Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Teringzooi

LELIJKERD
13-08-2002, 15:55

ik zit op mijn werk en de aroma van cappucino komt me tegemoet maar geen zin om op te staan !!! tering man, nog anderhalf uur op kantoor branden diend jemahoem

Missrapster
13-08-2002, 16:00
jij weer...eerst was het fatna en nu is het cappucino...wallah ik heb net een lekker bakje koffie gedronken...met een gebakje en het was heerlijk..kzou je graag wat wille aanbieden...maar de afstand is te groot..ik kan je ook een foto faxe maar daar heb je nix aan...mijn darling...;)

DangerousChick
13-08-2002, 16:00
hey kanjer, hoe staat hte leven ermee, alles goed met je behalve dat je te lui bent om je cappucino te halen. Heb je geen collega`s die je ff kan sturen om je koffie te halen.!!!

Missrapster
13-08-2002, 16:05
he waarom huur je geen loopjonge ofzo... Ik kan moeilijk naar je toe kome en cuppucino aan je geven...sluit je ogen en doe alsof je een bakje cuppucino drinkt...misschien lukt het wel...ik verveel me dood weet je ...dus kraam alleen onzin uit...;)

LELIJKERD
13-08-2002, 16:20

DC, JE BENT NIET OP MSN, ZEHMA UNDERCOVER, HOE KAN DAT MISSRAPSTER WAAR KOM JIJ EIGENLIJK VANDAAN

saidaaatje
13-08-2002, 16:22
hey ugly face wat voor werk doe je toch als je de helft van je tijd op t net zit en heb je geen koelie die je koffie kan halen....

Missrapster
13-08-2002, 16:24
he lelijkerd kwoon in den haag...enne kheb geen auto..want kebn nog een jonkie...maar kan wel auto rijden..als jij voor de auto zorgt,zorg ik voor je cappucino...;)

LELIJKERD
13-08-2002, 16:31
saaidatje ik had als een gezegd wat ik doe, ik ga even die topic opzoeken miss kom op de stepp of de driewieller

Missrapster
13-08-2002, 16:45
is goed ben al onderweg...ik heb gelukkig een step met een motertje eraan...xie je zo...;)