Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : liefde

Pagina's : [1] 2

Blair
10-10-2003, 21:15

ben verlieft op een meisje, maar durf het niet te zeggen. wat nu? mischien kunnen jullie mij helpen. bedankt :Iluvu: :zwaai:

pilligrossaboy
10-10-2003, 23:45
ga er op af je bent tog een man of niet?

Zjeniaa
11-10-2003, 11:48
Origineel gepost door Blair ben verlieft op een meisje, maar durf het niet te zeggen. wat nu? mischien kunnen jullie mij helpen. bedankt :Iluvu: :zwaai: Hoe oud ben je eigelijk? Dat is toch een makkie :confused:

DOUKALIA18
11-10-2003, 23:55
zeg het tege haar

Farida_zina
23-10-2003, 12:36

Durf je het niet te vertellen?

Farida_zina
23-10-2003, 12:38
Waarom stuur je haar geen brief of mailtje..., dat gaat makkelijker denk ik...

zubair
23-10-2003, 12:42
Ik zou niets doen als ik jouw was. Potjandorrie, heb je weer te lang gekeken dat shaitan met je gespeeld heeft. Elke blik is een giftige pijl van de Shaitan. Wat ik zou doen als ik jou was, is haar negeren en elke keer je blik naar beneden werpen totdat dat geblaas van shaitan in je onderbuik weg is. Als je een man bent dan ga je niet op haar af, maar onderdruk je je lusten en begeertes. Elke vrouw die jij benadert voor het huwelijk voor een verboden relatie, kan betekenen dat jouw vrouw of dochter later ook versierd worden. Dat vind jij toch ook niet leuk. En als je echt helemaal gek op haar bent en zij is de geschikte kandidate voor je, benader haar vader en ga haar hand vragen. Nadat je haar gesproken hebt in aanwezigheid van haar vader bijvoorbeeld dan kom je erachter of ze ook met je wil. Kijk uit voor ontuchtige praktijken. In het westen is versieren en zo heel stoer. Maar geloof me het maakt meer kapot dan je lief is. Het is logisch dat als je meer dan twee keer op een lustige manier naar een vrouw kijkt dat je verliefd word. Dus uitkijken met je ogen. Waar je naar kijkt, daar gaat je hart naar verlangen. En als je het niet hebt binnen handbereik, dan creer je wanhoop in je hart.

ABBUFOUAD
23-10-2003, 12:43
wat een mietje joh ga gewoon recht op je doel af nee heb je en ja kun je krijgen of terwijl nooit geschoten is altijd mis geschoten kop op en ga er voor

zubair
23-10-2003, 12:46
Origineel gepost door Farida_zina Waarom stuur je haar geen brief of mailtje..., dat gaat makkelijker denk ik... "Help elkaar met vrees en taqwa en help elkaar niet met zonde en overtreding" (Soerah Al Maidah ayat 2) "En nadert niet de zedeloosheid, de openlijke noch de verborgene" (Soerah Al An'am ayat 151) "Nader niet de ontucht" (Soerah Al Isra ayat 32)

zubair
23-10-2003, 12:49
Ik zou je juist een mietje vinden als je er op af ging stappen. Want laten we eerlijk zijn, door de opmerking van bepaalde mensen laat je je verleiden om er op af te stappen. Stel je voor je stapt op haar af en ze scott je. Weet dat als je op haar afstapt dat Allah niet tevreden hiermee is omdat je zondigt. Weet dat je naar de shaitan luistert als je het doet. Weet dat je je overgeeft aan je lusten en begeertes. Stel je zelf de vraag wat heb je liever? De tevredenheid van Allah of de tevredenheid van de Shaitan? Geef antwoord in jezelf en doe wat je wilt.

Farida_zina
23-10-2003, 13:02
Origineel gepost door zubair Ik zou je juist een mietje vinden als je er op af ging stappen. Want laten we eerlijk zijn, door de opmerking van bepaalde mensen laat je je verleiden om er op af te stappen. Stel je voor je stapt op haar af en ze scott je. Weet dat als je op haar afstapt dat Allah niet tevreden hiermee is omdat je zondigt. Weet dat je naar de shaitan luistert als je het doet. Weet dat je je overgeeft aan je lusten en begeertes. Stel je zelf de vraag wat heb je liever? De tevredenheid van Allah of de tevredenheid van de Shaitan? Geef antwoord in jezelf en doe wat je wilt. Je hebt wijze woorden zubair... mashallah... ;) Ik hoop dat jij zelf ook wijs bent en niet alleen je woorden.. :zwaai:

zubair
23-10-2003, 13:06
Origineel gepost door Farida_zina Je hebt wijze woorden zubair... mashallah... ;) Ik hoop dat jij zelf ook wijs bent en niet alleen je woorden.. :zwaai: Doe een smeekbede voor me bij ALlah, dat ALlah mij en jullie beschermt tegen de vervloekte duivel en ons leidt naar de schoonheid van de Islam.

Farida_zina
23-10-2003, 13:08
Origineel gepost door zubair Doe een smeekbede voor me bij ALlah, dat ALlah mij en jullie beschermt tegen de vervloekte duivel en ons leidt naar de schoonheid van de Islam. Inshallah...

Elfniewna
23-10-2003, 13:20
Ik ben het eens met Zubair :)

Atlas_Gebergte
23-10-2003, 15:26

Ik zou niets doen als ik jouw was. Potjandorrie, heb je weer te lang gekeken dat shaitan met je gespeeld heeft. Elke blik is een giftige pijl van de Shaitan. Wat ik zou doen als ik jou was, is haar negeren en elke keer je blik naar beneden werpen totdat dat geblaas van shaitan in je onderbuik weg is. Als je een man bent dan ga je niet op haar af, maar onderdruk je je lusten en begeertes. Elke vrouw die jij benadert voor het huwelijk voor een verboden relatie, kan betekenen dat jouw vrouw of dochter later ook versierd worden. Dat vind jij toch ook niet leuk. En als je echt helemaal gek op haar bent en zij is de geschikte kandidate voor je, benader haar vader en ga haar hand vragen. Nadat je haar gesproken hebt in aanwezigheid van haar vader bijvoorbeeld dan kom je erachter of ze ook met je wil. Kijk uit voor ontuchtige praktijken. In het westen is versieren en zo heel stoer. Maar geloof me het maakt meer kapot dan je lief is. Het is logisch dat als je meer dan twee keer op een lustige manier naar een vrouw kijkt dat je verliefd word. Dus uitkijken met je ogen. Waar je naar kijkt, daar gaat je hart naar verlangen. En als je het niet hebt binnen handbereik, dan creer je wanhoop in je hart. Ik ben het helemaal eens met Zubair, de meeste hier geven echt een slechte advies. Jullie adviseren iets dat haram is, niet op die meid afstappen nee doe het op een halal-manier en luister a.u.b. niet naar de mensen die hier zeggen dat je een mietje bent, want de shitaan speelt hier een grote rol en brengt de mensen op de verkeerde gedachtes. Doe het niet en luister naar de bovenstaande tekst van Zubair, dat is halal. Wa Sallaam Alikoum

Pagina's : [1] 2