Bekijk originele versie : Trouwen
Ik wou iedereen even wat vragen.
Wat vind jullie dat je beter met iemand kan trouwen die je kent of iemand die je ouders voor je willen
ik ben heel benieuwd naar wat jullie vinden.
Groetjes miss_Rotterdam.
nasssira
10-10-2003, 21:17
ik kan echt niet trouwen met iemand die ik niet ken
Salaam sorry hoor maar ik zal inshallah trouwen met iemand die ik ken!!
Jij moet met diegene de rest van leven doorbrengen en niet je ouders!!
Beslama en thalla Melalia
Origineel gepost door Melalia
Groot gelijk!!
Insallah zal ik ook trouwen met iemand die ik GOED ken...
Voor jou ook....insallah :zwaai:
Serendipity
11-10-2003, 12:29
Ik ben verloofd met iemand die ik ken en zelf heb ontmoet:Iluvu:
Origineel gepost door Serendipity
Ik ben verloofd met iemand die ik ken en zelf heb ontmoet:Iluvu:
Mabrouk :D
veel geluk samen :zwaai:
Serendipity
11-10-2003, 12:34
Origineel gepost door ~M@ghrAbiA~
Mabrouk :D
veel geluk samen :zwaai:
schoekran lieverd:blauwkus:
Trouwen met iemand van wie je de gedachtengang kent. Maar NIET met een iemand waarmee je eerst een haramrelatie moet moet aangaan. Dan pas ik.
Als ik zou moeten kiezen tussen een meisje waarmee ik een haramrelatie moet aangaan en een meisje dat ik helemaal niet ken, dan kies ik voor de laatste. Een huwelijk moet je niet met zondes beginnen. Hoe wil je dat Allah je huwelijk gaat zegenen?
Origineel gepost door Najib26
Trouwen met iemand van wie je de gedachtengang kent. Maar NIET met een iemand waarmee je eerst een haramrelatie moet moet aangaan. Dan pas ik.
Als ik zou moeten kiezen tussen een meisje waarmee ik een haramrelatie moet aangaan en een meisje dat ik helemaal niet ken, dan kies ik voor de laatste. Een huwelijk moet je niet met zondes beginnen. Hoe wil je dat Allah je huwelijk gaat zegenen?
Helemaal mee eens!!!!
tetuania4life
11-10-2003, 21:13
inscha'alah wil ik ook trouwen met iemand die ik ken je kan ook met iemand trouwen die je al een tijdje kent (zonder dat je een relatie hebt gehad met die persoon gaat ook toch?????????
nou jah inscha'alah i koen ghair
saalam aleykoem wr wb
Origineel gepost door NadinaNadina
Je leert iemand pas kennen als je met hem onder 1 dak woont!!!
Zo is het maar net
Nawalita
14-10-2003, 11:35
salaam
Als de ouders er niet mee eens zijn over een man dan zou ik er niet aan beginnen want je ouders die gunnen je alleen de beste. Als mijn moeder een man zou afkeuren dan zou ik er zonder over na te denken niet met hem trouwen want zij weet wat het beste is.
Verder kan je ook met iemand trouwen die je niet kent, want je kunt kijken wat voor familie hij heeft. Mijn familie laat mij alleen trouwen als zijn familie ook oke is anders niet. Waarom wilt iedereen uit liefde trouwen? Dat was vroeger toch ook niet. Tegewoordig zeggen veel meisjes: ik wil mijn man eerst goed leren kennen en we moeten verliefd zijn voordat ik met hem ga trouwen. Er is toch ook iets van leren houden van je man. Mijn ouders kende elkaar ook niet voor hun huwlijk ze hebben een goed huwlijk (met alle ups en downs) gehad.
Beslama
Origineel gepost door N@wel
salaam
Als de ouders er niet mee eens zijn over een man dan zou ik er niet aan beginnen want je ouders die gunnen je alleen de beste. Als mijn moeder een man zou afkeuren dan zou ik er zonder over na te denken niet met hem trouwen want zij weet wat het beste is.
Verder kan je ook met iemand trouwen die je niet kent, want je kunt kijken wat voor familie hij heeft. Mijn familie laat mij alleen trouwen als zijn familie ook oke is anders niet. Waarom wilt iedereen uit liefde trouwen? Dat was vroeger toch ook niet. Tegewoordig zeggen veel meisjes: ik wil mijn man eerst goed leren kennen en we moeten verliefd zijn voordat ik met hem ga trouwen. Er is toch ook iets van leren houden van je man. Mijn ouders kende elkaar ook niet voor hun huwlijk ze hebben een goed huwlijk (met alle ups en downs) gehad.
Beslama
:goedzo:
ik wil met iemand trouwen..
die ik niet ken :confused:
nooit gezien heb :confused:
ik wil m voor t eerst zien op mn bruiloft :rolleyes:
:D :D :D
grote verassing :D
:zwaai: hanoa
Bent_Fes
20-10-2003, 19:53
Helemaal mee eens!!!!
Is dat zo, uit jouw eerdere berichtje las ik net iets anders!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.