Bekijk originele versie : morokkanse meiden willen trouwen om dat ze dan meer vrijheid krijgen
dat denken de meeste ze willen vroeg trouwe om dat ze het thuis vaak niet naar hun zin hebben en willen dan trouwen dat hun man za3ma wat maklijker is en vrijer neej dames zo werkt het niet je moet trouwen om dat je met elkaar n leven wilt delen ;) en meerdere levens zelfs de kinders niet vergeten natuurlijk
maar dit is volgens mij egt zo.. ze gaan trouwen om meer vrijheid te krijgen das toch trouwe met n slechte gedachte kan niet en mag niet
maar dankzij deze gedachte gang van deze dames hoef je maar n keer wat te zeggen over trouwen en ze beginnen al te dromen :o waar door ze maklijk voor gek worden gehouden :jammer: jullie dames moeten toch wel beter weten :o.
chicamaroquia
10-10-2003, 19:50
Ik denk juist dat je een stukje vrijheid op zal moeten geven als je trouwt... :)
Lady_moi
10-10-2003, 19:54
ja ik denk da ook minder vrijheid als ge trouwt en ik denk da ze willen trouwen voor sex whhahaa
chicamaroquia
10-10-2003, 19:55
:hihi:
Viespeuk! :p
chicamaroquia
10-10-2003, 20:10
Origineel gepost door TONYMONTANA
:melig:ahahaha daarom :melig:
maar siri nee ze denken dat ze t thuis moeilijk hebbe terwijl vaak dat niet zo is en verwachten dat ze als ze getrouwd zijn t maklijker krijgen :confused:
El7amdolilah heb ik niet zo'n denkwijze... :)
Lady_moi
10-10-2003, 20:11
kwee nie kben nie getrouwd :confused:
chicamaroquia
10-10-2003, 20:24
jah beter trouwen om meer vrijheid zou wel stom zijn ;)
Wollahila, toppunt van domheid!! Ewa, dan ben je getrouwd en dan heb je de vrijheid die je altijd wilde. Ga je dan ineens achter de jongens aan ofzo... :maf:
Te ziek voor woorden toch... :jammer:
Je krijgt er schoonouders bij en een partner, dus je moet met meer mensen rekening houden... :)
SweetRose
10-10-2003, 20:28
Hangt er natuurlijk van af met wie je trouwt en wat de afspraken zijn ivm vrijheid ;)
Lady_moi
10-10-2003, 20:31
jah beter trouwen om meer vrijheid zou wel stom zijn ;)
dat komt nog wel incha allah :zwaai:
inshallah :zwaai:
SweetRose
10-10-2003, 20:43
afspraken hoef je niet te maken je kent ze denk ik al ze staan in de qoraan ;)
Ja dat weet m'n kleinste teen nu ook hooor ;)
Maar wat ik bedoel met afspraken is als bv. Ali (m'n verloofde) me genoeg vrijheid geeft die ik hier thuis al heb.
Kdenk niet dat dat een probleem gaat zijn, want hij is zo éénmaal.
lmohim wa k wil zeggen is dat als je trouwt en je spreekt samen af dat bv. ik altijd Ali moet zeggen waar k heen ga en wat ik doe (wat me zeer logisch lijkt), dat ie jou dan nog meer gaat vertrouwen en jou laat doen wat je thuis ook al deed..
Nu in mijn geval is dat echt geen groot probleem want ik ben een braaf meisje en iedereen weet dat.. mij vind je NOOIT int stad, ik heb geen mfelasvriendinnen en ik ben op het rechte pad hamdolilah..zo ben k opgevoed en zo wil ik ook leven onder Allah's wensen :)
En als ik de vrijheid moet opgeven voor Ali, die ik nu thuis al heb, dan denk ik dat wij eens goed moeten praten, want supergroot is die vrijheid niet hoor en ik ben ook niet zo iemand die, wanneer je een vinger aanbied een gehele hand aanneemt!! snap je wat ik wil bedoelen?
want ik krijg nix verwoord vandaag :(..
maar ik bedoel het goed hoor :)
En voor de zekerheid..ik heb m'n jawoord niet gegeven omdat ik 'zehma' meer vrijheid wou, want als ik dat wou, wie houdt mij tegen omdat nu te doen, en het slechte pad te gaan volgen...:rolleyes:
Maar ik wil dat niet, en mijn ouders natuurlijk ook niet :D..
Hamdolilah..ik ben trots op mijn eigen..:zwaai:
sorry voor veeels te veel leeswerk :maf2:
Lady_moi
10-10-2003, 20:46
lekker boeiend :D
Bij mij gaat het niet om... VRIJHEID
Ik zal met iemand trouwen, als hij van mij houdt en ik van hem... En over alles kunnen praten..... Een echte man... Mar tegenwoordig zijn het er niet veel....
Alleen maar van die kinderjongetjes... Die zich op t moment met jou goed gedragen, maar achter je rug zijn ze roddel jongetjes
Ik ben 21 en heb en heb ene dochter en binnenkort een mijn tweede, maar ik ga niet trouwen omda ik een vader wil voor mijn kinderen.... Ik wacht wel op de ware:)
SweetRose
10-10-2003, 20:51
Origineel gepost door Chyhaan
Bij mij gaat het niet om... VRIJHEID
Ik zal met iemand trouwen, als hij van mij houdt en ik van hem... En over alles kunnen praten..... Een echte man... Mar tegenwoordig zijn het er niet veel....
Alleen maar van die kinderjongetjes... Die zich op t moment met jou goed gedragen, maar achter je rug zijn ze roddel jongetjes
Ik ben 21 en heb en heb ene dochter en binnenkort een mijn tweede, maar ik ga niet trouwen omda ik een vader wil voor mijn kinderen.... Ik wacht wel op de ware:)
Mss een onbeleefde vraag van mij sorry..
Maar Heb jij al onhuwend kinderen? :confused:
Origineel gepost door zin 'n midar
Mss een onbeleefde vraag van mij sorry..
Maar Heb jij al onhuwend kinderen? :confused:
Ja
Lady_moi
10-10-2003, 21:00
respect :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.