Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : borstvoeding tijdens Ramadan!

miss1980
24-08-2007, 14:58

Ik heb een dochter van twee maanden en het borstvoeding gaat harstikke goed,, ze groeit goed,, maar ik ben zo bang dat de borstvoeding tijdens de ramadan achteruit gaat, hoe kan ik dat voorkomen, ik wil absoluut gewoon vasten, ik heb geen zin om later alleen te gaan vasten. Iemand tips!!:confused: :confused: :confused:

cateraar
24-08-2007, 15:04
Ik heb van mijn zus begrepen dat niet bij elke vrouw de melkproductie afneemt tijdens het vasten. Als je na maghreb goed eet en drinkt en overdag kolft, dan heb je grote kans dat je melkproductie op gang blijft. het is gewoon een kwestie van proberen, bij de ene vrouw stopt de melk al na een dag, de andere vrouw houdt genoeg melk...

RENTMEESTER
24-08-2007, 15:33
Ik heb van mijn zus begrepen dat niet bij elke vrouw de melkproductie afneemt tijdens het vasten. Als je na maghreb goed eet en drinkt en overdag kolft, dan heb je grote kans dat je melkproductie op gang blijft. het is gewoon een kwestie van proberen, bij de ene vrouw stopt de melk al na een dag, de andere vrouw houdt genoeg melk... En hoe komt dat? Hebben zij grote opslagtanks ofzo...?

dahab_lokje
24-08-2007, 16:07
heb tijdens de ramadan gewoon borstvoeding gegeven.Veel drinken en veel melkprodukten eten na magrib en s'morgens en dan blijft de melkproduktie inschallah wel.

Samira_C
24-08-2007, 16:15

heb tijdens de ramadan gewoon borstvoeding gegeven.Veel drinken en veel melkprodukten eten na magrib en s'morgens en dan blijft de melkproduktie inschallah wel. He meid weet jij toevallig hoe je je melk productie op kan krikken? me dochtertje wilt niet aan de borst en daardoor kolf ik me melk nu al 1 maand en geef het via een flesje. Ik kolf maar 50cc en de andere borst maar 20 cc dat is behoorlijk weinig:(