het geld wat we dan verdienen aan arme mensen geven :rolleyes: neem niet alles serieus AUB

chicamaroquia
10-10-2003, 22:51
Het is sarcastisch bedoeld denk ik... :)

RaZer
10-10-2003, 22:51
Origineel gepost door chica*******a :hihi: Ff m'n tijgerprintstring tevoorschijn toveren!! Als ik uitga, ga ik uit in stijl... :p weer een afknapper wil niet weten wat voor ondergoed jij draagt!! :kwaad: Je zal dan wel niet voor je drinken hoeven te betalen. :hihi:

Jeblia_Tetouania
10-10-2003, 22:57
moet je het vooral hiero zetten alsof die nederlanders niet op het forum kijken:maf:

chicamaroquia
10-10-2003, 22:58
Origineel gepost door RaZer weer een afknapper wil niet weten wat voor ondergoed jij draagt!! :kwaad: Je zal dan wel niet voor je drinken hoeven te betalen. :hihi: Wie zegt dat dat ondergoed is... :stout: Ben van plan om alleen dat te dragen... :p

RaZer
10-10-2003, 23:04
Origineel gepost door chica*******a Wie zegt dat dat ondergoed is... :stout: Ben van plan om alleen dat te dragen... :p Je hoeft dan echt geen geld mee te nemen, als je zo komt opdagen! :hihi:

chicamaroquia
10-10-2003, 23:07
Origineel gepost door RaZer Je hoeft dan echt geen geld mee te nemen, als je zo komt opdagen! :hihi: Volgens mij verdien ik dan geld... :hihi: Allah ye 7fed... :jammer: Maar er zijn echt mensen die zo uitgaan!! Heb een keer een foto van een Antiliaanse ex-klasgenote gezien! :eek: Ze had een doorschijnend truitje aan (geen bh of wat dan ook eronder) en een string!! :jammer: Mounir, een jongen die toen bij ons in de klas zat, kreeg kotsneigingen en rende de klas uit. Ik moest lachen en werd de les uitgestuurd. Die foto is uiteindelijk bij de leraar beland... :hihi: Die goede oude tijd... :p

RaZer
10-10-2003, 23:11
Laten we niet roddelen :o stuur me een pm en vertel me alle details :hihi:

chicamaroquia
10-10-2003, 23:13
Dit is geen roddelen, waar gebeurd en ze heeft zelf de pica aan iedereen laten zien... :jammer: Maar pm is onderweg... :hihi:

RaZer
10-10-2003, 23:15

Origineel gepost door chica*******a Dit is geen roddelen, waar gebeurd en ze heeft zelf de pica aan iedereen laten zien... :jammer: Maar pm is onderweg... :hihi: ja ja is goed.. :kwaad: Pm die foto nou maar :hihi:

Pagina's : [1] 2