Bekijk originele versie : Even een vraagje
Mensen, even jullie advies graag.
Ik ben momenteel zwanger en ben over 3 maanden uitgeteld. Ik ben opzoek naar leuke namen, voor een jongen heb ik al een naam maar voor een meisje nog niet. Nu zit ik te denken aan de namen "Rayanne" of "Liliane" maar zijn dit wel arabische namen?
bollebuik
24-08-2007, 21:08
liliane? :lol:
doe marjane , klinkt leuker :moe:
alhoecima girl
24-08-2007, 21:10
Mensen, even jullie advies graag.
Ik ben momenteel zwanger en ben over 3 maanden uitgeteld. Ik ben opzoek naar leuke namen, voor een jongen heb ik al een naam maar voor een meisje nog niet. Nu zit ik te denken aan de namen "Rayanne" of "Liliane" maar zijn dit wel arabische namen?
meid, je zegt je bent over 3 maanden uitgerekend dan weet je toch wel wat het word?, dan hoef je alleen op zoek te gaan naar meisjes of jongens namen.
Of wouden jullie het niet weten :o
pelikaan
24-08-2007, 21:11
Marjane? Lawah Aldi of Lidl :moe:
Rayanne klinkt wel mooi, maar Lilian vind ik alleen leuk staan bij een negermeisje met van dat mooie rastahaar en mooi gekleurde klaren in dr haar :o
bollebuik
24-08-2007, 21:12
Rayanne klinkt wel mooi, maar Lilian vind ik alleen leuk staan bij een negermeisje met van dat mooie rastahaar en mooi gekleurde klaren in dr haar :o
gek, liliane staat mooi bij een ouwe anita met grijze haren en klompen.
elke liliane die je hier vindt, ziet er zo uit.
doe je zo'n kleine baby toch niet aan zeker :(
ik heb ééééééééééécht een mooie meisjesnaam :banana:
wollaaaaaah!!! ma ik ga die bekend maken!!!! gaan jullie er allemaal mee lopen :ego:
alhoecima girl
24-08-2007, 21:13
ik had een vrouwelijke collega die zo heete :hihi: en dei was van surinaamse kom af
Die namen klinken niet echt Arabisch nee, vooral Liliane niet.
Wrom zoeken mensen van die aparte namen :rolleyes:, oude maar simpele namen met een mooie (islamitische) betekenis of achtergrond zijn toch prima?
Rouwayda
24-08-2007, 21:17
d'r zijn zooooveel mooie bestaande arabische namen, ik begrijp niet dat iedereen 'uniek' wil zijn tegenwoordig...nu is het zo, hoe westers het klinkt hoe mooier:maf2:..
Snap het ook niet.. ten eerste past het totaal niet bij een marokaan en ten tweede je moet mensen duizend keer uitleggen waar de naam vandaan komt.. tuurlijk gaat iedereen zeggen wat een apparte of wat een mooie naam maar ondertussen:hihi:
doe maar normaal dan doe je al gek genoeg .. ofniet:haha:
Ik zeg dan idd dat ik de naam apart vind ja, maar apart staat bij mij gelijk aan.. sjonge kon je niets anders bedenken :hihi:.
En ja, gewoon lekker normaal.
Heb ik ook gedaan met de naam van mijn aanstaande dochtertje incha'Allaah.. alhoewel ik nog steeeeeeds niet zeker weet of het wel een meisje is :moe:.
bollebuik
24-08-2007, 21:23
net zoals de naam van je zoontje geheim moest blijven:rolleyes:
meid dit is m.nl ... niks blijft geheim:hihi:
ja mijn zoontjes naam :moe:
maar die is verklapt geweest, ma'liesh...héél de wereld draagt'm nu al :moe:
maar mijn meisjesnaam niet!! daba tshoefoe!!!! niemand verklapt 'm !!
hoezo weet je het niet zeker oemmie?
Baby werkt niet mee.
Bij de laatste echo (ong. 4 weken geleden) zei de gyneacoloog dat ze een meisje dacht te zien, maar ze raadde me aan nog niet alles in het roze te gaan kopen. De voetjes zater er namelijk wel weer deels voor.
Incha'Allaah over een week weer een echo, dus dan ga ik weer goed koekeloeren naar het scherm :).
Ik vind Rayanne of Lilliane echt niet-islamitisch klinken..meer westers.
Ik ken die namen alleen bij hollanders..
Of het wel islamitische namen zijn??:kweetnie:
walahoe a3lam
bollebuik
24-08-2007, 21:29
islamitisch??? ik ken geen enkele sahabia die zo heette hoor
Sjonge jonge, kunnen jullie niet gewoon zeggen of het een arabische naam is of niet, jullie hoeven mij niet direct aan te vallen. Typisch marokkanen zeg, je vraagt om advies en je wordt direct uitgelachen en veroordeeld. Ik wil juist geen westerse naam, daarom vraag ik of het arabische namen zijn.
ooh wat een deugenietje is het ook:hihi:
is een pret echo geen optie?(3d)
Nee vind een 3d echo btje duur en ik krijg nu toch om de 2 weken een echo (gratis), dus als het zo moet zijn dat we het niet krijgen te weten, nou dan vinden we dat niet zo erg hoor..
(denk toch wel dat het een meisje is.. :))
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.